Silnik od Skyline do p11 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Silnik od Skyline do p11 GT
Witam. Zastanawiam czy nad swapem silnika Rb20DET z cała wiązka oraz komputerem plus skrzynia. Tylko kwestia czy ten silnik da radę upchnać pod machę i podłączyć tak żeby wszystko śmigało jak należy. Próbuję skontaktować się z coobciem ale nie odbiera telefonu. Oto link do pracy silnika youtube.com/watch?v=R6qvEZrdQt0&feature=channel&list=UL oraz do aukcji http://otomoto.pl/nissan-200-sx-skyline ... 57851.html Proszę o szybką pomoc i opinie czy warto się w to bawić czy lepiej aktualny silnik trochę podkręcić na dmuchawce?
Zeby sztywna byla furka w furce musi byc rozpórka
W ogłoszeniu jest napisane żeby nie sugerować się ceną... nie oddadzą całego swapa za 1000 zł
Za tą cenę dobry silnik DEH mamy do P11 bez skrzyni i wiązki 
Nie opłacalna zabawa 1000000 przeróbek itd.
Jak masz 10 koła to możesz "trochę" podkręcić swój silnik na dmuchawce
Tylko pamiętaj że bez remontu silnika (nie warto bez), sprzęgła, turbo-kitu i masy pracy się nie obejdzie.


Nie opłacalna zabawa 1000000 przeróbek itd.
Jak masz 10 koła to możesz "trochę" podkręcić swój silnik na dmuchawce

Nissan Primera SR20DE+T
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Jest też opcja żeby upchnąć ten silnik od skaja i połaczyc go ze skrzynią z primery, metodą chałupniczą - flasza aluminiowa łaczaca do tego żeźba z łapami silnika.
nie wiem tylko czy półosie i skrzynia wytrzyma to wszystko.
A inajwazniesze potrzebowała byś znalexc kogoś kto potrafi zeźbić nalepiej jakiegoś mechaniko metaloplastyka.
nie wiem tylko czy półosie i skrzynia wytrzyma to wszystko.
A inajwazniesze potrzebowała byś znalexc kogoś kto potrafi zeźbić nalepiej jakiegoś mechaniko metaloplastyka.
Dark Shadow
Heh to jest jednak 6 cylindrów w rzędzie, nie wiem czy zmieściło by się poprzecznie do kierunku jazdy ![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
marcian11, zmieścić się zmieści .. ale musisz rzeźbić ścianę grodziową .. budować nowe mocowania silnia .. i przerabiać mocowania akcesoriów ..
W skrócie .. będzie to budowa auta od podstaw.. Jak masz kasę , czas i zapał .. to ja jestem ZA takim projektem ..
Musisz jednak znaleźć kogoś (chyba że sam masz takie pojęcie) kto zaprojektuje budę niemal od nowa..
Przeróbki komory silnika i ściany grodziowej to nie wszystko .. tnąc ścianę musisz zadbać o sztywność budy, dodatkowo trza przerobić zawieszenie i tylną część podłogi (jak nie całą) pod wał i dyfer ..Jeśli zaczniesz ciąć bez dbania o wzmocnienie .. to w najlepszym przypadku rozjedzie Ci się geometria .. w najgorszym rozleci buda. .
W skrócie .. będzie to budowa auta od podstaw.. Jak masz kasę , czas i zapał .. to ja jestem ZA takim projektem ..
Musisz jednak znaleźć kogoś (chyba że sam masz takie pojęcie) kto zaprojektuje budę niemal od nowa..
Przeróbki komory silnika i ściany grodziowej to nie wszystko .. tnąc ścianę musisz zadbać o sztywność budy, dodatkowo trza przerobić zawieszenie i tylną część podłogi (jak nie całą) pod wał i dyfer ..Jeśli zaczniesz ciąć bez dbania o wzmocnienie .. to w najlepszym przypadku rozjedzie Ci się geometria .. w najgorszym rozleci buda. .

Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
chyba że kupić budę od p10 4x4 . .tam jest wszystko (powiedzmy) przygotowane .. Trza tylko rzeźbić ciut komorę ..
ale da się :

ale da się :

Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
chłopaki ale o czym my się wypowiadamy... przecież to jest chore.. na logikę koszt takiego SWAPA to równowartość kupienia Skylina + przełożenie kierownicy.
Kolejną sprawą jest funkcjonalność takiego auta - kompletny brak trakcji, auto nalezało by poszerzyć o jakieś 40 cm aby odpowiednie koła wraz z ogumieniem przeniosły napęd do tego męskie sprzęgło oraz układ przeniesienia napędu. Wydatki wydatki wydatki
Kolejną sprawą jest funkcjonalność takiego auta - kompletny brak trakcji, auto nalezało by poszerzyć o jakieś 40 cm aby odpowiednie koła wraz z ogumieniem przeniosły napęd do tego męskie sprzęgło oraz układ przeniesienia napędu. Wydatki wydatki wydatki

Ryba, z tymi mocami do przeniesienia to nie ma szału przecież to tylko 170-210KM 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
RB20 występował w wersjach:
- RB20E; jeden wałek rozrządu, 130 ps @ 5600 rpm, 171 Nm @ 4400 rpm.
- RB20ET; jeden wałek rozrządu, turbo doładowany, 145 PS @ 6000 rpm, 206 Nm @ 3200 rpm.
- RB20DE; dwa wałki rozrządu, 155 PS @ 6400 rpm, 186 Nm @ 4400 rpm.
- RB20DET; dwa wałki rozrządu turbo doładowany, 215 PS @ 6400 rpm, 265 Nm @ 3200 rpm.
- RB20P; jeden wałek rozrządu 94 PS @ 5600 rpm, 142 Nm @ 2400 rpm.
- RB20DET-R; dwa wałki rozrządu turbodoładowany 210 ps @ 6400 rpm 245 Nm @ 4800 rpm
skopiowałem z innego forum
- RB20E; jeden wałek rozrządu, 130 ps @ 5600 rpm, 171 Nm @ 4400 rpm.
- RB20ET; jeden wałek rozrządu, turbo doładowany, 145 PS @ 6000 rpm, 206 Nm @ 3200 rpm.
- RB20DE; dwa wałki rozrządu, 155 PS @ 6400 rpm, 186 Nm @ 4400 rpm.
- RB20DET; dwa wałki rozrządu turbo doładowany, 215 PS @ 6400 rpm, 265 Nm @ 3200 rpm.
- RB20P; jeden wałek rozrządu 94 PS @ 5600 rpm, 142 Nm @ 2400 rpm.
- RB20DET-R; dwa wałki rozrządu turbodoładowany 210 ps @ 6400 rpm 245 Nm @ 4800 rpm
skopiowałem z innego forum

Dark Shadow
kiedyś chciałem wsadzać do micry silnik od sunny 1.6. Ludzie z forum pisali mi że nie warto, że poco i ze straszne koszty i mega rzeźba, że półosie ze mocowania i co tam więcej nie pamiętam. - posłuchałem i temat swapa odpuściłem, chwilę później pojawiły się dwie micry 1.6. więc raczej nie rozpisujmy się nad tym czy to ma sens czy nie.
Dark Shadow
Dokladnie masz racje takie bajkopiszenie nikt tego nie próbował a każdy pisze że się nie da. Napewno więcej roboty niż z popuralnym swapem VE czy Det ( z fwd ) ale nic nie jest nie możliwe;)BaSsGrU pisze:kiedyś chciałem wsadzać do micry silnik od sunny 1.6. Ludzie z forum pisali mi że nie warto, że poco i ze straszne koszty i mega rzeźba, że półosie ze mocowania i co tam więcej nie pamiętam. - posłuchałem i temat swapa odpuściłem, chwilę później pojawiły się dwie micry 1.6. więc raczej nie rozpisujmy się nad tym czy to ma sens czy nie.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Kto z Was widzial ten silnik na zywo??SiwoL pisze:Dokladnie masz racje takie bajkopiszenie nikt tego nie próbował a każdy pisze że się nie da
Engine type: rb20det
Displacement (cc): 1998
Dimensions m/t (l / w / h) (mm): 845x660x685
Dimensions a/t (l / w / h) (mm): 830x660x685
Primera P10 ma szerokość: 1694 mm
Jat tam chcecie zmieścić silnik poprzecznie i skrzynię?
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź