
[ Primera] Prima P11 gruntowny remont 2.0+TURBO ok 275KM 335
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A tam ciężkie duże alu montować by wóż mulić, stal czternasta i ogień na tłoki 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Potencjał w aucie jest. Dobra, fajna buda zdrowy silnik i zaczyna jeździć.
Gratuluje i życzę powodzenia. Muszę się tym bryknąć
Góra umiera a jeszcze nie ma przesuniętej odciny. Może od razu większe wtryski przed strojeniem
Turbo wydoła 
Dajesz do przodu, szybciej i mocniej to jest chorobliwe ... pamiętaj!
Gratuluje i życzę powodzenia. Muszę się tym bryknąć

Góra umiera a jeszcze nie ma przesuniętej odciny. Może od razu większe wtryski przed strojeniem


Dajesz do przodu, szybciej i mocniej to jest chorobliwe ... pamiętaj!

Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Góra umiera bo doładowanie spada do 0,5bara z 0,7...
Moim zdaniem wynik rewelacyjny wyszedł - turbo z Volvo 16T jest po porstu mistrzowskie wszybko wstaje i miejmy nadzieję że pod te 300KM na nim będzię do osiagnięcia, zwłaszcza jak te 700obr.min się odcinkę przesunie no i boost ustabilizuje.
Moim zdaniem wynik rewelacyjny wyszedł - turbo z Volvo 16T jest po porstu mistrzowskie wszybko wstaje i miejmy nadzieję że pod te 300KM na nim będzię do osiagnięcia, zwłaszcza jak te 700obr.min się odcinkę przesunie no i boost ustabilizuje.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Jest do ugrania na tej turbinie ponad 300
Dewota w B18C4 nadmuchał 307 koni.
Niech cieszy !
powodzenia

Dewota w B18C4 nadmuchał 307 koni.
Niech cieszy !

viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Spoko do niedzieli możesz trzymać, wieczorkiem na leda o własnych siłach podjadę
... nie no jołczek.
Zapytaj Damiana o ten oring to może ten Maca podpasuje, wygniesz go i będzie 5 bar paliwka
Nie no walcz z niebieskim 
Auto niepozornie ładnie ciągnie ale trzeba szybko dostroić bo noga świerzbi ano i banan będzie większy ... rozmawialiśmy dzisiaj że Maro dwa razy będzie się cieszył... teraz i z kolejnym strojeniem i większą mocą

Zapytaj Damiana o ten oring to może ten Maca podpasuje, wygniesz go i będzie 5 bar paliwka


Auto niepozornie ładnie ciągnie ale trzeba szybko dostroić bo noga świerzbi ano i banan będzie większy ... rozmawialiśmy dzisiaj że Maro dwa razy będzie się cieszył... teraz i z kolejnym strojeniem i większą mocą

Nissan Primera SR20DE+T
Tylko bez szaleństw teraz bez zestrojenia
Pamiętaj że silnik nie odprężony i docelowo te opadające 0,7 bara to maxik 
Swoją drogą jestem ciekaw co tam wyjdzie jak się górę doleje paliwkiem przy ograniczonym niucie. U mnie 270-280km i 340nm sprzęgło nie wytrzymywało przy trochę mniejszej wadze auta.


Swoją drogą jestem ciekaw co tam wyjdzie jak się górę doleje paliwkiem przy ograniczonym niucie. U mnie 270-280km i 340nm sprzęgło nie wytrzymywało przy trochę mniejszej wadze auta.
Nissan Primera SR20DE+T
U podjego przy 0,5b i 250Nm sprzęgło już zaczynało popuszczać, a miał nowego Aisina i lżejszą furę...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No to tylko zapłon dopieścić coby nie było to samo co u Neptuna i można śmigać.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto pokroju primery musi cieszyć, musi grać nie tylko preformance na 1/4 mili 
W tracie żeby przyjemność z zapitalania była
W przypadku turbo większa masa będzie się równoważyć z podniesieniem boosta

W tracie żeby przyjemność z zapitalania była

W przypadku turbo większa masa będzie się równoważyć z podniesieniem boosta

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice