popaczalem na plyn, po dwoch dniach obserwacji ubylo 2cm w zbiorniczku
a jazdy duzo nie ma okolo 10-15km na dzien /w te 2 dni/
aha paliwo jest zalane do pelna nowe
i jeszcze jedno spostrzezenie, spaliny na ziemi zostawiaja bialy osad,
to wyglada jakby maki albo talku wysypac /tak cieniutko/
[ Dodano: 2014-03-17, 21:16 ]
co do tej "glowicy"

okazalo sie po dloogich walkach najpierw mechanik znalazl siece zarowe 2lub 3 byly spalone ucieszylem sie ze to moze koniec po wymianie jeszcze bardziej kopcil

pozniej elektromechanik caly dzien spedzil z miernikami i zadnego bledu nie ma

wczesniej oczywiscie musialem wyeliminowac wszystko co moglo oszukiwac jak przestawiony rozrzad, filtry etc ok, teraz jak na swieta bylem w domu to sie ustawilem do fachowca od pompy i pan trzymal samochod 12dni wymyl pompe, bo w srodku opilki jakies byly, ale bez wymian zadnych poskladal, ma cykac, ale po tym calym ambarasie znalazl przyczyne, wtrysk z czujnikiem okazal sie lipny cos go bolalo niby dzialal ale uszkodzenie jakies mial, wyglada na to ze mechaniczne z powodu zlego traktowania przy wykrecaniu pozdro
[ Dodano: 2015-11-02, 16:04 ]
witam ponownie
po naprawie ramy i ogolnym przygotowaniu samochodu do przegladu juz po wszystkim okazalo sie ze warsztat poszedl na latwizne i pomalowali bak paliwa na rdze i bloto
zrobila sie dziurka wielkosci ucha igielnego(to juz zalatane)
problem teraz z odpowietrzeniem
samochod odpala ale chodzi nierowno poluzowalem srube za pompka(filtr)
i wali duzo powietrza za chwile juz tylko ropa
ale pochodzi troche i znow szarpie
gdzie trzeba by odkrecic zeby to powietrze calkowicie puscic?
[ Dodano: 2015-11-02, 19:39 ]
wyglada na to ze to odma
i gdzies zasysa lewe powietrze
ja poluzowalem jedna srubke od dekla w baku dmucha powietrze dosc mocno
a samochod niby chodzi ale wraca szarpanie co troche