Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-09-04, 21:25

Z tymi bocznymi wlotami to bym sie tak nie rozpedzal, ponieważ byłoby bardzo cieżko je uruchomić ( pełen odlew ) przy zachowaniu należytej estetyki. Już z czołowym wlotem walczyłem dzisiaj ok. 4 h :razz: , a jest uruchomiony ponieważ będzie mi potrzebny przy kolejnej modyfikacj wozu która już niebawem !
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-09-04, 23:30

No i super ! - powiem Wam że jestem mile zaskoczony maską która dostałem i tym że u Baniaka odlewik pasuje idealnie ! ;)

Ja też w tym tygodniu zamawiam zapinki i wiozę lotkę i maskę do lakiernika by 23.09 mieć GTI-R pakiet gotowy ! :D
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
TYSKI
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-10-02, 21:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TYSKI » 2012-09-05, 07:13

Arbuz pisze:
Ja też w tym tygodniu zamawiam zapinki i wiozę lotkę i maskę do lakiernika by 23.09 mieć GTI-R pakiet gotowy ! :D
A gdzie nasze lotki?
Coobcio pisze: Ja bym w tym laminacie dziurek na froncie maski nie dorabiał tylko same wywietrzniki boczne żeby działały + uchylenie maski..
Coobcio dlaczego byś wlotów z przodu nie robił? kwestia dużych nakładów pracy czy masz jakieś dowody na lepsze działanie maski bez wlotów? Ja u siebie też zakładam ale jesszcze wlotów nie zrobiłem.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-05, 08:10

opory mniejsze to raz a dwa chodzi o to by wymusić obieg powietrza przez zderzak i grill...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-09-05, 08:40

TYSKI pisze: A gdzie nasze lotki?
Dziś jest u Ciebie :)
Coobcio pisze:opory mniejsze to raz a dwa chodzi o to by wymusić obieg powietrza przez zderzak i grill...
Hmm....to ja na razie wlotów nie robie...zobaczę jak się będzie zachowywało auto...
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
TYSKI
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-10-02, 21:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TYSKI » 2012-09-05, 10:23

Coobcio pisze:opory mniejsze to raz a dwa chodzi o to by wymusić obieg powietrza przez zderzak i grill...
czyli najlepszym rozwiązaniem będzie montaż otwieranych i zamykanych wlotów. Na prostej zamknięte żeby zmniejszyć opory powietrza, na do hamowaniu otwierać... będą pomagały hamować :mrgreen:

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-09-07, 20:40

koledzy jak podłączyć wentylatory chłodnicy wody, tak aby można był uruchomić je z kabiny za pomocą przełącznika?
Najlepiej dokładny opis co gdzie i jak! Z uwagi na fakt, że nie jestem biegły w elektryce motoryzacyjnej ;(
już wiem!
dzięki Ryba
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-09-08, 08:25

2 wentylatory pewnie po 80w z gniazdka zapalniczki ?? Może być nie wesoło :) Sugerowałbym dać kabel + prosto z aku a wewnątrz zrobić sterowanie masą...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2012-09-08, 10:11

Również uważam, że wpinanie się z wentylatorami w gniazdo zapalniczki nie jest dobre.

Ja bym robił oddzielną instalacje z zasilaniem z aku i z bezpiecznikiem.

Jak się domyślam chcesz sam załączać wentylatory od razu gdy zaczynasz się ścigać tak by utrzymać możliwie niską temperaturę jak najdłużej.

Dlatego zasilanie powinno być porządne, bo jak podepniesz to pod np zapalniczkę to w trakcie ścigania możesz nawet nie wiedzieć, że Twoje wentylatory nie działają, bo np spalił się bezpiecznik albo usmażył kabel. A czym to grozi sam wiesz. W najlepszym wypadku będziesz musiał odpuścić żeby nie zagotować silnika. A jak w przypływie emocji nie zobaczysz temp na zegarku to skutki mogą być poważniejsze.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-09-08, 10:58

Dlatego też odpuściłbym jakieś włączniki tylko zrobił tradycyjne sterowanie z czujnika, niedogrzany silnik to też nie jest najzdrowsza sytuacja. Ewentualnie możesz sobie dać diodę która będzie się zaświecać w momencie gdy wentylatory pracują.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-09-08, 11:10

BANIAK pisze:koledzy jak podłączyć wentylatory chłodnicy wody, tak aby można był uruchomić je z kabiny za pomocą przełącznika?
Ja mam po prostu dołożony drugi wentylator z możliwością uruchamiania go tylko za pomocą przełącznika :)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-09-08, 11:29

Podstawą jest dość gruby kabel .. nie ma co się spuszczać 4 musle że spokojnie wystarczy :) najlepiej podpiać się pod kabel który doprowadza + na stałe za bezpiecznikami :)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-09-08, 13:45

Przemyslalem to co piszecie i to co powiedział mi Coobcio. Najłatwiej sprawę załatwić przez przekaznik, podać mu napięcie zalaczane z kabiny, a on sam uruchomi wentylatory! Wtedy nie potrzeba żadnej dodatkowej instalacji! Chyba dobrze myśle?
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-09-08, 21:35

Dobrze myślisz, ale odpowiedz mi na jedno pytanie, o ile na pojeżdżawkach zawsze będziesz miał włączone wentylatory i będzie spoko to czy jak gdzieś na normalnej ulicy złapie Cię korek to będziesz pamiętał włączyć wentylatory ?? Wiesz, raz się zapomnisz i może to kosztownie zaboleć... Ja bym obstawiał na wentylatory włączane czujnikiem - ewentualnie można dać czujnik który włączy je przy odpowiadającej Ci temperaturze innej niż fabryczna, i do tego optymalne jej utrzymywanie na stałym poziomie a nie zbyt niskim.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-09-09, 17:46

Pawel18PL wpinając się do przekaźnika nie likwiduje seryjnego włącznika termicznego, więc chłodzenie będzie funkcjonować jak w serii z opcją uruchomienia na życzenie z kabiny :D
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-09-09, 20:29

No i tak będzie pro :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-09-13, 19:28

włącznik wentylatorów już ogarnięty :mrgreen:
a tymczasem zajechały nowe fruty;
na jesienne zimne wieczory zamówłem kocyk coby turbinka nie zmarzła;
Obrazek

kolejny gadżet z kategorii; chłodzimy motor to 7 calowy wentylator do chłodnicy oleju
Obrazek

a tu panel sterowania wentylatorami i nowy zegar AFR
wszystko na tle orginalnego naklejanego ultralekkiego chińskiego CARBONU :mrgreen: który dostarczył TYSKI thx
Obrazek
cdn... 8-)
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-13, 20:44

Bardzo ładnie pedanciku to zrobiłeś :)
Ale AFR powinien być w zdecydowanie bardziej widocznym miejscu - cały ten panel oczko wyżej bym umieścił...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-09-13, 20:48

dzięki, Coobcio w sumie to masz rację, sprawdzę w warunkach bojowych jak się będzie spisywał w tej lokalizacji i podejmę stosowne decyzje! :cool:
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-13, 21:01

Przed pobojowiskiem trzeba dojebać niuta z dołu :D
Zębatkę to ty masz :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-09-14, 19:14

zębatki są dostępne od ręki. ;D

cdn...
nareszcie seryjny wlot w masce będzie miał zastosowanie,
w celu wzmocnienia chłodzenia dynamicznego podczas jazdy, a w szczególności do chłodzenia oliwy na postoju zastosuje wentylator ssący ;-)

chłodnica 30-rzędowa;

Obrazek
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-15, 09:10

Wentylator obowiązkowo, niech powyżej 100 stopni się załącza :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-09-15, 14:17

Moja lodówka ma mniejszy wymiennik ciepła :-P

Gdzie ma być chłodnica oleju zamontowana ?Chcesz mieć w masce wentylator? Czy dobrze rozumiem ?
Może większą miskę olejową z żebrowaniem albo radiatorem ? Olej nie będzie się tak grzał bo go będzie po prostu więcej :)

Kocyk na turbo się przyda nawet ze względu na walory Streetowe. Jak wpadniesz w kałuże z rozgrzaną do czerwoności turbiną to jest mniejsza szansa że popęka gorąca strona <okok>

Do czego są dwa guziki obok AFR ? Wentylator i "Szatan mode" ? :-D

Ja bym nawet niżej dał właczanie się wentylatora. Moje auto robi lepsze czasy na oleju nie do końca nagrzanym, start z około 82*C, czyli na luźniejszym pasowaniu. Jak chcecie zrobić automatyczny włącznik ? Analog w Ecumasterze ?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-23, 13:08

No chłopaki zapiepszają zdrowo Baniakowi aż druty z opon wyszły :D
Nie ma na czym w Real Racu startować - namawiam go żeby zakładał normalne opony i dawał czadu na prostych, żeby poprzepychać się z yogim :D

[ Dodano: 2012-09-23, 14:29 ]
Yogi w zasiegu - brakuje 3-4 tysięcznych sekundy :)
Tak więc nowe koła i prawdziwe Slicki to był strzał w dziesiatkę :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2012-09-23, 19:54

Auto idzie jak złe! Baniak z imprezy na imprezę coraz lepiej ogarnia - szacun. Szkoda tej opony, ale mega się prezenci auto na DTMach. Widzimy się w Poznaniu ziom!

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-09-23, 21:11

jestem! udało się trzecie miejsce w REAL RACE na drogowych oponach na przodzie :mrgreen:
było szybko; na prostych zamykałem czwarty bieg, póżniej dohamowanie, przebicie na trzy i w zakręt... LUBIĘ TO!
to prawda że autem jeździ mi się coraz lepiej! ale potrzeba mi ultra mega męsko twardych sprężyn bo ten gwint nie daje rady, i to co udaje mi się zyskać na prostych tracę na zakrętach! jak będą max twarde to auto ląduje na max glebie, ( chodzi głównie o aerodynamikę podwozia) bo teraz w porównaniu do innych wozów stoi jak tarpan! :-(

SLICK to jest to czego mi brakowało! jedna opona na śmietnik ale spokojnie na poznań będą nowe!
potrzeba jeszcze trochę uszczelnić silnik bo leje się jak ze świniaka ( uszczelka dekla i uszczelnienie aparatu )

dzięki KENET, TYSKI, Arbuz za fajną zabawę

foto z imprezy;
Obrazek

Obrazek

Obrazek

i foto z ostatnich modów;

maska laminat;
Obrazek
Obrazek

boczki;
Obrazek

chłodnica oleju z wentylatorem;
Obrazek

jeszcze tyle do zrobienia żeby zająć wymarzone pierwsze miejsce :-/
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2012-09-23, 21:23

gratki kolego! super GTIR no i fajnie że coraz lepiej go ogarniasz ;-) powodzenia :!:

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-09-23, 21:25

a jak reszta chłopaków??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-09-23, 21:31

dojechali, ale bez spektakularnych sukcesów, Arbuz uczy się wozu, Tyski ma słabe opony itp. ( ale jechałem z jednym i drugim i szczerze to pot na jajach miałem, wolę jeżdzić sam! :-P ) dają radę!
Kenet chyba najszybszy z naszych osiek :mrgreen:
jak będzie generalka to wrzucę bo sam nie wiem jak to finalnie wyszło,
w każdym razie Arbuz miał mega farta i wygrał w tajnym losowaniu darmową imprezę na torze poznań!!!!!!!!! Gratki farciarzu :mrgreen:
cały czas trzeba ulepszać te wozy żeby nadążyć za czołówką! :hah:
Ostatnio zmieniony 2012-09-23, 21:32 przez BANIAK, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-23, 21:32

Boczki super wyszły :)
Ale jazda lepiej :D
Ps. Slik padł przy hamowaniu ??

Jogi był w Real Racie ?
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”