Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Prima P11 gruntowny remont 2.0+TURBO ok 275KM 335

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-06-04, 21:10

Primera dziś została na szybko ogarnięta, dzięki za pomoc Neptune bez Ciebie nie było by to możliwe ( filtr paliwa masz ode mnie free ;-) ) W primie oprócz łożysk, miski oleju do wymiany jest sworzeń i 2 łączniki ale niemożliwe do ogarnięcia na teraz...dziś był problem z wozem bo zamulał i przerywał :-/ Jak nie urok to teściowa na łeb ci się zwali :-P

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-06-05, 20:30

Panowie jest pewien problem.

Od wczoraj borykamy się z błędem wg diagnostyki numer 12 (czujnik przepływu mas powietrza)
Auto na zimnym jedzie ale jak się nagrzeje zaczyna mulić, szarpać, obroty spadają itd. Jak zresetujemy kompa przez chwilę jest wzorowo, po czym znów go wywala.

Auto tymczasowo jeździ na ori dolocie z seryjnymi wtryskami... ogólnie seria zamulona zwężką w wydechu w postaci turbiny. Nie ma sondy lambda (czy p11 musi mieć podpiętą sondę). Do teraz nie występował ten błąd.
Podmieniliśmy z Almery przepływkę i aparat zapłonowy. Objawy te same. Przewody są w zasadzie nowe, świece tez nowe irydowe. Podciśnienia podpięte w dolot i raczej nie ma jakiś nieszczelności. Woda w układzie ma się dobrze, bez objawów wywalenia uszczelki itd.
Podpowiem, że po odłączeniu przepływki auto zachowuje się tak samo, nawet jak wcześniej zresetujemy kompa to po chwili się pojawi.

Po wywaleniu błędu auto wchodzi jakby w tryb awaryjny, pytanie czemu pojawia się błąd.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-06-05, 20:48

Prosimy o pomoc !!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-06-05, 20:50

Czujniki położenia wałka i wału podpiete??

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-06-05, 21:25

Jutro bede musiał to sprawdzić może jakaś kostka się wypieła

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-06-05, 21:47

Neptune pisze:Auto na zimnym jedzie ale jak się nagrzeje zaczyna mulić, szarpać, obroty spadają itd
Czujnik temperatury daje takie objawy, przemierzcie go.

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-06-06, 07:55

Od góry wszystkie kostki podpięte, nie wiem jak z dołem. Auto przejechało kilkaset kilometrów na dotarciu i do tej pory nic nie było. Akcja zaczęła się od momentu gdy zaczęliśmy składać środek przy czym nie dotykaliśmy elektryki. Jedynie przesunęliśmy komputer żeby schował się pod wykładzinę. Może jakiś kabelek się poluzował, raczej bezpieczniki odpadają.

Czujnik temperatury raczej nie wyrzucał by błędu o przepływkę, ale kto wie.
Teraz jest pytanie jak dojechać i czy dojechać na Zlot. Jak coś można pogrzebać na miejscu z pomocą speców ;) Na dzień dobry nikt nie potrafi odpowiedzieć.
Jest opcja żeby podpiąć 3 przepływkę ale zaczynam wątpić czy to to. Bez przepływki auto powinno jechać od >2 tyś obr bez objawów.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-06-06, 08:05

Zobaczcie z tym ECU, może przetarł się kabelek lub coś. warto sprawdić czy sygnał z przepływki idzie do kompa miernikiem, jeśli nie ma "przjeścia" na klablu to mógł się uszkodzić.

Ostatnio miałem to w Peżo 106, sterowanie wtryskiem było, ale od przesuwania ECU uszkodził się kabel od zasilania monowtrysku i dopiero miernikiem doszedłem ocb.

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-06-06, 18:02

Neptune pisze:Czujnik temperatury raczej nie wyrzucał by błędu o przepływkę, ale kto wie.
Sprawdzenie tego czujnika zajmie ok minuty a zawsze to jedna rzecz do wykluczenia. TPS daje prawidlowe wartosci?

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-06-06, 19:58

Wraz z Neptune posprawdzaliśmy wszystko i nadal dupsko :-( może po zlocie będzie wiecej czasu na ogarniecie fury

Awatar użytkownika
sunniak1.6sr
fanatyk nissana
Posty: 820
Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: sunniak1.6sr » 2012-06-06, 20:53

Kasiu i Marcinie jedziecie jutro z nami (czyli grupą) rano czy nie i czy w ogóle jedziemy ?

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-06-06, 22:25

Jedziemy oddzielnie Corsą i Almerką, trzeba się wyspać troszkę. Planujemy wyruszyć o 7:00.

Całkiem możliwe że spotkamy się na trasie ;) Będziemy w kontakcie.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
*Kazik*
fanatyk nissana
Posty: 440
Rejestracja: 2010-03-09, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: *Kazik* » 2012-06-06, 22:36

Jade bo musze bo mam wszystko oplacone i dwojke dzieci na glowie,Prima po zlocie idzie pod mlotek i na tym koniec tematu. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2012-06-07, 00:54

odrazu pod młotek mi jeszcze taka myśl nie przeszła po głowie bedzie gites
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
*Kazik*
fanatyk nissana
Posty: 440
Rejestracja: 2010-03-09, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: *Kazik* » 2012-06-10, 17:50

Jak Bombel zrobi swoją Primcie to ja dokończę swoją heheheh :mrgreen:
najpierw pójdę na joge i się wyluzuję a później spróbujemy dojść co z nią nie tak i się pomyśli co dalej :->
Patrol GR Y61 2.8TDI
Primera P11 2.0SLX
Primera P11 2.0 SLX+T(spalona)

Awatar użytkownika
jawert
fanatyk nissana
Posty: 1090
Rejestracja: 2009-12-08, 22:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jawert » 2012-06-10, 17:52

*Kazik* pisze:Jak Bombel zrobi swoją Primcie to ja dokończę swoją
no to trzymamy za słowo :mrgreen:
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145

"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
*Kazik*
fanatyk nissana
Posty: 440
Rejestracja: 2010-03-09, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: *Kazik* » 2012-06-10, 20:58

ahhh...lubie to :mrgreen: motywacja jest to i chęci się pojawiły !! Szacun :)
Patrol GR Y61 2.8TDI
Primera P11 2.0SLX
Primera P11 2.0 SLX+T(spalona)

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-07-22, 22:08

Obrazek

Cztery godziny polerki i auto jakoś wygląda...

Wcześniejsze usterki ogarnięte :-) , ostatnio coś przepustnica też nie dawała rady - ale udało się i ją ogarnąć ...dzięki Sunniak i Ryba za pomoc.

Końcowy etap docierania silnika...dziś poczuło obr 5000+ :mrgreen:
czas strojenia zbliża się wielkimi krokami... MOCY I NIUTKÓW PRZYBYWAJ :-P

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-08-07, 20:25

Coobcio pamiętaj o nas jutro ;) Jesteśmy przed 10 w Wawie i będziemy trąbić tel. gdzie podbijać :)

P11 w turbince TD04, zobaczymy co tam "lajtowego" na początek się wymadzi ;)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-08-07, 21:09

Proszę o info na bieżąco :)

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-08-07, 21:58

Autko w miarę ogarnięte, audio w końcu zrobione to może trochę kucyków wynagrodzi mi urwany w dniu dzisiejszym spojler :-> sam jestem ciekawy co Prima potrafi ... :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-07, 23:09

Ojej cóż to za priemra z turbiną się wylęgła - jakoś coś nie kojarzę tego wozu, hehe musiałem je przeoczyć na forum :)
Prezentuje się ciekawie :D

W jakie moce celujecie ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-08-08, 07:34

Wyjazd na strojenie do Coobcia z lekka opóźniony przez regulator ciśnienia paliwa który nieproszony przepuścił sobie wachę :-/

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-08, 08:16

żeby nie puścił tej wachy do kolektora ssącego i nie zgiął korbowodu...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2012-08-08, 12:15

i co i co i jak i jak jest pałer :-)
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
*Kazik*
fanatyk nissana
Posty: 440
Rejestracja: 2010-03-09, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: *Kazik* » 2012-08-08, 12:23

Skończyło się na wymianie regulatora ciśnienia paliwa przed wyjazdem, wiem że są już chłopaki u Coobcia a teraz pozostało tylko czekać ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-08, 18:38

Auta nigdy nie widziałem i jakoś nie zwracałem uwagi na nie na forum, przyznam że prezentuje się bardzo dobrze - wnętrze wręcz powala na kolana :)

PS. regulator seryjny chłopaki mieli zepsuty... tym czasowo na strojenie by sprawdzić sprzęt użyliśmy żabki by podnieść ciśnienie paliwa.

Najlepsze co udało się uzyskać to 264KM i 350Nm na 0,5bara ale z racji seryjnego sprzęgła ograniczyliśmy moment to 329Nm i moc do 250,5KM :)

Ale potencjał maszyna ma cholernie wielki zamiast stroić by dodawać mocy i Nm to zdejmowaliśmy - hehe pierwszy raz z czymś takim się spotkałem :P

Chłopaki poprawią mechanikę to się będzie dopieszczać dalej tak żeby ze 280KM i mało Nm było coby seryjne sprzęgło uciągnęło i wóz śmigał bezawaryjnie...

Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-08-08, 20:53

Z autka jestem zadowolony jak cholera, szkoda że na razie nie mogę jej pałować dopóki nie założę regulatora który leży w garage. Będę mysiał podbić do Coobcia co by wykresik dopiescił :-D
Na trasie auto sprawowało się świetnie :-)
P.S podłączenie na krótko pompy paliwka jak zawsze profi hehe

Podziekowania dla Damiana i Neptune za pomoc w składaniu auta
Rybie za kradziejke regulatora
Coobciowi i Limonowi za strojonko oraz chłopakom z Red Race za hamke i kable do pompy

Awatar użytkownika
jawert
fanatyk nissana
Posty: 1090
Rejestracja: 2009-12-08, 22:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jawert » 2012-08-08, 21:00

*Kazik* pisze:ahhh...lubie to :mrgreen: motywacja jest to i chęci się pojawiły !! Szacun :)
no i gratki samozaparcia - niech cieszy i bezawaryjne będzie
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145

"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2012-08-08, 21:31

no no prima konkret no i ta świeża skóra w środku zajebioza , gratuluje i bezawaryjności życze
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”