Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Poduszki silnika&termostat

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

[P10/WP10] Poduszki silnika&termostat

Post autor: kubek » 2010-01-13, 19:36

Witam. Prawdopodobnie padły mi poduszki silnikowe ponieważ silnik się telepie na wolnych obrotach jak opętany. I teraz moje pytanko czy muszę wymieniać wszystkie czy któraś konkretna powoduje te wibracje. Jaki jest mniej więcej koszt takiej operacji silnik to SR20 :?: :-?

I następna sprawa auto gdy jest zimnonie dogrzewa się wskazówka dojeżdża do mniej więcej 1/4 skali i koniec dalej nie idzie im cieplej na dworze tym cieplej w aucie itd. czyżby to termostat???
Ostatnio zmieniony 2010-01-14, 08:32 przez kubek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
marceli
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2009-12-09, 08:28
Lokalizacja: Opatów/świętokrz.

Post autor: marceli » 2010-01-13, 22:32

kubek pisze:I następna sprawa auto gdy jest zimnonie dogrzewa się wskazówka dojeżdża do mniej więcej 1/4 skali i koniec dalej nie idzie im cieplej na dworze tym cieplej w aucie itd. czyżby to termostat???
Od niego trzeba zacząć.
Sprawdź go: zapal auto(zimne) i dotykaj przewody górny i dolny chłodnicy.Jak się będą oba robiły ciepłe to termostat padł.
Przy sprawnym tylko górny będzie ciepły.
kubek pisze:Witam. Prawdopodobnie padły mi poduszki silnikowe ponieważ silnik się telepie na wolnych obrotach jak opętany.
A ma właściwe te obroty??

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2010-01-13, 22:45

Tak ok 900rpm także raczej nie za małe.
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-01-13, 22:53

ale czy równe te obroty silnik jesli pracuje równo nawet na oberwanych poduszkach nie powinien sie trząść. miałem oberwaną tą koło rozrządu ona podobno najczęsciej pada i nic sie nie trzęsło na wolnych tylko waliło przy ruszaniu i podczas jazdy gdy sie na przemian dodawało gazu i hamowało silnikiem..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2010-01-14, 08:36

U mnie nic nie wali tylko czuć jak sie hamuje silnikiem i daje gazu jak pracuje lewarek zmiany biegów raz do przodu raz do tylu. a co do obrotów to nie falują obrotomierz pokazuje 900 rpm a silnik się telepie porównywalnie jakby mu zapłony wypadały lub coś w tym stylu
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-01-14, 21:40

Prawdopodobnie padła Ci przednia albo tylna poduszka. Stawiałbym na tylną. Koszt tych poduszek jest do przełknięcia. Kiedyś za przednią płaciłem 45 zł , a za tylną 65 zł. Oczywiście zamienniki , ale dają radę.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
fago2002
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2009-12-25, 11:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: fago2002 » 2010-01-16, 11:08

z tego cow iem to sa 3 poduszki silnika, sa dwie te tansze, a ta drozsza to podobno 350zl,wiem bo mi tez znajomy meches sprawdzal sceny w intercarsie , a termostat to wyjmij, zagotuj wode w czajniku , i wrzuc go w ten wrzatek , jak zareaguje na temperature tzn ze dobry, jak nie to masz przyczyne :)
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-01-16, 20:31

fago2002, każda poduszka ma wpływ , a jest ich 4. Tej od strony skrzyni nigdzie nie można dostać , reszta jest do kupienia. Nie wiem skąd wziąłeś taką cenę poduszki. Jakieś 3 lata temu kupowałem w IC i płaciłem ok 125 zł , ale to po zniżkach ,bez zniżek kosztowała 176 zł. Oczywiście zamiennik. No ale to było 3 lata temu.
Jeśli chodzi o sprawdzenie termostatu to nie do końca jest tak jak piszesz. Owszem gotuje się go w wodzie , ale musisz mieś jeszcze termometr (do 100 stopni wystarczy) i sprawdzić przy jakiej temperaturze się zaczyna otwierać. Temperatura określona jest na samym termostacie.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2010-01-16, 21:42

na razie to jest za zimno na rozbieranie samochodu ale jak sie zrobi cieplej to sie tym zajme tylko termometru to ja nie mam z kąd wziąć takiego do 100 stopni
A co do poduszek to wymienić wszystkie czy zacząć przód tył i sprawdzać po kolei co się dzieje? :-?
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-01-16, 23:58

Zacznij od przodu i tyłu one są najtańsze. Po za tym jak się dodrze przyjrzysz to będziesz widział w jakim stanie jest poducha od strony rozrządu.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2010-01-17, 02:16

przerabiałem temat UWAGA


KUPUJESZ tak

WKŁAD Prawej PODUSZKI 2x wkładasz ją w prawą poduszkę i w poduszkę skrzyni biegów niezależnie jaką masz skrzynie !!!! zwykła czy GT pasuje ,,,,!!!!!!!!!

dalej zostaje przednia taka pizdowata malutka ona gówno trzyma i tylna na belce silnika ona ma takie uszy w kształcie trójkąta ,,,,,

prawa /lewa wkłady koszt 50 zł za /szt boki to są tuleje co na nich silnik sie buja przód tył ,,,,,

dalej szukaj belki od P11 i do niej załatw sobie poduszki zamontować i bedzie super bo ja po wymianie 4 rech nie jestem zadowolony mimo że jeszcze zrobiłem sporo podkładek gumowych by był silnik sztywny

lewa poduszka pod skrzynie kosztowała mnie 130 zł zamiast kupić wkład za ok 50 zł ,,,wymiar zew jest taki sam bocznych poduszek

nie wywalaz 100-300 zł w błoto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wiecej info ew PW .....

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2010-01-17, 09:39

Gdzies czytałem ze ludzie usztywniają poduszki klejem do szyb podobno to daje niezłe efekty :-P
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

RooS
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2010-01-22, 10:21
Lokalizacja: Wawa

Post autor: RooS » 2010-01-22, 11:07

kubek pisze:Gdzies czytałem ze ludzie usztywniają poduszki klejem do szyb podobno to daje niezłe efekty :-P
Rzeźba albo nowe. Jeżeli masz P10 z SR20DE i nic nie było zmieniane w belkach to :

Przód 33 PLN
Tył 45 PLN
Prawa (od rozrządu) 75 PLN
Lewa (od skrzyni) 80 PLN

:)

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2010-01-23, 09:16

Ja mam sr20di czyli jednopunkt ale blok silnika itd jest taki sam
,
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

RooS
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2010-01-22, 10:21
Lokalizacja: Wawa

Post autor: RooS » 2010-01-23, 12:20

kubek pisze:Ja mam sr20di czyli jednopunkt ale blok silnika itd jest taki sam
,
to poduchy sa takie same... :)

Awatar użytkownika
fago2002
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2009-12-25, 11:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: fago2002 » 2010-01-23, 13:38

jak chcesz sprawdzic termostat specjalistycznie to sie udajesz wiadomo ze do renomowanego warsztatu heh, ale w domu przy tempe raturze 100 stopni podczas wrzenia jak sie nie otworzy to chyba jest zgon dla termostaciku prawda?
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2010-01-23, 13:42

Jasne jak słoneczko tylko ze poczeka to do wiosny jak bedzie ciepło
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-01-23, 13:56

Spotkałem się z błędem w katalogach odnośnie poduszki skrzyni biegów. Przy skrzyni manualnej w katalogu jest poduszka od skrzyni automatycznej , tak więc najlepiej mieć na wzór.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2010-01-31, 00:13

wkład PRAWEJ I LEWEJ JEST TAKI SAM NIE PRZEPŁACAJ Znajdz sobie Belke od P11 i wsasz efekt lepszy mnie strasznie wkur..... te nowe poduszki ...
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”