[Sunny] SUNNY GTI 5d N14 - czerwony by Jarzyn
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No, autko już wstępnie poskładane do jazdy, zostało dosłownie pierdółek na kilka godzin roboty;)
W tym tygodniu powinno już być zarejestrowane i będę śmigał
Przy okazji wpadłem na taki pomysł - HUD jak w bmw
:

Ciężko to na zdjęciu uchwycić, ale wygląda rewelacyjnie, ciekaw jestem, jak sobie to w dzień da radę
Będę musiał jakieś ciekawe LCD znaleźć do tego z dobrym kontrastem i dobrą czernią.
W tym tygodniu powinno już być zarejestrowane i będę śmigał

Przy okazji wpadłem na taki pomysł - HUD jak w bmw



Ciężko to na zdjęciu uchwycić, ale wygląda rewelacyjnie, ciekaw jestem, jak sobie to w dzień da radę

Będę musiał jakieś ciekawe LCD znaleźć do tego z dobrym kontrastem i dobrą czernią.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
No więc
tamto niestety jest w dzień niewidoczne, była to zwykła appka na androida ze wskaźnikami i opcją HUD (lustrzane odbicie). Takie coś jest wykonalne, ale potrzebny byłby specjalny wyświetlacz żeby to ładnie wyglądało, jakiś mocny VFD, albo po prostu mocny 7 segmentowy LED. Jeszcze jedną sprawa jest taka, że można nakleić na fragment szyby kawałek folii przyciemniającej, taki mały fragment niewiele zabiera z pola widzenia (praktycznie nic, bo jest przecież prześwitujący) a dużo polepsza kontrast wyświetlania.
A u czerwonego na razie prawie wszystko okej, autko zarejestrowane, śmiga baardzo ładnie do odcinki i dziwi kolejnych kierowców, jak taki dziadkowóz może tak zapierniczać...
Porting kolektorów mam wrażenie, że troszkę dodał mocy 
Wrzuciłem jakieś felgi z odzysku, nawet mi przypadły do gustu
A z rzeczy nie okej to:
- gaśnięcie przy schodzeniu z obrotów (już wypytałem na forum, ale jeszcze nie miałem czasu się za to zabrać
)
- chyba go troszkę przelewa, bo podpierduje z wydechu czasem (trzeba afr w końcu pomierzyć)
- no i tylne springi- wrzucone MTSy, strasznie klepią nawet na niewielkich nierównościach - 4 zwoje na dole praktycznie leżą na sobie i przy nawet niewielkiej dziurce walą jak dzwon zygmunta o siebie
strasznie gówniane te springi, będę najpewniej to reklamował, bo to w ogóle nie nadaje się do użytku w tym aucie. Przód o dziwo jest okej.
- wydech - strasznie pierdzi, wibruje przy 3 do 5 tyś- coś muszę z tym zrobić, zestarzałem się już chyba, bo mnie to denerwuje strasznie
pomruk basowy jest okej, tego przy przelocie się nie pozbędę, ale te wysokie pierdzenie mnie przerasta 

Tak wygląda na dzień dzisiejszy, trochę blacharki jest do zrobienia, ale na razie tylko śmigam
Mam jeszcze zderzak poliftowy z halogenami i dalekosiężnymi jakby co, czeka na swój czas

A u czerwonego na razie prawie wszystko okej, autko zarejestrowane, śmiga baardzo ładnie do odcinki i dziwi kolejnych kierowców, jak taki dziadkowóz może tak zapierniczać...


Wrzuciłem jakieś felgi z odzysku, nawet mi przypadły do gustu

A z rzeczy nie okej to:
- gaśnięcie przy schodzeniu z obrotów (już wypytałem na forum, ale jeszcze nie miałem czasu się za to zabrać

- chyba go troszkę przelewa, bo podpierduje z wydechu czasem (trzeba afr w końcu pomierzyć)
- no i tylne springi- wrzucone MTSy, strasznie klepią nawet na niewielkich nierównościach - 4 zwoje na dole praktycznie leżą na sobie i przy nawet niewielkiej dziurce walą jak dzwon zygmunta o siebie

- wydech - strasznie pierdzi, wibruje przy 3 do 5 tyś- coś muszę z tym zrobić, zestarzałem się już chyba, bo mnie to denerwuje strasznie



Tak wygląda na dzień dzisiejszy, trochę blacharki jest do zrobienia, ale na razie tylko śmigam

Mam jeszcze zderzak poliftowy z halogenami i dalekosiężnymi jakby co, czeka na swój czas

- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
No teraz ma też nadkola z zewnątrz pordzewiałe, na razie tego nie robię 
Przy okazji przypomniało mi się, że robiłem fotki ze stacji diagnostycznej i mam mniej-więcej zważone auto:


6560 N + 3860 N = 10420 N
10420 / 9,81 = 1062 kg - masa Pana Diagnosty = ok. 1000 kg, nawet lekko poniżej, jakieś 990 kg
Auto bez kanapy tylnej, boczków w bagażniku, półki bagażnika i koła zapasowego.
Jest pełna elektryka 4x szyby, lusterka, szyberdach, nie ma klimy i ABS.
Całkiem niezły wynik, aż zdziwiony jestem, ale ta maszyna ze stacji to MAHA, także raczej wierzę
EDIT
A tak się rozpędza, jakość tragiczna, muszę nagrać coś w dzień, no i z telefonem w łapie niepewnie się jedzie, biegi jeszcze można było przeciągnąć bardziej
Nagrywane na prywatnym, zamkniętym dragstripie:
http://www.youtube.com/watch?v=jiTyBOgGaH4

Przy okazji przypomniało mi się, że robiłem fotki ze stacji diagnostycznej i mam mniej-więcej zważone auto:


6560 N + 3860 N = 10420 N
10420 / 9,81 = 1062 kg - masa Pana Diagnosty = ok. 1000 kg, nawet lekko poniżej, jakieś 990 kg

Auto bez kanapy tylnej, boczków w bagażniku, półki bagażnika i koła zapasowego.
Jest pełna elektryka 4x szyby, lusterka, szyberdach, nie ma klimy i ABS.
Całkiem niezły wynik, aż zdziwiony jestem, ale ta maszyna ze stacji to MAHA, także raczej wierzę

EDIT
A tak się rozpędza, jakość tragiczna, muszę nagrać coś w dzień, no i z telefonem w łapie niepewnie się jedzie, biegi jeszcze można było przeciągnąć bardziej

Nagrywane na prywatnym, zamkniętym dragstripie:
http://www.youtube.com/watch?v=jiTyBOgGaH4
Hej hej!
Odkopię temat - autko póki co stoi i czeka na lepsze czasy.
Na wiosnę planuję coś zacząć przy nim grzebać, bo póki co nie mam ani czasu, ani gotówki na niego
Jedyne co się wydarzyło jakoś w kwietniu to pęknięcie linki sprzęgła, założyłem na szybko z 1,4, bo miałem pod ręką, ale musiałem strasznie ją naciągnąć, jest delikatnie za krótka.
Po jakimś czasie zaczęło mi się sprzęgło uślizgiwać na wysokich obrotach, wydaje mi się, że przez linkę, która jest cały czas napięta i sprzęgło nie jest dociskane z pełną siłą.
Odkopię temat - autko póki co stoi i czeka na lepsze czasy.
Na wiosnę planuję coś zacząć przy nim grzebać, bo póki co nie mam ani czasu, ani gotówki na niego

Jedyne co się wydarzyło jakoś w kwietniu to pęknięcie linki sprzęgła, założyłem na szybko z 1,4, bo miałem pod ręką, ale musiałem strasznie ją naciągnąć, jest delikatnie za krótka.
Po jakimś czasie zaczęło mi się sprzęgło uślizgiwać na wysokich obrotach, wydaje mi się, że przez linkę, która jest cały czas napięta i sprzęgło nie jest dociskane z pełną siłą.
Heh, sami górnicy powyżej, ale to dobrze, temat nie może przecież umrzeć śmiercią naturalną. 
Tak zapytam odnośnie Brunoxa+Unikor - sprawdziło się to? Bo trochę czasu już minęło od chwili zastosowania.
Pozdrawiam

Tak zapytam odnośnie Brunoxa+Unikor - sprawdziło się to? Bo trochę czasu już minęło od chwili zastosowania.
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."