[P11/WP11] lusterka elektryczne P11
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] lusterka elektryczne P11
Witam. Mam pytanie co do lusterka . Problem polega na tym ze mechanizm działa ale lusterko się nie ustawia! jaka może być tego przyczyna ? i jak się je rozbiera?
Odchylasz lusterko w obudowie na max. w stronę do środka pojazdu i po pokonaniu oporu powinno wyskoczyć z zatrzasku.
U mnie po wymianie wkładu nie trzyma na blokadakach utrzymujących lusterko w jednej pozycji.
borrego prawdopodobnie masz coś obłamane w środku i dlatego nie przestawia Ci lusterka pomimo działania silniczków.
U mnie po wymianie wkładu nie trzyma na blokadakach utrzymujących lusterko w jednej pozycji.
borrego prawdopodobnie masz coś obłamane w środku i dlatego nie przestawia Ci lusterka pomimo działania silniczków.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester

Przyczyna są popękane popychacze Silniczek pracuje i nic się nie zmienia. Wkład trzeba zdjąć z zaczepu wkładając długi płaski wkrętak pod niego. Nie jest to takie proste za pierwszym razem . Takie popychacze sprzedawał ktoś kiedyś na aledrogo razem z mocowaniem lusterka, ale jakoś nie widzę teraz. Prędzej pewnie kupisz to na szrocie z angolami.
Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą. (Mark Twain)
- Sasza_fragles13
- fanatyk nissana
- Posty: 309
- Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
- Lokalizacja: W-wa
Podepnę się pod temat...
Ktoś kto praktykował zakładanie lewego lusterka (kierowcy) pochodzącego z angola będzie wiedział. Lusterko jest elektrycznie sterowane i podgrzewane.
Czy silniczek, wtyczka i zakresy pracy/regulacji wkładu są takie same w angolu i EU?
Chcę włożyć wkład od Eu, zamontować obudowę z silniczkiem od angola i ciekawy jestem czy będzie banglać, no i czy będzie pod dobrym kątem odbijać
Ktoś wie, czy kabel, wtyczka i silniczek są demontowalne z lusterka? Bo wydaje mi się, że są założone na stałe w obudowie i bez lutowania się nie obędzie przy wymianie.
Ktoś kto praktykował zakładanie lewego lusterka (kierowcy) pochodzącego z angola będzie wiedział. Lusterko jest elektrycznie sterowane i podgrzewane.
Czy silniczek, wtyczka i zakresy pracy/regulacji wkładu są takie same w angolu i EU?
Chcę włożyć wkład od Eu, zamontować obudowę z silniczkiem od angola i ciekawy jestem czy będzie banglać, no i czy będzie pod dobrym kątem odbijać

Ktoś wie, czy kabel, wtyczka i silniczek są demontowalne z lusterka? Bo wydaje mi się, że są założone na stałe w obudowie i bez lutowania się nie obędzie przy wymianie.
- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK
Czyli w zakresie pracy "angolskiego" łapie się punkt potrzebny w europie. O to chodziłowaichwaich pisze:ja to bym zakładał całe i sie nie bawił w jakieś przekładki silniczków z reszta tak też uczyniłemlusterko z angola kupiłem za 150 zł przykręciłem i działa idealnie nie ma zadnych problemow
po co dodawać sobie roboty z jakimiś przekładkami silniczka itd

Chciałem się upewnić żeby po założeniu nie było wtopy, że nie widać tego co trzeba. Żeby zdjąć stare lusterko trzeba zdejmować cały boczek drzwi? Jak dobrze kojarzę to chyba zachodzi na trójkątną zaślepkę lusterka...
Nic nie trzeba lutować jest wtyczka i wewnątrz wsuwki na wkład do podgrzewania. Wkład lusterka z anglii ma zupełnie inny kąt widzenia Może i da się je wyregulować ale pewnie będzie strasznie wystawać z obudowy. To tak jakbyś ustawił europę pod pasażera. Tak mi sie obiło że nasze wkłady są wklęśłe a ich wypukłe lub na odwrót
i nie pasi potem

Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą. (Mark Twain)
- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK
nie wiem jak to jest z tymi wkladami czy pasują czy nie ale wiem jedno jeżdżę z angielskim lusterkiem prawie dwa lata i nie widzę różnicy łapie mi wszystko tak jak chcę a dodam ze jestem z tych co w samochodzie leżą a nie siedzą tzw piloci F16
jak to mowi moj mechanik hehe
zresztą co za problem zamontuj sobie lusterko z angola normalnie i zobaczysz czy bedzie ci odpowiadało
jak wszystko bedzie ok to zmienisz sobie tylko ta kolorową obudowę i wsio 





Jest nie wielka różnica w kącie obudowy między lewymi lusterkami euro a GB.
GB jest bardziej "przechylone" w stronę samochodu, ale 30 min zabieg z przekładką podstawy lusterka i jest jak trzeba.
Ale tak jak napisał waichwaich można z tym jeździć i nie jest źle ja tak jeździłem ponad rok. Po tym jak padło mi podgrzewanie lusterka to przy okazji sobie od razu zmieniłem.
GB jest bardziej "przechylone" w stronę samochodu, ale 30 min zabieg z przekładką podstawy lusterka i jest jak trzeba.
Ale tak jak napisał waichwaich można z tym jeździć i nie jest źle ja tak jeździłem ponad rok. Po tym jak padło mi podgrzewanie lusterka to przy okazji sobie od razu zmieniłem.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester

Pomiędzy uchwytem a obudową jest taki plasticzek z ząbkami i od góry usztywniony i blokowany docisk blaszką i może ta blaszka się zluzowała dlatego masz luz i kręcisz jak chcesz.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
