Coby deczko odświeżyć to ostatnio :
-wywaliłem cały stabilizator z łącznikami, wyczyściłem, zamalowałem podkładówką, potem biały mat z palety śnieżki w sprayu

i poskładałem wszystko na poliuretanach. Różnica odczuwalna.
-wymieniłem olej bo pomimo tego że ostatni miał z 4kkm to przezimował zatem nowa oliwa vr-1 10w60+filtr K&N
-Wysprzątałem całe wnętrze z wyjęciem foteli i tapicer włącznie i wyczyściłem papugując diwajs Butryna do czyszczenia tapicerek

.
- zatankowałem pod korek już na zlot i wjechałem do garażu
-zamontowałem CB wraz z nową antenką sirio as-100
Co mnie czeka:
-wymiana reszty zawieszenia na poli oraz amorków
- zamówiłem kolanka na poprowadzenie wydechu jego właściwym torem oraz chwilowo dzięki uprzejmości Lombardo na zlot śmignę z jego końcowym magnaflow`em ponieważ mój hiper mega allegro twór apexi n1 pękł na całej długości spawu zarówno wzdłuż jak i w poprzek

+ cała wata out. Docelowo po zlocie chcę sobie zafundować twinloopa.
-czekam na diwiajs dzięki któremu mój kompresor nie będzie robił ciągłego psssss tylko zachowa się jak klasyczny turbowóz i psiknie i cisza

W dalszym planie mam założenie najmniejszego możliwego koła kompresora lub jeśli dopisze kasa to marzy mi się chyba turbo z evo....Ale jeszcze sam nie wiem
PS mam takie pytanie odnośnie skrzyń biegów. Próbował ktoś robić hybrydę skrzyni z b13/n14 gti i 5 bieg z p10slx

możliwy jest taki zabieg
