Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Swap silnika

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

GeorgeGt

[P11/WP11] Swap silnika

Post autor: GeorgeGt » 2010-02-08, 08:44

Witajcie
Panowie szybka piłka, posiadam WP11 z silnikiem 2.0. Pytanie co przełożyć aby zrobić z niego sinik z GT bez przekładania całego silnika? Nadmieniam,że dostęp do części do GT mam nieograniczony.. Co brać: wałki? komputer? co jeszcze? jak to będzie grało ze skrzynią automatyczną
Pozdrawiam i dzięki za wszelkie przemyślenia :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-02-08, 10:33

GeorgeGt, automat to pytanie z którego roku auto?? Kompa nie zmienisz, bo immobiliser Ci zablokuje i bedziesz musiał wymienic wszystkie kluczyki itd.

Najpierw podaj rocznik potem Ci powiem dalej.

GeorgeGt

Post autor: GeorgeGt » 2010-02-08, 11:57

Automat zwykły 4 biegi rok 1999 dzięki

Awatar użytkownika
Sasza_fragles13
fanatyk nissana
Posty: 309
Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Sasza_fragles13 » 2010-02-08, 13:07

Jak wymienialiśmy silnik na DEH u kolegi, wymienił też komputer. Jakiś magik elektryk poczarował i nawet nie musiał wymieniać stacyjki i zamków. Wydech też musiałbyś wymienić (w GT jest 4-2-1)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-02-08, 17:48

GeorgeGt pisze:Automat zwykły 4 biegi rok 1999 dzięki
Ja chyba bym odpuscil mocniejszy silnik do automatu. Co do modów to wystarczą wałki z GT i mod rozrzadu plus kolektor 4-2-1 i spokojnie 150 KM i 190 Nm bedzie

GeorgeGt

Post autor: GeorgeGt » 2010-02-08, 19:57

Ja tam się nie przejmuję czy automat wytrzyma próbę czy nie, w razie czego mam kompletną skrzynię z GT (z nowiutkim sprzęgłem :) ), tylko nie chce mi się odrazu przekładać silnika wraz ze skrzynią manualną bo wiadomo troszkę czasu to zajmie a i automatem się tak źle nie jeździ :)
Ps. Czyli kolektor wydechowy z Gt to 4-2-1, czy trzeba szukać innego?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-02-08, 20:29

Ps. Czyli kolektor wydechowy z Gt to 4-2-1, czy trzeba szukać innego?
Moze byc z GT, albo mozesz szukac chinczyka z kwasa

GeorgeGt

Post autor: GeorgeGt » 2010-02-08, 21:12

bombel pisze:
Ps. Czyli kolektor wydechowy z Gt to 4-2-1, czy trzeba szukać innego?
Moze byc z GT, albo mozesz szukac chinczyka z kwasa
Mam rozumiec "chińczyk" da lepsze przyrosty?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-02-09, 07:27

GeorgeGt pisze:Mam rozumiec "chińczyk" da lepsze przyrosty?
Średnio daje ok 10 KM i 1 Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-02-09, 14:22

Robisz tak jak ja robiłem z 200SX najwygodniej to wiadomo zmienić cześć wiązki...
Ale można przerobić tą z automata i trzeba zmostkować kabel od rozrusznika.
Potem zabawa ze wstekiem i zeby silnik widział Neutral...

cześci mechaniczne jakie będziesz potrzebować to skrzynia, oba cięgła od lewarka zmiany biegów oraz poduszkę od skrzyni, linkę sprzegła, oba pedały, tylne mocowanie poduszki przy skrzyni biegów...

Ps. silnika w P11 wszytkie były identyczne jedyna różnica to wałek ssący, kolor pokrywy zaworów oraz kolektor wydechowy - to tyle jeśli chodzi o mechanikę, w elektronice to jest inna mapa z odcinką na 7100 obr.min...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

GeorgeGt

Post autor: GeorgeGt » 2010-02-09, 17:56

A Jak myślisz Coobcio lepiej od razu dac sobie spokój z automatem i przekładkę robić na manuala czy jeszcze dać się wyszaleć automatowi :)?
a i przy okazji ile takie przełożenie automata plus zrobienie na GT by kosztowało?

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2012-12-29, 22:13

podpinam sie w temat zeby nie balaganic
przy swapie w p11.144 z qg18de na sr20 potrzebuje wszystko z pod machy?? czy tylko silnik z osprzetem i wiazke z kompem??
pytam bo nie wiem czy skrzynia spasuje
kolejne pytanie jakiego silnika szukac??
z p11 czy z p11.144
czy z p11 130ps wyciagne te "sportowe" 150ps czy od razu szukac sr20deh
operacja ma sie odbyc na tym heblu:
viewtopic.php?t=10909&start=0
czekam na odp
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-29, 22:15

skrzyni inna za to sprzęgło pasuje, zamach inny.
Łapy silnik inne, belka pasuje...

Trzeba zmienić i wspawać inne mocowanie od storny rozrządu.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2012-12-29, 22:19

moja primera miala kiedys 2.0l pod maska ale jakis trep dal tam 1.8 bo podobno te 2l bylo zatarte
wiec moze to mocowanie od strony rozrzadu ostalo sie...
czyli musze szukac silnika z osprzetem wiazka kompem a do tego jeszcze skrzynia

jakiego szukac... bo taniej dorwie sie z p11 2l 130ps niz sr20deh np.
pozatym wiecej 130ps na allegro-jakies sugestie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-29, 22:20

kup całego angola P11 i już :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2012-12-29, 22:22

ale p11 czy p11.144
dalej nie wiem jaka wersja silnikowa:D

[ Dodano: 2012-12-29, 22:25 ]
znalazlem takie heble:
http://tablica.pl/oferta/nissan-primera ... 1r1Kw.html
http://tablica.pl/oferta/nissan-primera ... 1VdUJ.html
qoobcio na gg moze pogadamy?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-29, 22:54

coś takiego jak pozycja nr dwa tylko nie skażona LPG...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2012-12-29, 22:57

obecnie mam LPG i nie ukrywam ze bardzo mi na nim zalezy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2012-12-30, 01:36

SR20DEH z tego co kojarzę miał na sprzedaż SID ze swojej Micry po swapie na VE więc do niego napisz... po drugie z tego co pamiętam i mogę się mylić każde SR20DE w P11.144 miało tą samą moc niezależnie czy było to sport czy nie. Po drugie seryjny komputer z P11 nie ogarnie sam klimatronica. Więc szukaj P11.144 na ebayu brytyjskim bo kiedyś znalazłem za 350 funtów w naprawdę niezłym stanie.

[ Dodano: 2012-12-30, 01:38 ]
wiedziałem tu link nawet na forum viewtopic.php?t=10927
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-01-18, 07:59

pytanie na szybko:
czy zamach z automata pasowac bedzie do manuala??
dokladnie chodzi o p11.144, potrzebujue tej informacji :!:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-01-18, 11:42

Ad@mus wg manuala jest troche inne

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-01-18, 15:45

tzn wieloklin, masa, co dokladnie sie rozni?
masz takie info co??
dzieki:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-01-18, 16:38


ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”