
[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Z tymi bocznymi wlotami to bym sie tak nie rozpedzal, ponieważ byłoby bardzo cieżko je uruchomić ( pełen odlew ) przy zachowaniu należytej estetyki. Już z czołowym wlotem walczyłem dzisiaj ok. 4 h
, a jest uruchomiony ponieważ będzie mi potrzebny przy kolejnej modyfikacj wozu która już niebawem !

NISSAN PULSAR GTI-R
No i super ! - powiem Wam że jestem mile zaskoczony maską która dostałem i tym że u Baniaka odlewik pasuje idealnie ! 
Ja też w tym tygodniu zamawiam zapinki i wiozę lotkę i maskę do lakiernika by 23.09 mieć GTI-R pakiet gotowy !

Ja też w tym tygodniu zamawiam zapinki i wiozę lotkę i maskę do lakiernika by 23.09 mieć GTI-R pakiet gotowy !

Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
A gdzie nasze lotki?Arbuz pisze:
Ja też w tym tygodniu zamawiam zapinki i wiozę lotkę i maskę do lakiernika by 23.09 mieć GTI-R pakiet gotowy !
Coobcio dlaczego byś wlotów z przodu nie robił? kwestia dużych nakładów pracy czy masz jakieś dowody na lepsze działanie maski bez wlotów? Ja u siebie też zakładam ale jesszcze wlotów nie zrobiłem.Coobcio pisze: Ja bym w tym laminacie dziurek na froncie maski nie dorabiał tylko same wywietrzniki boczne żeby działały + uchylenie maski..
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
opory mniejsze to raz a dwa chodzi o to by wymusić obieg powietrza przez zderzak i grill...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dziś jest u CiebieTYSKI pisze: A gdzie nasze lotki?

Hmm....to ja na razie wlotów nie robie...zobaczę jak się będzie zachowywało auto...Coobcio pisze:opory mniejsze to raz a dwa chodzi o to by wymusić obieg powietrza przez zderzak i grill...
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
2 wentylatory pewnie po 80w z gniazdka zapalniczki
Może być nie wesoło
Sugerowałbym dać kabel + prosto z aku a wewnątrz zrobić sterowanie masą...


Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Również uważam, że wpinanie się z wentylatorami w gniazdo zapalniczki nie jest dobre.
Ja bym robił oddzielną instalacje z zasilaniem z aku i z bezpiecznikiem.
Jak się domyślam chcesz sam załączać wentylatory od razu gdy zaczynasz się ścigać tak by utrzymać możliwie niską temperaturę jak najdłużej.
Dlatego zasilanie powinno być porządne, bo jak podepniesz to pod np zapalniczkę to w trakcie ścigania możesz nawet nie wiedzieć, że Twoje wentylatory nie działają, bo np spalił się bezpiecznik albo usmażył kabel. A czym to grozi sam wiesz. W najlepszym wypadku będziesz musiał odpuścić żeby nie zagotować silnika. A jak w przypływie emocji nie zobaczysz temp na zegarku to skutki mogą być poważniejsze.
Ja bym robił oddzielną instalacje z zasilaniem z aku i z bezpiecznikiem.
Jak się domyślam chcesz sam załączać wentylatory od razu gdy zaczynasz się ścigać tak by utrzymać możliwie niską temperaturę jak najdłużej.
Dlatego zasilanie powinno być porządne, bo jak podepniesz to pod np zapalniczkę to w trakcie ścigania możesz nawet nie wiedzieć, że Twoje wentylatory nie działają, bo np spalił się bezpiecznik albo usmażył kabel. A czym to grozi sam wiesz. W najlepszym wypadku będziesz musiał odpuścić żeby nie zagotować silnika. A jak w przypływie emocji nie zobaczysz temp na zegarku to skutki mogą być poważniejsze.
Dlatego też odpuściłbym jakieś włączniki tylko zrobił tradycyjne sterowanie z czujnika, niedogrzany silnik to też nie jest najzdrowsza sytuacja. Ewentualnie możesz sobie dać diodę która będzie się zaświecać w momencie gdy wentylatory pracują.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ja mam po prostu dołożony drugi wentylator z możliwością uruchamiania go tylko za pomocą przełącznikaBANIAK pisze:koledzy jak podłączyć wentylatory chłodnicy wody, tak aby można był uruchomić je z kabiny za pomocą przełącznika?

Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
Dobrze myślisz, ale odpowiedz mi na jedno pytanie, o ile na pojeżdżawkach zawsze będziesz miał włączone wentylatory i będzie spoko to czy jak gdzieś na normalnej ulicy złapie Cię korek to będziesz pamiętał włączyć wentylatory
Wiesz, raz się zapomnisz i może to kosztownie zaboleć... Ja bym obstawiał na wentylatory włączane czujnikiem - ewentualnie można dać czujnik który włączy je przy odpowiadającej Ci temperaturze innej niż fabryczna, i do tego optymalne jej utrzymywanie na stałym poziomie a nie zbyt niskim.

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No i tak będzie pro 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
włącznik wentylatorów już ogarnięty
a tymczasem zajechały nowe fruty;
na jesienne zimne wieczory zamówłem kocyk coby turbinka nie zmarzła;

kolejny gadżet z kategorii; chłodzimy motor to 7 calowy wentylator do chłodnicy oleju

a tu panel sterowania wentylatorami i nowy zegar AFR
wszystko na tle orginalnego naklejanego ultralekkiego chińskiego CARBONU
który dostarczył TYSKI thx

cdn...

a tymczasem zajechały nowe fruty;
na jesienne zimne wieczory zamówłem kocyk coby turbinka nie zmarzła;

kolejny gadżet z kategorii; chłodzimy motor to 7 calowy wentylator do chłodnicy oleju

a tu panel sterowania wentylatorami i nowy zegar AFR
wszystko na tle orginalnego naklejanego ultralekkiego chińskiego CARBONU


cdn...

NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bardzo ładnie pedanciku to zrobiłeś 
Ale AFR powinien być w zdecydowanie bardziej widocznym miejscu - cały ten panel oczko wyżej bym umieścił...

Ale AFR powinien być w zdecydowanie bardziej widocznym miejscu - cały ten panel oczko wyżej bym umieścił...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przed pobojowiskiem trzeba dojebać niuta z dołu 
Zębatkę to ty masz


Zębatkę to ty masz


WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wentylator obowiązkowo, niech powyżej 100 stopni się załącza 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Moja lodówka ma mniejszy wymiennik ciepła
Gdzie ma być chłodnica oleju zamontowana ?Chcesz mieć w masce wentylator? Czy dobrze rozumiem ?
Może większą miskę olejową z żebrowaniem albo radiatorem ? Olej nie będzie się tak grzał bo go będzie po prostu więcej
Kocyk na turbo się przyda nawet ze względu na walory Streetowe. Jak wpadniesz w kałuże z rozgrzaną do czerwoności turbiną to jest mniejsza szansa że popęka gorąca strona
Do czego są dwa guziki obok AFR ? Wentylator i "Szatan mode" ?
Ja bym nawet niżej dał właczanie się wentylatora. Moje auto robi lepsze czasy na oleju nie do końca nagrzanym, start z około 82*C, czyli na luźniejszym pasowaniu. Jak chcecie zrobić automatyczny włącznik ? Analog w Ecumasterze ?

Gdzie ma być chłodnica oleju zamontowana ?Chcesz mieć w masce wentylator? Czy dobrze rozumiem ?
Może większą miskę olejową z żebrowaniem albo radiatorem ? Olej nie będzie się tak grzał bo go będzie po prostu więcej

Kocyk na turbo się przyda nawet ze względu na walory Streetowe. Jak wpadniesz w kałuże z rozgrzaną do czerwoności turbiną to jest mniejsza szansa że popęka gorąca strona

Do czego są dwa guziki obok AFR ? Wentylator i "Szatan mode" ?

Ja bym nawet niżej dał właczanie się wentylatora. Moje auto robi lepsze czasy na oleju nie do końca nagrzanym, start z około 82*C, czyli na luźniejszym pasowaniu. Jak chcecie zrobić automatyczny włącznik ? Analog w Ecumasterze ?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No chłopaki zapiepszają zdrowo Baniakowi aż druty z opon wyszły 
Nie ma na czym w Real Racu startować - namawiam go żeby zakładał normalne opony i dawał czadu na prostych, żeby poprzepychać się z yogim
[ Dodano: 2012-09-23, 14:29 ]
Yogi w zasiegu - brakuje 3-4 tysięcznych sekundy
Tak więc nowe koła i prawdziwe Slicki to był strzał w dziesiatkę

Nie ma na czym w Real Racu startować - namawiam go żeby zakładał normalne opony i dawał czadu na prostych, żeby poprzepychać się z yogim

[ Dodano: 2012-09-23, 14:29 ]
Yogi w zasiegu - brakuje 3-4 tysięcznych sekundy

Tak więc nowe koła i prawdziwe Slicki to był strzał w dziesiatkę

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
jestem! udało się trzecie miejsce w REAL RACE na drogowych oponach na przodzie
było szybko; na prostych zamykałem czwarty bieg, póżniej dohamowanie, przebicie na trzy i w zakręt... LUBIĘ TO!
to prawda że autem jeździ mi się coraz lepiej! ale potrzeba mi ultra mega męsko twardych sprężyn bo ten gwint nie daje rady, i to co udaje mi się zyskać na prostych tracę na zakrętach! jak będą max twarde to auto ląduje na max glebie, ( chodzi głównie o aerodynamikę podwozia) bo teraz w porównaniu do innych wozów stoi jak tarpan!
SLICK to jest to czego mi brakowało! jedna opona na śmietnik ale spokojnie na poznań będą nowe!
potrzeba jeszcze trochę uszczelnić silnik bo leje się jak ze świniaka ( uszczelka dekla i uszczelnienie aparatu )
dzięki KENET, TYSKI, Arbuz za fajną zabawę
foto z imprezy;



i foto z ostatnich modów;
maska laminat;


boczki;

chłodnica oleju z wentylatorem;

jeszcze tyle do zrobienia żeby zająć wymarzone pierwsze miejsce

było szybko; na prostych zamykałem czwarty bieg, póżniej dohamowanie, przebicie na trzy i w zakręt... LUBIĘ TO!
to prawda że autem jeździ mi się coraz lepiej! ale potrzeba mi ultra mega męsko twardych sprężyn bo ten gwint nie daje rady, i to co udaje mi się zyskać na prostych tracę na zakrętach! jak będą max twarde to auto ląduje na max glebie, ( chodzi głównie o aerodynamikę podwozia) bo teraz w porównaniu do innych wozów stoi jak tarpan!

SLICK to jest to czego mi brakowało! jedna opona na śmietnik ale spokojnie na poznań będą nowe!
potrzeba jeszcze trochę uszczelnić silnik bo leje się jak ze świniaka ( uszczelka dekla i uszczelnienie aparatu )
dzięki KENET, TYSKI, Arbuz za fajną zabawę
foto z imprezy;



i foto z ostatnich modów;
maska laminat;


boczki;

chłodnica oleju z wentylatorem;

jeszcze tyle do zrobienia żeby zająć wymarzone pierwsze miejsce

NISSAN PULSAR GTI-R
gratki kolego! super GTIR no i fajnie że coraz lepiej go ogarniasz
powodzenia 


100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
dojechali, ale bez spektakularnych sukcesów, Arbuz uczy się wozu, Tyski ma słabe opony itp. ( ale jechałem z jednym i drugim i szczerze to pot na jajach miałem, wolę jeżdzić sam!
) dają radę!
Kenet chyba najszybszy z naszych osiek
jak będzie generalka to wrzucę bo sam nie wiem jak to finalnie wyszło,
w każdym razie Arbuz miał mega farta i wygrał w tajnym losowaniu darmową imprezę na torze poznań!!!!!!!!! Gratki farciarzu
cały czas trzeba ulepszać te wozy żeby nadążyć za czołówką!

Kenet chyba najszybszy z naszych osiek

jak będzie generalka to wrzucę bo sam nie wiem jak to finalnie wyszło,
w każdym razie Arbuz miał mega farta i wygrał w tajnym losowaniu darmową imprezę na torze poznań!!!!!!!!! Gratki farciarzu

cały czas trzeba ulepszać te wozy żeby nadążyć za czołówką!

Ostatnio zmieniony 2012-09-23, 21:32 przez BANIAK, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Boczki super wyszły 
Ale jazda lepiej
Ps. Slik padł przy hamowaniu
Jogi był w Real Racie ?

Ale jazda lepiej

Ps. Slik padł przy hamowaniu

Jogi był w Real Racie ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM