Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] lusterka elektryczne P11

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
borrego
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2010-01-11, 10:19
Lokalizacja: Sz-ca

[P11/WP11] lusterka elektryczne P11

Post autor: borrego » 2010-01-30, 18:08

Witam. Mam pytanie co do lusterka . Problem polega na tym ze mechanizm działa ale lusterko się nie ustawia! jaka może być tego przyczyna ? i jak się je rozbiera?
Obrazek

日産自動車株式会社

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-01-30, 18:51

Odchylasz lusterko w obudowie na max. w stronę do środka pojazdu i po pokonaniu oporu powinno wyskoczyć z zatrzasku.

U mnie po wymianie wkładu nie trzyma na blokadakach utrzymujących lusterko w jednej pozycji.
borrego prawdopodobnie masz coś obłamane w środku i dlatego nie przestawia Ci lusterka pomimo działania silniczków.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
and_pec
aktywny forumowicz
Posty: 188
Rejestracja: 2009-12-10, 10:38
Lokalizacja: Lublin

Post autor: and_pec » 2010-01-30, 18:58

Przyczyna są popękane popychacze Silniczek pracuje i nic się nie zmienia. Wkład trzeba zdjąć z zaczepu wkładając długi płaski wkrętak pod niego. Nie jest to takie proste za pierwszym razem . Takie popychacze sprzedawał ktoś kiedyś na aledrogo razem z mocowaniem lusterka, ale jakoś nie widzę teraz. Prędzej pewnie kupisz to na szrocie z angolami.
Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą. (Mark Twain)

Awatar użytkownika
Sasza_fragles13
fanatyk nissana
Posty: 309
Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Sasza_fragles13 » 2010-01-31, 12:15

A u mnie nie chciało regulować w jednej płaszczyźnie lusterka kierowcy. Rozebrałem, okazało się, że bolec odpowiedzialny za regulację w poziomie nie chciał się zazębiać. Pokombinowałem trochę przy nim i udało się naprawić. Ciężko to opisać, ale jak się rozłoży lusterko to wszystko staje się jasne.

RooS
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2010-01-22, 10:21
Lokalizacja: Wawa

Post autor: RooS » 2010-02-03, 12:18

Podepnę się pod temat...

Ktoś kto praktykował zakładanie lewego lusterka (kierowcy) pochodzącego z angola będzie wiedział. Lusterko jest elektrycznie sterowane i podgrzewane.

Czy silniczek, wtyczka i zakresy pracy/regulacji wkładu są takie same w angolu i EU?

Chcę włożyć wkład od Eu, zamontować obudowę z silniczkiem od angola i ciekawy jestem czy będzie banglać, no i czy będzie pod dobrym kątem odbijać :)

Ktoś wie, czy kabel, wtyczka i silniczek są demontowalne z lusterka? Bo wydaje mi się, że są założone na stałe w obudowie i bez lutowania się nie obędzie przy wymianie.

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2010-02-03, 12:48

ja to bym zakładał całe i sie nie bawił w jakieś przekładki silniczków z reszta tak też uczyniłem ;) lusterko z angola kupiłem za 150 zł przykręciłem i działa idealnie nie ma zadnych problemow ;) po co dodawać sobie roboty z jakimiś przekładkami silniczka itd ;)
Obrazek

RooS
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2010-01-22, 10:21
Lokalizacja: Wawa

Post autor: RooS » 2010-02-03, 12:56

waichwaich pisze:ja to bym zakładał całe i sie nie bawił w jakieś przekładki silniczków z reszta tak też uczyniłem ;) lusterko z angola kupiłem za 150 zł przykręciłem i działa idealnie nie ma zadnych problemow ;) po co dodawać sobie roboty z jakimiś przekładkami silniczka itd ;)
Czyli w zakresie pracy "angolskiego" łapie się punkt potrzebny w europie. O to chodziło :) Przekładam tylko wkład, bo UK nie jest asferyczny no i kolorową obudowę.

Chciałem się upewnić żeby po założeniu nie było wtopy, że nie widać tego co trzeba. Żeby zdjąć stare lusterko trzeba zdejmować cały boczek drzwi? Jak dobrze kojarzę to chyba zachodzi na trójkątną zaślepkę lusterka...

Awatar użytkownika
and_pec
aktywny forumowicz
Posty: 188
Rejestracja: 2009-12-10, 10:38
Lokalizacja: Lublin

Post autor: and_pec » 2010-02-03, 14:24

Nic nie trzeba lutować jest wtyczka i wewnątrz wsuwki na wkład do podgrzewania. Wkład lusterka z anglii ma zupełnie inny kąt widzenia Może i da się je wyregulować ale pewnie będzie strasznie wystawać z obudowy. To tak jakbyś ustawił europę pod pasażera. Tak mi sie obiło że nasze wkłady są wklęśłe a ich wypukłe lub na odwrót ;-) i nie pasi potem
Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą. (Mark Twain)

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2010-02-03, 16:53

nie wiem jak to jest z tymi wkladami czy pasują czy nie ale wiem jedno jeżdżę z angielskim lusterkiem prawie dwa lata i nie widzę różnicy łapie mi wszystko tak jak chcę a dodam ze jestem z tych co w samochodzie leżą a nie siedzą tzw piloci F16 :P jak to mowi moj mechanik hehe :) zresztą co za problem zamontuj sobie lusterko z angola normalnie i zobaczysz czy bedzie ci odpowiadało ;) jak wszystko bedzie ok to zmienisz sobie tylko ta kolorową obudowę i wsio ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-02-03, 21:55

Jest nie wielka różnica w kącie obudowy między lewymi lusterkami euro a GB.
GB jest bardziej "przechylone" w stronę samochodu, ale 30 min zabieg z przekładką podstawy lusterka i jest jak trzeba.
Ale tak jak napisał waichwaich można z tym jeździć i nie jest źle ja tak jeździłem ponad rok. Po tym jak padło mi podgrzewanie lusterka to przy okazji sobie od razu zmieniłem.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
Adrian-ol
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-10-29, 18:34
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Adrian-ol » 2012-12-02, 14:34

Jak później włożyć to lusterko spowrotem w te zatrzaski? Bo dzisiaj byłem na myjni tam mi poskładali lusterka, i później jak je odchylałem lewe lusterko wyskoczyło mi z tych blokad i nie trzyma się w jednej pozycji.
Jest Primera P11.144 1.8

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-12-02, 14:37

Piszesz zapewne o wkładzie.Da się to włożyć i jest to bardzo łatwe,lecz gdy zatrzask jest ułamany to jest problem.Która strona konkretnie?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Adrian-ol
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-10-29, 18:34
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Adrian-ol » 2012-12-02, 14:38

Po stronie od kierowcy, chyba nie mam aż tyle siły żeby wyłamać zatrzaski w lusterku. Odgiąłem je tak jak zawsze i coś strzeliło i teraz lusterko skacze jak jeżdze

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-12-02, 14:41

Jest zimno i tworzywo sztuczne jest kruche więc wszystko jest możliwe.Ale nadal nie mogę się z Tobą porozumieć czy chodzi o wkład czyli szkło czy obudowę?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Adrian-ol
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-10-29, 18:34
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Adrian-ol » 2012-12-02, 14:46

Chodzi o obudowę, wyskoczyła mi cała obudowa z tej suwnicy i nie zatrzymuje się w tej pozycji w której powinno się zatrzymać tylko mogę kręcić nim jak chce

Obrazek

w tym miejscu mi się poluzowało.

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2012-12-03, 08:31

Pomiędzy uchwytem a obudową jest taki plasticzek z ząbkami i od góry usztywniony i blokowany docisk blaszką i może ta blaszka się zluzowała dlatego masz luz i kręcisz jak chcesz.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
Adrian-ol
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-10-29, 18:34
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Adrian-ol » 2012-12-03, 17:14

Da się to zrobić żeby nie uszkodzić lusterka?
Jest Primera P11.144 1.8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”