![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Autko zostało w "rodzinie"
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
A co do samochodu to Saab 9-5 kombi z 2000r. wersja 2.0t 150KM, wersja golas ale obecnie troszkę doinwestowana
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Układ jezdny:
Tylny stabilizator grubszy produkcji whitelina:
![Obrazek](http://img195.imageshack.us/img195/6227/ultra.jpg)
Silentbloki w przednim zawieszeniu poliuretan Powerflex:
![Obrazek](http://img195.imageshack.us/img195/6661/powerflex.jpg)
Śruby do zmiany kątów przednich kół:
![Obrazek](http://img35.imageshack.us/img35/2671/camberbolts.jpg)
Hamulce przednie zostały zastąpione 6-cio tłoczkowym zestawem K-Sporta 305mm z klockami klocki Carbon Lorraine a tył to wentylowana seria z poliftowego AERO 9-5:
![Obrazek](http://img268.imageshack.us/img268/9317/21052009916.jpg)
![Obrazek](http://img39.imageshack.us/img39/4939/21052009918d.jpg)
Całość wspomagana nie puchnącymi przewodami w stalowym oplocie:
![Obrazek](http://img196.imageshack.us/img196/324/goodridge.jpg)
Do tego doszły jeszcze sprężyny EIBACHA -35mm współpracujący z amortyzatorami KYB EXEL-G, o dziwo taka kombinacja jest i komfortowa i dobrze się sprawdza w naszych warunkach
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Z dalszych zmian to:
Przednia poduszka skrzyni biegów na sztywniejsza poliuretanową:
![Obrazek](http://img35.imageshack.us/img35/2843/poduszka.jpg)
Doszła dokładka przedniego zderzaka karbonowa dedykowana do Nissana:
![Obrazek](http://img171.imageshack.us/img171/7061/160420101478.jpg)
Ogólnie zewnętrznie prezętował się następująco:
![Obrazek](http://img404.imageshack.us/img404/285/210420101488.jpg)
Został pomalowany tylny zderzak i dołożone progi w kolorze z aero i całość tak sie prezentowała podczas montażu:
![Obrazek](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/MATI%20LOGAN%20kombi%20pomarancz17/IMG_6101.jpg)
![Obrazek](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/MATI%20LOGAN%20kombi%20pomarancz17/IMG_6108.jpg)
Obecny wygląd na zimowych kołach:
![Obrazek](http://i1164.photobucket.com/albums/q564/Limon2108/DSC07148.jpg)
![Obrazek](http://i1164.photobucket.com/albums/q564/Limon2108/DSC07161.jpg)
Co do modyfikacji pod maską to lista prezentuje sie następująco:
SILNIK:
- Pełen remont silnika w ASO: całkowicie nowy dół silnika wraz z rozrządem + regeneracja dotychczasowej głowicy
- Turbosprężarka bazowo pochodziła z flagowego modelu AERO o oznaczeniu TD04HL-15T w pełni zregenerowana i przebudowana do standardu 19T oraz zmieniona strona gorąca na większą 6cm2 pochodzącą także z modelu AERO ale 9000
- Węże wodne zmienione na niebieski produkty firmy Samco
UKŁAD WYDECHOWY:
- Downpipe 3″ z race-katem od Map Tuna
- Układ wydechowy Hirish fi70mm z usuniętym „wąskim gardłem” na początku, bardzo cichutki na dwóch przelotowych tłumikach
UKLAD DOLOTOWY:
- Stożkowy gąbkowy filtr powietrza ITG + karbonowa osłona od spodu
- Intercooler typu FMIC o wymiarach 570x230x65mm z przerobionym wyjściem na grubsze fi 63mm
- Orurowanie od Intercoolera do przepustnicy fi 63mm
- Rura dolotowa gruba nierdzewna tzn. S pipe z palety Map Tuna
- Zawór DV firmy Forge
STROJENIE I ELEKTRONIKA:
- Wtryski paliwa Siemens DECA 630ccm
- Pompa paliwa Wallbro 255 HP
- Świece zapłonowe zimniejsze o jeden stopień tzn. BCPR7ES
- Coobcio Remap w czasie rzeczywistym na drodze
![Obrazek](http://img232.imageshack.us/img232/4121/td04forge2.jpg)
![Obrazek](http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploads/2011/10/15T-VS-19T.jpg)
![Obrazek](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/MATI%20LOGAN%20kombi%20pomarancz17/ICMOD.jpg)
![Obrazek](http://img20.imageshack.us/img20/1615/samco2l.jpg)
![Obrazek](http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploads/2011/10/dystansiki-pod-wtryski.jpg)
![Obrazek](http://i898.photobucket.com/albums/ac185/limo96/DSC05995.jpg)
![Obrazek](http://i898.photobucket.com/albums/ac185/limo96/IMAG0237.jpg)
Efekt:
![Obrazek](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/coobciosaabkombi.gif)
Ze zmian w środku to:
- Fotele przednie przeszczepione z Lancera EVO 9
- Kierownica AERO czyli kierownica skórzana z wypustkami na kciuki
- Wskaźnik boostu oraz EGT firmy BLITZ oraz trochę Car Audio…
- Dołożona manetka z funkcją tempomatu
![Obrazek](http://i1164.photobucket.com/albums/q564/Limon2108/DSC07154.jpg)
![Obrazek](http://i1164.photobucket.com/albums/q564/Limon2108/DSC07158.jpg)
Z ostatnich zmian to koła 17" z 9-3 SS i oponki 225/45 SportContact 2
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://i1164.photobucket.com/albums/q564/Limon2108/IMG_7395.jpg)
![Obrazek](http://i1164.photobucket.com/albums/q564/Limon2108/IMG_7408.jpg)
![Obrazek](http://i1164.photobucket.com/albums/q564/Limon2108/IMG_7412.jpg)