Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Maxima] Maxima MacGayver'a

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-02-25, 21:10

Aj bo wprowadzam zamęt a mi się rodzina silników pomieszała... przecież mówiłeś VG30DETT :lol: :lol: :lol:
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2012-02-25, 22:00

no tak właśnie myślałem-chociaż projekt z silnikiem ze SKYa byłby rewelacyjny
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-02-25, 22:17

tak mi poruszyliście temat że teraz będę coś musiał z nim zdziałać i nie pozostać obojętny :-P Musze wreszcie się wziąć za EcuM. Mam tą puszkę trzymającą podciśnienie, elektrozawór mam z drugiego silnika VQ30, tylko nie wiem czy gruszka od sterowania Mevi wejdzie na swoje miejsce przez węże od gazu. Zostałem Poruszony :mrgreen:
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-02-25, 22:19

Zimowy sen idzie w zapomnienie :P

Awatar użytkownika
GRZECHu
Administrator
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2012-03-23, 21:42

Mac, daj jakiś update, co się zmieniło?
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

kamil12
fanatyk nissana
Posty: 778
Rejestracja: 2010-02-11, 21:40
Lokalizacja: łódź

Post autor: kamil12 » 2012-03-23, 22:18

Na razie Mac ma inny upgrade do roboty :mrgreen:

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2012-03-23, 22:23

kamil12 pisze:Na razie Mac ma inny upgrade do roboty :mrgreen:
....małe duże sprawy.... :->
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-04-23, 22:48

no chwilowo Maximą muszę się poruszać bo Micra na tapecie stoi :-D ogarnę Micrę do jazdy i biorę się za Maxi :mrgreen:
Hahkuh pisze:....małe duże sprawy.... :->
coś w tym jest :lol:

EDIT

Maxi uległa ostatnio drobnej awarii i przez tydzień nie miałem nawet chwili do niej zerknąć. Jechałem jechałem... i brakło prądu :mrgreen:

Zerknąłem po tygodniu dopiero. Po szybkim demontażu alternatora i rozłożeniu okazało się że troszkę go zjarało :-? wywaliło diody, spaliło stojan regulator - ogólnie zwarcie :-P itp itd. Jako że w promocji zakupiłem chyba z rok temu alternator na zapas (już nie pamiętam od którego forumowego kolegi) udało się sprawnie poskładać Maxi do kupy :-D A chyba z pół roku temu kupowałem nowy regulator ehh :-?

Zapewne przyczyną było to że nie poświęcałem jej tak dużo uwagi co Micrze i stąd ten kłopot. Więc postanowiłem przy okazji wymienić oleum, filtr. Dodałem Motula Engine Clean jak zwykle i w gratisie dostałem dodatek do paliwa - czyści, smaruje wtryski itp. Efektem ubocznym jest wzrost liczby oktanowej. Zaradził mi żebym się nie uzależnił od tego specyfiku :mrgreen:

Przy okazji sprawdziłem jak tam reszta parametrów i okazało się że sonda lambda od ściany grodziowej zawisła i nie bardzo chce współpracować. Trzeba będzie wymienić :-P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i drugi altek

Obrazek
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
GRZECHu
Administrator
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2012-06-10, 17:29

MacGayver, chyba pierwszy raz miałem okazję z bliska pooglądać Twoją maxi i zobaczyć jak jeździ, szkoda że bez tych fajnych 18" i zacisków, ale i tak trzeba przyznać że ładnie się prezentuje.

Szkoda że się nie udało ogarnąć tej zmiennej długości przed zlotem, + zapłon koniecznie przyspieszyć z tym byś w 2 klasyfikacjach zawalczył :)
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-06-10, 18:31

Cos slyszalem wlasnie ze auto nie domagalo...
Pamietam u Dylsona i Szalonego byl problem z tym zmiennym kolektorem ssacy, jak to nie dziala to woz od 5000obr.min umiera...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-07-03, 00:35

No gdyby nie chwilowe spóźnienie to była nawet szansa na 3 miejsce w klasie :-D No ale nie będę się kłócił, liczy się dobra zabawa i to co chciałem sprawdzić to sprawdziłem - dostałem baty od Szalonego a później od Dylsona. Najlepsze jest to że dostałem również baty od mojej Micry :lol:

Zmienną długość miałem w ogóle nie podpiętą a jak podpiąłem ją na stałe żeby sprawdzić co i jak okazało sie tak jak mówisz Coobcio do 5000obr/min jakaś totalna porażka :mrgreen: a później wieeeelki kop w dupsko. czyli na niezałączonej od 5000 znowu kicha. Do przyszłego roku jest chwila czasu to może ją wygospodaruje też trochę na Maxi :-P
No i ten zapłon tak jak rozmawialiśmy też będzie trzeba powalczyć ;-)


EDIT



Takie pytanie, ktoś wie jaka firma pakowała na pierwszy montaż wydech do Celica GT4? Zanabyłem takowy tłumik i zastanawiam się czy to jakaś inna firmówka czy po prostu zwykły wydech robiony tylko i wyłącznie przez Toyotę
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2012-07-11, 21:47

Coś mi się obiło o uszy, że na nowym tłumiku w końcu słychać jak grają kolektory ;-)

Dawaj te filmiki :-P
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-07-11, 22:05

A niech Ci będzie :-P Ten wydech jest mega mega mega :mrgreen: :mrgreen: Już wiem o co Ci chodziło Szalony jak podniecałeś się ze swoim końcowym, teraz przyszła na mnie kolej. Ciekawe ile paliwa wypalę zanim zacznę jeździć normalnie :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=YcC4lKxr ... e=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=jU2ZL96U ... e=youtu.be
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-07-11, 22:42

No muszę powiedzieć że sie postarałeś :) dobrze to brzmi :)

Jednak najbardziej miarodajnym porównaniem "męskości" dźwięku wydechu było by gdybyście razem stanęli obok siebie na kresce :)

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2012-07-12, 20:04

Dźwięk tak tłusty, że aż smalec kapie.... ;-)
Tak coś czuję, że na żywca brzmi jeszcze lepiej...
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2012-07-13, 00:22

W końcu odezwała się ta Maxima ;-)
MacGayver pisze:Ciekawe ile paliwa wypalę zanim zacznę jeździć normalnie
Nie bądź naiwny !! Ja nie potrafię się powstrzymać, dzida jest cały czas :mrgreen: Nie kasuje licznika km. i nie patrzę na spalanie.... dolewam tylko za 100-wkę.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-07-13, 05:07

Szalony pisze: nie patrzę na spalanie.... dolewam tylko za 100-wkę.
Czyli jakies 50km ;)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2012-07-13, 18:01

Arbuz pisze:
Szalony pisze: nie patrzę na spalanie.... dolewam tylko za 100-wkę.
Czyli jakies 50km ;)
hihi mogłeś tego nie pisać :hah:
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2012-08-12, 18:17

Fajnego potwora sobie wyhodowałeś :->
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
ciepanek
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
Kontakt:

Post autor: ciepanek » 2012-08-12, 21:24

MacGayver pisze:Zmienną długość miałem w ogóle nie podpiętą a jak podpiąłem ją na stałe żeby sprawdzić co i jak okazało sie tak jak mówisz Coobcio do 5000obr/min jakaś totalna porażka a później wieeeelki kop w dupsko. czyli na niezałączonej od 5000 znowu kicha. Do przyszłego roku jest chwila czasu to może ją wygospodaruje też trochę na Maxi
No i ten zapłon tak jak rozmawialiśmy też będzie trzeba powalczyć
Jezeli chodzi o MEVI to dla VQ30DE optymalnie jest 5300obr - przynajmniej wszystkie informacje jakie znalazlem na zachodnich forach tak mowia... ja jeszcze nie testowalem. A co do zaplonu to kompletnie inna historia :/ Dostalem od kuby schemat podlaczenia z det3 do maxim zrobiony przez jadzwina ale niestety nie hula tak jak powinno. Kombinowalem z podlaczaniem pullupow ale to rowniez nic nie dalo. Jak bedziesz podlaczal ecumastera to daj znac podpowiem ci jak config ustwic dla zaplonu bo u mnie zaraz po podlaczeniu na wlnych obrotach wedlug deta bylo 3500obr/min :mrgreen:
Nissan Maxima A32 VQ30DEK

www.darkproject.com.pl

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-08-12, 21:51

Ale kotleta odgrzaliście :mrgreen: ciepanek widziałem później że dzwoniłeś ale zapomniałem oddzwonić, sorka ;-)

Z tym podpięciem kompa - akurat mam det2 - to muszę się chyba wstrzymać. Jak ktoś ma tanio det3, a ktoś chce odkupić moje det2 to śmiało pytać ;-)

Ostatnia informacja jeśli chodzi o moją Maxi to szykuje się niezły remont :-P Już na zlocie były tego początki, a mianowicie zaczęła łykać oliwę :-P Najprawdopodobniej jednak pierścienie. Łyka jakiś litr na 1000km :-? Poczekamy na rozwój sytuacji i moce przerobowe
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
ciepanek
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
Kontakt:

Post autor: ciepanek » 2012-08-12, 22:03

MacGayver pisze:Z tym podpięciem kompa - akurat mam det2 - to muszę się chyba wstrzymać. Jak ktoś ma tanio det3, a ktoś chce odkupić moje det2 to śmiało pytać
no i dobrze det 3 nic wiecej w twoim przypadku nie uzyskasz. a poki co det 3 rowniez nie obsluguje zaplonu wiec popinaj dwojke. Przykre z ta oliwa :/ Pamietam jak moja primera bylismy z kubciem na hamowni i zachcialo nam sie rozwiercac dysze od nitro... wynik wyszedl 162ps ale przyplacilem wymiana pierscieni :shock:
Nissan Maxima A32 VQ30DEK

www.darkproject.com.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-13, 07:45

Muszę sprawdzić na ile ustawiałem tą zmienną fazę u Szalonego - u niego optymalnie na hamowni było to dobierane i chyba 500obr.min wcześniej jak na serii żeby przyrsosty dochodziły...

Widzę Ciepanku że jakiś sprzęt 200KM+ się szykuje do ustawek z Mackiem :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
ciepanek
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
Kontakt:

Post autor: ciepanek » 2012-08-13, 09:54

Coobcio pisze:Muszę sprawdzić na ile ustawiałem tą zmienną fazę u Szalonego - u niego optymalnie na hamowni było to dobierane i chyba 500obr.min wcześniej jak na serii żeby przyrsosty dochodziły...
Ale pamietaj ze u szlaonego jest inny kolektor ssacy. on ma z maximy 00 a my mamy mevi
Nissan Maxima A32 VQ30DEK

www.darkproject.com.pl

Awatar użytkownika
GRZECHu
Administrator
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2012-08-13, 19:51

ciepanek pisze:Jezeli chodzi o MEVI to dla VQ30DE optymalnie jest 5300obr - przynajmniej wszystkie informacje jakie znalazlem na zachodnich forach tak mowia..

Niestety to co tam piszą trzeba brać z przymrożeniem oka.. co parę osób z forum może potwierdzić.
Coobcio pisze:Muszę sprawdzić na ile ustawiałem tą zmienną fazę u Szalonego - u niego optymalnie na hamowni było to dobierane i chyba 500obr.min wcześniej jak na serii żeby przyrsosty dochodziły...
u mnie też na hamce ustawiałeś, seryjnie jest jakieś 5600-5700 z tego co pamiętam a optymalnie najlepiej wychodziło 5100 (w mojej). Chyba mam gdzieś na kompie nawet pliczek.
Coobcio pisze:Widzę Ciepanku że jakiś sprzęt 200KM+ się szykuje do ustawek z Mackiem :)
Jak zmienił wydech to już ma około 220 (o ile motor zdrowy), tyle mniej więcej wychodziło wszystkim którzy mają przelot.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-15, 03:52

ciepanek pisze:
Coobcio pisze:Muszę sprawdzić na ile ustawiałem tą zmienną fazę u
Ale pamietaj ze u szlaonego jest inny kolektor ssacy. on ma z maximy 00 a my mamy mevi
Ciekawe który lepszy i ciekawe co tam u Szalonego słychać :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-12-02, 01:58

Żeby nie było że nic się nie dzieje i temat umarł :-P Jak ktoś Wam wmawia że nic z tego nie będzie to... kłamie :-P Szykuje się kilka zmian ale najpierw trzeba było zacząć dzisiaj od tego :-D Później ciąg dalszy :-)

Obrazek
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-02, 12:40

Hehe kapitalka sie szykuje ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-02, 13:12

Zamiana silnikami z Micra :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-12-02, 17:22

Pewnie swap na 1.9 tdi 90ps :P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”