
Autko zostało w "rodzinie"


A co do samochodu to Saab 9-5 kombi z 2000r. wersja 2.0t 150KM, wersja golas ale obecnie troszkę doinwestowana

Układ jezdny:
Tylny stabilizator grubszy produkcji whitelina:

Silentbloki w przednim zawieszeniu poliuretan Powerflex:

Śruby do zmiany kątów przednich kół:

Hamulce przednie zostały zastąpione 6-cio tłoczkowym zestawem K-Sporta 305mm z klockami klocki Carbon Lorraine a tył to wentylowana seria z poliftowego AERO 9-5:


Całość wspomagana nie puchnącymi przewodami w stalowym oplocie:

Do tego doszły jeszcze sprężyny EIBACHA -35mm współpracujący z amortyzatorami KYB EXEL-G, o dziwo taka kombinacja jest i komfortowa i dobrze się sprawdza w naszych warunkach

Z dalszych zmian to:
Przednia poduszka skrzyni biegów na sztywniejsza poliuretanową:

Doszła dokładka przedniego zderzaka karbonowa dedykowana do Nissana:

Ogólnie zewnętrznie prezętował się następująco:

Został pomalowany tylny zderzak i dołożone progi w kolorze z aero i całość tak sie prezentowała podczas montażu:


Obecny wygląd na zimowych kołach:


Co do modyfikacji pod maską to lista prezentuje sie następująco:
SILNIK:
- Pełen remont silnika w ASO: całkowicie nowy dół silnika wraz z rozrządem + regeneracja dotychczasowej głowicy
- Turbosprężarka bazowo pochodziła z flagowego modelu AERO o oznaczeniu TD04HL-15T w pełni zregenerowana i przebudowana do standardu 19T oraz zmieniona strona gorąca na większą 6cm2 pochodzącą także z modelu AERO ale 9000
- Węże wodne zmienione na niebieski produkty firmy Samco
UKŁAD WYDECHOWY:
- Downpipe 3″ z race-katem od Map Tuna
- Układ wydechowy Hirish fi70mm z usuniętym „wąskim gardłem” na początku, bardzo cichutki na dwóch przelotowych tłumikach
UKLAD DOLOTOWY:
- Stożkowy gąbkowy filtr powietrza ITG + karbonowa osłona od spodu
- Intercooler typu FMIC o wymiarach 570x230x65mm z przerobionym wyjściem na grubsze fi 63mm
- Orurowanie od Intercoolera do przepustnicy fi 63mm
- Rura dolotowa gruba nierdzewna tzn. S pipe z palety Map Tuna
- Zawór DV firmy Forge
STROJENIE I ELEKTRONIKA:
- Wtryski paliwa Siemens DECA 630ccm
- Pompa paliwa Wallbro 255 HP
- Świece zapłonowe zimniejsze o jeden stopień tzn. BCPR7ES
- Coobcio Remap w czasie rzeczywistym na drodze







Efekt:

Ze zmian w środku to:
- Fotele przednie przeszczepione z Lancera EVO 9
- Kierownica AERO czyli kierownica skórzana z wypustkami na kciuki
- Wskaźnik boostu oraz EGT firmy BLITZ oraz trochę Car Audio…
- Dołożona manetka z funkcją tempomatu


Z ostatnich zmian to koła 17" z 9-3 SS i oponki 225/45 SportContact 2



