Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] GTi - gaśnie przy schodzeniu z obrotów

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

[N14] GTi - gaśnie przy schodzeniu z obrotów

Post autor: Jarzyn » 2012-04-21, 10:12

Hej, mam akuratnie taki problem, jeszcze nie wgłębiałem się w serwisówkę, bo to jest grubsza lektura ;)

Może ktoś z was już miał taką przypadłość:
po wejściu na obroty pod obciążeniem (w czasie jazdy) i wciśnięciu sprzęgła (zejście z obrotów) gaśnie mi samochód, przeważnie dzieje się to tylko na zimnym silniku.

Bez obciążenia (dodanie gazu na postoju) takie coś nie występuje.
No i podczas jazdy brak szarpnięć itp, ładnie się wkręca do odcinki i równo ciągnie, więc poza tym gaśnięciem jeździ ok.
W silniku przestawiony wałek ssący, ECU z P10 GT.
Osobiście obstawiam albo: przepływomierz, czujnik temp.
Komputer nie wywala żadnych błędów.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
sunniak1.6sr
fanatyk nissana
Posty: 820
Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: sunniak1.6sr » 2012-04-22, 00:35

Poluzuj sobie śrubę od regulacji dawki powietrza przepuszczanego przez silniczek krokowy , (taka plastikowa wkręcona właśnie w niego) powinno pomóc, a jak nie to pobaw się śrubami od wolnych obrotów i od ssania (małe srubki w okolicach przepustnicy bodajże na imbus 3 , lub coś w okolicach tego wymiaru.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-22, 13:49

Wykręć silniczek krokowy i wyczyść dokładnie. Zmierz oporność na zaworze ACC, powinno być 10ohm jak u mnie był walnięty to takie miałem właśnie objawy.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2012-04-23, 00:59

Te zaworki IACV / AAC czyściłem , mam highporta i one nie są przy przepustnicy, czyściłem dokładnie, bo przed swapem gasł tak samo, dodatkowo dorobiłem nową uszczelkę + silikon dałem, więc jest szczelne i czyste.
Rezystancji nie sprawdzałem, zrobię to jutro ;)
Śrubką się nie bawiłem, tzn ustawiałem wcześniej tak, żeby miał jakieś sensowne wolne obroty.
Na szczęście mam wszystkie części na podmiankę do GTi ;)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-23, 06:10

O ile mnie pamięć nie myli to kręci się tą śrubką przy odpiętym tpsie i ciepłym silniku. Przy okazji sprawdzić tpsa też nie zaszkodzi. Pozdo!
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2012-04-23, 08:56

No tak jakos w serwisowce jest napisane nawet ;) tpsa musze sprawdzic i wyregulowac, bo jeszcze tego nie robilem;) ale z tym acc o tyle dziwne, ze gasnie przy schodzeniu z obrotow, tak normalnie to ladnie trzyma i na ssaniu i na cieplym..

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-23, 09:30

Może tłoczek się blokuje??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”