[ Primera] Prima P11 gruntowny remont 2.0+TURBO ok 275KM 335
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Primera dziś została na szybko ogarnięta, dzięki za pomoc Neptune bez Ciebie nie było by to możliwe ( filtr paliwa masz ode mnie free
) W primie oprócz łożysk, miski oleju do wymiany jest sworzeń i 2 łączniki ale niemożliwe do ogarnięcia na teraz...dziś był problem z wozem bo zamulał i przerywał
Jak nie urok to teściowa na łeb ci się zwali 
Panowie jest pewien problem.
Od wczoraj borykamy się z błędem wg diagnostyki numer 12 (czujnik przepływu mas powietrza)
Auto na zimnym jedzie ale jak się nagrzeje zaczyna mulić, szarpać, obroty spadają itd. Jak zresetujemy kompa przez chwilę jest wzorowo, po czym znów go wywala.
Auto tymczasowo jeździ na ori dolocie z seryjnymi wtryskami... ogólnie seria zamulona zwężką w wydechu w postaci turbiny. Nie ma sondy lambda (czy p11 musi mieć podpiętą sondę). Do teraz nie występował ten błąd.
Podmieniliśmy z Almery przepływkę i aparat zapłonowy. Objawy te same. Przewody są w zasadzie nowe, świece tez nowe irydowe. Podciśnienia podpięte w dolot i raczej nie ma jakiś nieszczelności. Woda w układzie ma się dobrze, bez objawów wywalenia uszczelki itd.
Podpowiem, że po odłączeniu przepływki auto zachowuje się tak samo, nawet jak wcześniej zresetujemy kompa to po chwili się pojawi.
Po wywaleniu błędu auto wchodzi jakby w tryb awaryjny, pytanie czemu pojawia się błąd.
Od wczoraj borykamy się z błędem wg diagnostyki numer 12 (czujnik przepływu mas powietrza)
Auto na zimnym jedzie ale jak się nagrzeje zaczyna mulić, szarpać, obroty spadają itd. Jak zresetujemy kompa przez chwilę jest wzorowo, po czym znów go wywala.
Auto tymczasowo jeździ na ori dolocie z seryjnymi wtryskami... ogólnie seria zamulona zwężką w wydechu w postaci turbiny. Nie ma sondy lambda (czy p11 musi mieć podpiętą sondę). Do teraz nie występował ten błąd.
Podmieniliśmy z Almery przepływkę i aparat zapłonowy. Objawy te same. Przewody są w zasadzie nowe, świece tez nowe irydowe. Podciśnienia podpięte w dolot i raczej nie ma jakiś nieszczelności. Woda w układzie ma się dobrze, bez objawów wywalenia uszczelki itd.
Podpowiem, że po odłączeniu przepływki auto zachowuje się tak samo, nawet jak wcześniej zresetujemy kompa to po chwili się pojawi.
Po wywaleniu błędu auto wchodzi jakby w tryb awaryjny, pytanie czemu pojawia się błąd.
Nissan Primera SR20DE+T
Od góry wszystkie kostki podpięte, nie wiem jak z dołem. Auto przejechało kilkaset kilometrów na dotarciu i do tej pory nic nie było. Akcja zaczęła się od momentu gdy zaczęliśmy składać środek przy czym nie dotykaliśmy elektryki. Jedynie przesunęliśmy komputer żeby schował się pod wykładzinę. Może jakiś kabelek się poluzował, raczej bezpieczniki odpadają.
Czujnik temperatury raczej nie wyrzucał by błędu o przepływkę, ale kto wie.
Teraz jest pytanie jak dojechać i czy dojechać na Zlot. Jak coś można pogrzebać na miejscu z pomocą speców
Na dzień dobry nikt nie potrafi odpowiedzieć.
Jest opcja żeby podpiąć 3 przepływkę ale zaczynam wątpić czy to to. Bez przepływki auto powinno jechać od >2 tyś obr bez objawów.
Czujnik temperatury raczej nie wyrzucał by błędu o przepływkę, ale kto wie.
Teraz jest pytanie jak dojechać i czy dojechać na Zlot. Jak coś można pogrzebać na miejscu z pomocą speców
Jest opcja żeby podpiąć 3 przepływkę ale zaczynam wątpić czy to to. Bez przepływki auto powinno jechać od >2 tyś obr bez objawów.
Nissan Primera SR20DE+T
Zobaczcie z tym ECU, może przetarł się kabelek lub coś. warto sprawdić czy sygnał z przepływki idzie do kompa miernikiem, jeśli nie ma "przjeścia" na klablu to mógł się uszkodzić.
Ostatnio miałem to w Peżo 106, sterowanie wtryskiem było, ale od przesuwania ECU uszkodził się kabel od zasilania monowtrysku i dopiero miernikiem doszedłem ocb.
Ostatnio miałem to w Peżo 106, sterowanie wtryskiem było, ale od przesuwania ECU uszkodził się kabel od zasilania monowtrysku i dopiero miernikiem doszedłem ocb.
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź

Cztery godziny polerki i auto jakoś wygląda...
Wcześniejsze usterki ogarnięte
Końcowy etap docierania silnika...dziś poczuło obr 5000+
czas strojenia zbliża się wielkimi krokami... MOCY I NIUTKÓW PRZYBYWAJ
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ojej cóż to za priemra z turbiną się wylęgła - jakoś coś nie kojarzę tego wozu, hehe musiałem je przeoczyć na forum 
Prezentuje się ciekawie
W jakie moce celujecie
Prezentuje się ciekawie
W jakie moce celujecie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
żeby nie puścił tej wachy do kolektora ssącego i nie zgiął korbowodu...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auta nigdy nie widziałem i jakoś nie zwracałem uwagi na nie na forum, przyznam że prezentuje się bardzo dobrze - wnętrze wręcz powala na kolana 
PS. regulator seryjny chłopaki mieli zepsuty... tym czasowo na strojenie by sprawdzić sprzęt użyliśmy żabki by podnieść ciśnienie paliwa.
Najlepsze co udało się uzyskać to 264KM i 350Nm na 0,5bara ale z racji seryjnego sprzęgła ograniczyliśmy moment to 329Nm i moc do 250,5KM
Ale potencjał maszyna ma cholernie wielki zamiast stroić by dodawać mocy i Nm to zdejmowaliśmy - hehe pierwszy raz z czymś takim się spotkałem
Chłopaki poprawią mechanikę to się będzie dopieszczać dalej tak żeby ze 280KM i mało Nm było coby seryjne sprzęgło uciągnęło i wóz śmigał bezawaryjnie...

PS. regulator seryjny chłopaki mieli zepsuty... tym czasowo na strojenie by sprawdzić sprzęt użyliśmy żabki by podnieść ciśnienie paliwa.
Najlepsze co udało się uzyskać to 264KM i 350Nm na 0,5bara ale z racji seryjnego sprzęgła ograniczyliśmy moment to 329Nm i moc do 250,5KM
Ale potencjał maszyna ma cholernie wielki zamiast stroić by dodawać mocy i Nm to zdejmowaliśmy - hehe pierwszy raz z czymś takim się spotkałem
Chłopaki poprawią mechanikę to się będzie dopieszczać dalej tak żeby ze 280KM i mało Nm było coby seryjne sprzęgło uciągnęło i wóz śmigał bezawaryjnie...

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z autka jestem zadowolony jak cholera, szkoda że na razie nie mogę jej pałować dopóki nie założę regulatora który leży w garage. Będę mysiał podbić do Coobcia co by wykresik dopiescił
Na trasie auto sprawowało się świetnie
P.S podłączenie na krótko pompy paliwka jak zawsze profi hehe
Podziekowania dla Damiana i Neptune za pomoc w składaniu auta
Rybie za kradziejke regulatora
Coobciowi i Limonowi za strojonko oraz chłopakom z Red Race za hamke i kable do pompy
Na trasie auto sprawowało się świetnie
P.S podłączenie na krótko pompy paliwka jak zawsze profi hehe
Podziekowania dla Damiana i Neptune za pomoc w składaniu auta
Rybie za kradziejke regulatora
Coobciowi i Limonowi za strojonko oraz chłopakom z Red Race za hamke i kable do pompy
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź