[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ja tam śmigam na zwykłej 98 dla biedoty z bliskiej i też nie narzekam
. Mam takie pytanie poza konkursem, sprawdzaliście czy wtryski równo podają
Jakie masz egt jak wypada zapłon 
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Kiedyś w Płocku facet z obsługi stacji tankował mi paliwo na Orlenie i pytam sie :
-Panie, o co chodzi że w Płocku droższa benzyna niż w Warszawie ? nie trzeba przeciez tak daleko dowozić to transport odpada, co jest ?
- Bo świeża.
Tak mu walnąłem śmiechem że nie słuchałem co dalej mówi
nismojoe - to samo tutaj
Swoją droga stacje benzynowe też robią takie wałki ze nie wiadomo co zatankujesz tak na prawde.
Jakby paliwo było słabe to AFR by był dziwny chyba ?
pasek na alternatorze się nie ślizga ?
Pawel18L - EGT nie zareaguje tak szybko na wypadnięcie zapłonu
-Panie, o co chodzi że w Płocku droższa benzyna niż w Warszawie ? nie trzeba przeciez tak daleko dowozić to transport odpada, co jest ?
- Bo świeża.
Tak mu walnąłem śmiechem że nie słuchałem co dalej mówi
nismojoe - to samo tutaj
Swoją droga stacje benzynowe też robią takie wałki ze nie wiadomo co zatankujesz tak na prawde.
Jakby paliwo było słabe to AFR by był dziwny chyba ?
pasek na alternatorze się nie ślizga ?
Pawel18L - EGT nie zareaguje tak szybko na wypadnięcie zapłonu
Tak wiem, że nie zareaguje ale tak z czystej ciekawości pytam 
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Jakby na pompie było niskie to AFR by nie dobijał do prawidłowych wartości. Czy wypadanie zapłonu występuje przy największym doładowaniu
W sumie sergiej, warto pójść tym tropem nic nie tracimy
wepnijcie multimetr w kostkę od pompy włączcie wszystkie odbiorniki na maxa i pojeździjcie żeby zobaczyć co z tym napięciem, warto przy okazji sprawdzić ciśnienie paliwa 
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Wymieniny altek i aparat zapłonowy. Poprawy brak 
Jade do Yapka po świece
EDIT:
- świece nic nie dały,
- krecenie zapłonem nic nie dało,
- powrót wałków do serii nic nie dało,
- zalanie RACINGA 100+ nic nie dało,
- naładownie akumulatora nic nie dało,
- czujnika położenia wału nie mam,
- czujnik położenia wałka sprawny,
Prosze rzucajcie choćby głupie pomysły, bo inaczej nie mam znowu czym jechac na zlota
Jade do Yapka po świece
EDIT:
- świece nic nie dały,
- krecenie zapłonem nic nie dało,
- powrót wałków do serii nic nie dało,
- zalanie RACINGA 100+ nic nie dało,
- naładownie akumulatora nic nie dało,
- czujnika położenia wału nie mam,
- czujnik położenia wałka sprawny,
Prosze rzucajcie choćby głupie pomysły, bo inaczej nie mam znowu czym jechac na zlota
Zrobione zostało to co bombel wyżej napisał. Nie podejrzewał bym uszczelki ale sprawdzę. Nie wiem, na którym wypada zapłon bo dzieje się to w czasie jazdy.
Rzeczy, które zostały zrobione i po których zaczęły się problemy to. Przepięcie DET3 do instalacji DET2, zalanie Vervy 98. Vervę wykluczam. Muszę przyjrzeć się instalacji do EcuM bo nie ja ją kładłem.
Bomblowóz od zawsze miał problemy z nierówną pracą silnika, przygasaniem na jałowym biegu i z odczytami z TPSa. TPS według EcuM wskazuje wartości od ~0.3v do ~2.3v a nie jak powinno być i jest np. u Kazka ~0.5-4v. Do tego linia obciążenia w EcuM nie zmienia się równocześnie z pedałem przyspieszenia (raz chodzi równo z pedałem innym razem wciskam pedał w podłogę a linia dogania go po jakiś 5 sekundach a jeszce innym przy pedałe w połowie linia wskazuje maks obciążenie). Podmiana TPSa nic nie zmienia.
Wszystko to występowało od zawsze, czyli odkąd zająłem się bomblowozem. Auto jeździło więc nie wnikaliśmy w temat. Teraz widzę, że wszystkie te niedociągnięcia trzeba od nowa sprawdzać.
Rzeczy, które zostały zrobione i po których zaczęły się problemy to. Przepięcie DET3 do instalacji DET2, zalanie Vervy 98. Vervę wykluczam. Muszę przyjrzeć się instalacji do EcuM bo nie ja ją kładłem.
Bomblowóz od zawsze miał problemy z nierówną pracą silnika, przygasaniem na jałowym biegu i z odczytami z TPSa. TPS według EcuM wskazuje wartości od ~0.3v do ~2.3v a nie jak powinno być i jest np. u Kazka ~0.5-4v. Do tego linia obciążenia w EcuM nie zmienia się równocześnie z pedałem przyspieszenia (raz chodzi równo z pedałem innym razem wciskam pedał w podłogę a linia dogania go po jakiś 5 sekundach a jeszce innym przy pedałe w połowie linia wskazuje maks obciążenie). Podmiana TPSa nic nie zmienia.
Wszystko to występowało od zawsze, czyli odkąd zająłem się bomblowozem. Auto jeździło więc nie wnikaliśmy w temat. Teraz widzę, że wszystkie te niedociągnięcia trzeba od nowa sprawdzać.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Zakładam, że ustawienia wejść analogowych w EcuM sprawdzaliście i zakresy są odpowiednie a filtrowanie wyłączone - tak na wszelki wypadek piszę 
a te napięcia z TPSa podajesz wg wskazań z EcuM? może dla porównania sprawdź bezpośrednio miernikiem - będziesz od razu widział czy jest różnica.
Można też od razu podłączyć na krótko sygnał z TPSa do EcuM, albo od razu dać nowe przewody do całego EcuM dla pewności.
Krokowiec odpowiada tylko za obroty jałowe - wyczyścić i umyć go nie zaszkodzi, ale na pewno nie ma wpływu na wypadające zapłony
a te napięcia z TPSa podajesz wg wskazań z EcuM? może dla porównania sprawdź bezpośrednio miernikiem - będziesz od razu widział czy jest różnica.
Można też od razu podłączyć na krótko sygnał z TPSa do EcuM, albo od razu dać nowe przewody do całego EcuM dla pewności.
Krokowiec odpowiada tylko za obroty jałowe - wyczyścić i umyć go nie zaszkodzi, ale na pewno nie ma wpływu na wypadające zapłony
Zlot lata chwila, a wóz nie domaga
Tak jak Mas pisze, sprawdźcie miernikiem jakie jest napięcie na TPS( w Maximie np. to przedział 0.5-4,6V )..... jeśli się okaże, że napięcia są OK czyli w przedziale jak pisał bodek 0,4-4V to wypadałoby przedzwonić przewód sygnałowy między TPS a miejscem podpięcia EcuM. Dla pewności można jeszcze sprawdzić czy do TPS dochodzi stałe napięcie 5V.
Wartości o których pisze Bodek 0,3-2,3V są bardzo dziwne..... jak przedzwonicie to będzie przynajmniej pewność, że EcuM dostaje sygnał z TPS a nie z jakiegoś innego czujnika
Tak jak Mas pisze, sprawdźcie miernikiem jakie jest napięcie na TPS( w Maximie np. to przedział 0.5-4,6V )..... jeśli się okaże, że napięcia są OK czyli w przedziale jak pisał bodek 0,4-4V to wypadałoby przedzwonić przewód sygnałowy między TPS a miejscem podpięcia EcuM. Dla pewności można jeszcze sprawdzić czy do TPS dochodzi stałe napięcie 5V.
Wartości o których pisze Bodek 0,3-2,3V są bardzo dziwne..... jak przedzwonicie to będzie przynajmniej pewność, że EcuM dostaje sygnał z TPS a nie z jakiegoś innego czujnika
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Wszystko tak jak Mas i Szalony pisze miałem dzisiaj robić. Wczoraj były chrzciny mojego siostrzeńca i nie znalazłem czasu na Primerę. Na wszelki wypadek podmienię jeszcze przepływkę. Najbardziej dziwią mnie te odczyty z TPS. Wątpię, że TPS jest źle podłączony ale zobaczymy.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
To zajebiście niefajnie panie Bombel. Wychodzi na to, że chyba nie polatamy razem na Ogólnopolskim?bombel pisze:Wóz nie ma kompresji na 2 garze
P.S. Jeżeli masz ochotę to rajd możemy polecieć moim, szczerze to nawet z przyjemnością bo nie zdążyłem się zapisać. Oczywiście ty prowadzisz - ja pilot.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No kurcze nie miało kiedy to pipesznąć... Na zlocie na ćwiartce podczas warunków bojowych to rozumiem...
Chłopaki nie poddawajcie się są dwa dni, składajcie to na normalnym Erlingu a nie na gownie z miedzi..
Chłopaki nie poddawajcie się są dwa dni, składajcie to na normalnym Erlingu a nie na gownie z miedzi..
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM