I następna sprawa auto gdy jest zimnonie dogrzewa się wskazówka dojeżdża do mniej więcej 1/4 skali i koniec dalej nie idzie im cieplej na dworze tym cieplej w aucie itd. czyżby to termostat???
[P10/WP10] Poduszki silnika&termostat
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Poduszki silnika&termostat
Witam. Prawdopodobnie padły mi poduszki silnikowe ponieważ silnik się telepie na wolnych obrotach jak opętany. I teraz moje pytanko czy muszę wymieniać wszystkie czy któraś konkretna powoduje te wibracje. Jaki jest mniej więcej koszt takiej operacji silnik to SR20

I następna sprawa auto gdy jest zimnonie dogrzewa się wskazówka dojeżdża do mniej więcej 1/4 skali i koniec dalej nie idzie im cieplej na dworze tym cieplej w aucie itd. czyżby to termostat???
I następna sprawa auto gdy jest zimnonie dogrzewa się wskazówka dojeżdża do mniej więcej 1/4 skali i koniec dalej nie idzie im cieplej na dworze tym cieplej w aucie itd. czyżby to termostat???
Ostatnio zmieniony 2010-01-14, 08:32 przez kubek, łącznie zmieniany 2 razy.
- marceli
- doświadczony forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-12-09, 08:28
- Lokalizacja: Opatów/świętokrz.
Od niego trzeba zacząć.kubek pisze:I następna sprawa auto gdy jest zimnonie dogrzewa się wskazówka dojeżdża do mniej więcej 1/4 skali i koniec dalej nie idzie im cieplej na dworze tym cieplej w aucie itd. czyżby to termostat???
Sprawdź go: zapal auto(zimne) i dotykaj przewody górny i dolny chłodnicy.Jak się będą oba robiły ciepłe to termostat padł.
Przy sprawnym tylko górny będzie ciepły.
A ma właściwe te obroty??kubek pisze:Witam. Prawdopodobnie padły mi poduszki silnikowe ponieważ silnik się telepie na wolnych obrotach jak opętany.
-
donn_primerra
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
ale czy równe te obroty silnik jesli pracuje równo nawet na oberwanych poduszkach nie powinien sie trząść. miałem oberwaną tą koło rozrządu ona podobno najczęsciej pada i nic sie nie trzęsło na wolnych tylko waliło przy ruszaniu i podczas jazdy gdy sie na przemian dodawało gazu i hamowało silnikiem..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
Prawdopodobnie padła Ci przednia albo tylna poduszka. Stawiałbym na tylną. Koszt tych poduszek jest do przełknięcia. Kiedyś za przednią płaciłem 45 zł , a za tylną 65 zł. Oczywiście zamienniki , ale dają radę.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
z tego cow iem to sa 3 poduszki silnika, sa dwie te tansze, a ta drozsza to podobno 350zl,wiem bo mi tez znajomy meches sprawdzal sceny w intercarsie , a termostat to wyjmij, zagotuj wode w czajniku , i wrzuc go w ten wrzatek , jak zareaguje na temperature tzn ze dobry, jak nie to masz przyczyne 
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP
fago2002, każda poduszka ma wpływ , a jest ich 4. Tej od strony skrzyni nigdzie nie można dostać , reszta jest do kupienia. Nie wiem skąd wziąłeś taką cenę poduszki. Jakieś 3 lata temu kupowałem w IC i płaciłem ok 125 zł , ale to po zniżkach ,bez zniżek kosztowała 176 zł. Oczywiście zamiennik. No ale to było 3 lata temu.
Jeśli chodzi o sprawdzenie termostatu to nie do końca jest tak jak piszesz. Owszem gotuje się go w wodzie , ale musisz mieś jeszcze termometr (do 100 stopni wystarczy) i sprawdzić przy jakiej temperaturze się zaczyna otwierać. Temperatura określona jest na samym termostacie.
Jeśli chodzi o sprawdzenie termostatu to nie do końca jest tak jak piszesz. Owszem gotuje się go w wodzie , ale musisz mieś jeszcze termometr (do 100 stopni wystarczy) i sprawdzić przy jakiej temperaturze się zaczyna otwierać. Temperatura określona jest na samym termostacie.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Zacznij od przodu i tyłu one są najtańsze. Po za tym jak się dodrze przyjrzysz to będziesz widział w jakim stanie jest poducha od strony rozrządu.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
przerabiałem temat UWAGA
KUPUJESZ tak
WKŁAD Prawej PODUSZKI 2x wkładasz ją w prawą poduszkę i w poduszkę skrzyni biegów niezależnie jaką masz skrzynie
!! zwykła czy GT pasuje ,,,,!!!!!!!!!
dalej zostaje przednia taka pizdowata malutka ona gówno trzyma i tylna na belce silnika ona ma takie uszy w kształcie trójkąta ,,,,,
prawa /lewa wkłady koszt 50 zł za /szt boki to są tuleje co na nich silnik sie buja przód tył ,,,,,
dalej szukaj belki od P11 i do niej załatw sobie poduszki zamontować i bedzie super bo ja po wymianie 4 rech nie jestem zadowolony mimo że jeszcze zrobiłem sporo podkładek gumowych by był silnik sztywny
lewa poduszka pod skrzynie kosztowała mnie 130 zł zamiast kupić wkład za ok 50 zł ,,,wymiar zew jest taki sam bocznych poduszek
nie wywalaz 100-300 zł w błoto
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wiecej info ew PW .....
KUPUJESZ tak
WKŁAD Prawej PODUSZKI 2x wkładasz ją w prawą poduszkę i w poduszkę skrzyni biegów niezależnie jaką masz skrzynie
dalej zostaje przednia taka pizdowata malutka ona gówno trzyma i tylna na belce silnika ona ma takie uszy w kształcie trójkąta ,,,,,
prawa /lewa wkłady koszt 50 zł za /szt boki to są tuleje co na nich silnik sie buja przód tył ,,,,,
dalej szukaj belki od P11 i do niej załatw sobie poduszki zamontować i bedzie super bo ja po wymianie 4 rech nie jestem zadowolony mimo że jeszcze zrobiłem sporo podkładek gumowych by był silnik sztywny
lewa poduszka pod skrzynie kosztowała mnie 130 zł zamiast kupić wkład za ok 50 zł ,,,wymiar zew jest taki sam bocznych poduszek
nie wywalaz 100-300 zł w błoto
Spotkałem się z błędem w katalogach odnośnie poduszki skrzyni biegów. Przy skrzyni manualnej w katalogu jest poduszka od skrzyni automatycznej , tak więc najlepiej mieć na wzór.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
wkład PRAWEJ I LEWEJ JEST TAKI SAM NIE PRZEPŁACAJ Znajdz sobie Belke od P11 i wsasz efekt lepszy mnie strasznie wkur..... te nowe poduszki ...
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2