[ Micra] Micra K11 1.6 X1R Project
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
7-8s -> 100km/h
...ciekawe, co wyplują rolkensy
...ciekawe, co wyplują rolkensy
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...nie wziąłem tego pod uwagęMas pisze:ja bym powiedział, że 8+ jeśli licznik przekłamuje w standardowy sposóbHahkuh pisze:7-8s -> 100km/h
...ciekawe, co wyplują rolkensy
Rolki nam prawdę powiedzą o tym co wymodził MACu
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
No na hamownie pewnie z rozbiegu się gdzieś wcisnę, więc jeszcze przed zlotem ciężko będzie coś zorganizować grupowo. Te koła które mam aktualnie czyli 195/50 R15 są o 28mm wyższe od standardowych z Micry także przekłamania na liczniku są, na moją korzyść akurat
I właśnie tutaj uśmiechnę się chyba do Killera co by pomierzyć g-techem, tylko usunę odcinkę żeby setka była na drugim biegu 
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
-
Mariusz.b86
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hej hej !
Maszyna byla mierzona na hamowni klubowej
?
Jakie czasy na cwiartke ?
Ta konkurencyjna K10 objechala

Maszyna byla mierzona na hamowni klubowej
Jakie czasy na cwiartke ?
Ta konkurencyjna K10 objechala
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe piekny wynik 
Moj rekord ze zwyklego GA16DE pobity o pol konia
Ps. Kolega z lodzi jeden dobrze obstawil 128KM tak wiec naleza mu sie piwka
Moj rekord ze zwyklego GA16DE pobity o pol konia
Ps. Kolega z lodzi jeden dobrze obstawil 128KM tak wiec naleza mu sie piwka
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No to powiem tak, od samego początku wyjazdu nie było lekko. Pojawiła się nawet wizja w ogóle Micra na zlot nie dojedzie - na szczęście nie były to moje myśli
Micrę prowadził kamil12 i po ujechaniu do miejscowości Turek czyli jakieś 70km auto przy wjechaniu na stację zaczęło pracować jakby na 3 garkach. Wiadome było już że wszyscy razem w komplecie nie dojedziemy. Wziąłem ze sobą na zapas sztywny hol gdyby aby coś niedomagało (w efekcie przydał się Zecikkowi
) Szybka diagnoza i okazało się że znowu na trzecim garku zalewało cylinder. Zapadła decyzja że grupa łódzka się dzieli, wraz z moją lubą, kamilem12, Tyśką i mlodym wsiedliśmy do Maximy i pokierowaliśmy się w stronę Łodzi po wtrysk i kilka dodatkowych narzędzi. Micra została na stacji... Po półtorej godzinie byliśmy już spowrotem z potrzebnymi gratami i mogłem przystąpić do reanimacji albo kapitulacji
Listwa out, po wyjęciu wtrysku okazało się że naderwany był oring na wtrysku i to mogło być przyczyną. Jednak stwierdziłem że lepiej będzie póki co założyć drugi. Listwa została skompletowana i zainstalowana. Cylinder wydmuchany i po chwili kopcenia auto wróciło do żywych
Jedziemy dalej
Micra była hamowana na zlotowej hamowni i stabilny wynik uzyskany to 128.8KM i 154.6NM lub bardziej poszarpany ale z dobrym momentem 129.9KM i 157.2NM
Najlepszy czas jaki udało mi się wykręcić tym autem w które zaczynam się wjeżdżać to 15.6s / 1/4mili który uważam za mega udany
Z nagrody w postaci sprzęgła za pierwsze miejsce jestem mało zadowolony bo jak to powiedział Oktan: "tarcza hamulcowa którą dostałem bardziej by się Tobie przydała". Z racji tego że na lotniskowej pojeżdżawce z Arbuzem spaliłem tylne chińskie heble
Na oesie udało się uzyskać całkiem niezły czas co dało drugie miejsce w klasie zaraz za Oktanem, zabawa była przednia, a tor ustawiony bardzo pomysłowo za co dziękuje organizatorom - dzięki chłopaki i dziewczyny
A tu nagrody i wykres ze zlotowej hamowni


Sunniak obstawiał 128KM, piwko go nie ominie
Micra była hamowana na zlotowej hamowni i stabilny wynik uzyskany to 128.8KM i 154.6NM lub bardziej poszarpany ale z dobrym momentem 129.9KM i 157.2NM
Najlepszy czas jaki udało mi się wykręcić tym autem w które zaczynam się wjeżdżać to 15.6s / 1/4mili który uważam za mega udany
Z nagrody w postaci sprzęgła za pierwsze miejsce jestem mało zadowolony bo jak to powiedział Oktan: "tarcza hamulcowa którą dostałem bardziej by się Tobie przydała". Z racji tego że na lotniskowej pojeżdżawce z Arbuzem spaliłem tylne chińskie heble
Na oesie udało się uzyskać całkiem niezły czas co dało drugie miejsce w klasie zaraz za Oktanem, zabawa była przednia, a tor ustawiony bardzo pomysłowo za co dziękuje organizatorom - dzięki chłopaki i dziewczyny
A tu nagrody i wykres ze zlotowej hamowni


Sunniak obstawiał 128KM, piwko go nie ominie
