[P/WP11.144] Halogeny jako światła do jazdy dziennej
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
W P11 ciężko jest cokolwiek zrobić. W P10 łatwiej z tego względu jak była montowana atrapa.
W piątek udało mi się zrobić uchwyt i mocowanie pod dalekosiężne WESEM'y HP5. Na całe szczęście udało się wszystko ogarnąć bez psucia i dziurawienia. Tylko stelaż z profili i płaskowników ALU. Teraz jeszcze tylko muszę ogarnąć elektrykę do końca.
W piątek udało mi się zrobić uchwyt i mocowanie pod dalekosiężne WESEM'y HP5. Na całe szczęście udało się wszystko ogarnąć bez psucia i dziurawienia. Tylko stelaż z profili i płaskowników ALU. Teraz jeszcze tylko muszę ogarnąć elektrykę do końca.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Jak dorwę aparat to nie ma problemu. Wesem HP5 to kawał porządnego reflektora i całkiem niezła krowa 220x123mm. Można do niego wrzucić zarówno żarówę 55W jak i 100W. Ja mam HP5 w wersji dalekosiężnej - dają nieźle. Wg producenta w odległości 180 m mamy światło o natężeniu 3,5 lx, 120 m to 10 lx. W odległości 300 m jest 1 lx.
Dla zainteresowanych karta katalogowa http://sklep.wesem.pl/photo/_pdf/pl/k_250_hp5_pl.pdf
Dla zainteresowanych karta katalogowa http://sklep.wesem.pl/photo/_pdf/pl/k_250_hp5_pl.pdf
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dziś zakończyłem ogarnianie elektryki i na prośbę kolegi homik123456 wrzucam fotki. Jakoś nędzna bo taki mam aparat w telefonie










赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
one są zakładane tylko na trasę. Po mieście jest wersja "cywilna" czyli oryginał. Niestety, ale przy tak beznadziejnych długich jakie ma P11 trzeba było coś wykombinować.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Raczej wyżej niż niżej - dach był brany pod uwagę na belce od bagażnika dachowego, ale stawiałoby to za duży opór powietrza. Z resztą to jest reflektor dalekosiężny.
Pierwszym podstawowym założeniem przy wyborze sposobu mocowania było to, że ma to być demontowalne szybko i bezboleśnie, a potem reszta jakoś sama wyszła.
Pierwszym podstawowym założeniem przy wyborze sposobu mocowania było to, że ma to być demontowalne szybko i bezboleśnie, a potem reszta jakoś sama wyszła.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Przyznam, że niecodzienne rozwiązanie
Myślałem, że będziesz próbował je wstawić w zderzak w okolicy tablicy, tj podwiesić je gdzieś pod nią.
Z ostatniego zdjęcia wnioskuję, że część stalaża masz na stałe przymocowane, a główną część na zdejmowaną na motylki? Całość jest stabilna i nie obija się zbytnio o zderzak?
Pozdrawiam

Z ostatniego zdjęcia wnioskuję, że część stalaża masz na stałe przymocowane, a główną część na zdejmowaną na motylki? Całość jest stabilna i nie obija się zbytnio o zderzak?
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq dokładnie tak, stelaż zrobiony na stałe. Całość mocowana do stelaża na 5 motylków. Konstrukcja wbrew pozorom dość stabilna. Co do obijania zderzaka to na wszelki wypadek podkleiłem gąbkę na taśmę dwustronną. Przewody o przekroju 2mm^2. Nie musiałem nic wiercić żadnych dziur w budzie. Wszystko w oryginalnych otworach.
Co do rozwiązania montażu to jest to rozwiązanie: by politechnika - szybko, tanio, prosto i bez kombinowania
Co do rozwiązania montażu to jest to rozwiązanie: by politechnika - szybko, tanio, prosto i bez kombinowania
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Wiem, że nie wygląda to super, ale kto w nocy będzie patrzył
. Za jakiś czas pomyślę nad przerobieniem tego i może obniżę je umieszczając po lewej i prawej stronie rejestracji. Za jakieś 2,5tyg pierwszy test na dłuższej trasie.
_______________________________________
Wrażenia z jazdy na tych światłach - coś niesamowitego, nareszcie widać, gdzie się jedzie. Zasięg 250-300m (oceniam po słupkach). Jasno jak w dzień przed samochodem w zasięgu 100m. Jak ktoś nie chce się męczyć to polecam założyć sobie.

_______________________________________
Wrażenia z jazdy na tych światłach - coś niesamowitego, nareszcie widać, gdzie się jedzie. Zasięg 250-300m (oceniam po słupkach). Jasno jak w dzień przed samochodem w zasięgu 100m. Jak ktoś nie chce się męczyć to polecam założyć sobie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_