[ 100NX] 100NX-->SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków
[ 100NX] 100NX-->SR20VE
Nissan 2.0 GTI targa
-Rok produkcji:1992
-obecny przebieg:205 tys
-moc fabryczna:143 KM
-Kolor:czarny metalik z palety koloru Renault
Wyposażenie:
-wspomaganie kierownicy
-el.szyby
-el.lusterka
-Targa
-regulacja wysokości kierownicy
-Halogeny
Po kupnie samochodzik wyglądał tak;
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Modyfikacje i naprawy:
-cała blacharka
Uploaded with ImageShack.us
Reszta zdj:
http://krzychun7.fotosik.pl/albumy/775304.html
-4-2-1 nowy
Uploaded with ImageShack.us
-żółte żarówki
-Tapicerka na jasno
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-Nowa szyba przód
wszystkie szyby były wyciągane i konserwowane mocowania szyb czyli ranty
Plany:
-hmm jedynie dociągnąc z mocą do 200km lub Turbo
-Silnik zakładany przez ;http://www.coobcio.pl/ <polecam>
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Po modyfikacjach samochód prezentuje się tak;
Uploaded with ImageShack.us
Zmiana koloru felg;
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
[ Dodano: 2012-01-01, 13:01 ]
Krzychun100nx,
Uploaded with ImageShack.us
-Rok produkcji:1992
-obecny przebieg:205 tys
-moc fabryczna:143 KM
-Kolor:czarny metalik z palety koloru Renault
Wyposażenie:
-wspomaganie kierownicy
-el.szyby
-el.lusterka
-Targa
-regulacja wysokości kierownicy
-Halogeny
Po kupnie samochodzik wyglądał tak;
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Modyfikacje i naprawy:
-cała blacharka
Uploaded with ImageShack.us
Reszta zdj:
http://krzychun7.fotosik.pl/albumy/775304.html
-4-2-1 nowy
Uploaded with ImageShack.us
-żółte żarówki
-Tapicerka na jasno
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-Nowa szyba przód
wszystkie szyby były wyciągane i konserwowane mocowania szyb czyli ranty
Plany:
-hmm jedynie dociągnąc z mocą do 200km lub Turbo
-Silnik zakładany przez ;http://www.coobcio.pl/ <polecam>
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Po modyfikacjach samochód prezentuje się tak;
Uploaded with ImageShack.us
Zmiana koloru felg;
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
[ Dodano: 2012-01-01, 13:01 ]
Krzychun100nx,
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:16 przez Krzychun100nx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
Bardzo ładna setka Gratuluje, mam nadzieję, że pojawisz się na zlocie coby można było zobaczyć autko w akcji na żywo.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Fajnie to wszytko wygląda. Dużo pracy przy aucie ale, się opłacało.
Ostatnio zmieniony 2012-05-24, 19:26 przez MichałB86, łącznie zmieniany 1 raz.
super autko, fajnie że wreszcie ktoś się zdecydował na VE w setce:)
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bardzo przyjemnie z limonem nam się ogarniało ten samochód
Nie jest to najsłabsze VE jakie robiliśmy ale wydech z pewnością wpierdziela dobre 10KM wiec do 200KM wydech + przestawienie wałków
Ps. z tego co pamiętam to chyba także sprzęgło zmienialiśmy więc do soft turbo wyda
Nie jest to najsłabsze VE jakie robiliśmy ale wydech z pewnością wpierdziela dobre 10KM wiec do 200KM wydech + przestawienie wałków
Ps. z tego co pamiętam to chyba także sprzęgło zmienialiśmy więc do soft turbo wyda
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z ciekawości zapytam jakie sprzęgiełko siedzi
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Brałem od tych z Krakowa - warto przed wyborem silnika pojechać osobiście i zdjąć pokrywę zaworów coby syfu nie było za dużo w silniku bo potem się okazuje że np. nie działa VVL...
[ Dodano: 2012-01-01, 18:36 ]
[ Dodano: 2012-01-01, 18:36 ]
Z tego co pamiętam to AISIN, na jakieś ultra soft turbo do 300Nm starczy.Pawel18PL pisze:Z ciekawości zapytam jakie sprzęgiełko siedzi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ok spoko to pewnie takie same jak moje.Coobcio pisze:Brałem od tych z Krakowa - warto przed wyborem silnika pojechać osobiście i zdjąć pokrywę zaworów coby syfu nie było za dużo w silniku bo potem się okazuje że np. nie działa VVL...
[ Dodano: 2012-01-01, 18:36 ]Z tego co pamiętam to AISIN, na jakieś ultra soft turbo do 300Nm starczy.Pawel18PL pisze:Z ciekawości zapytam jakie sprzęgiełko siedzi
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków
mody na plus, piękna sztuka się z niej zrobiła
nowe mieszkania http://willa-na-harfowej.warszawa.pl/
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Zwłaszcza że podobne do Twojej bo też czarna i jasne wnętrze A setki zwłaszcza czarne strasznie mi się podobają mają to "coś" w sobie i gratulacje za dobry silniczek do fajnego autazywy0911 pisze:Racja naprawde ładny 100nx pełen szacunek
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków
Widziałem autko na żywo u Coobcia w garażu, prezentuje się naprawdę fajnie.
Jeżeli chodzi o zawieszenie to zależy do czego docelowo autko ma służyć?
Jeśli tylko do latania po ulicy to zostaw to co masz, w innym przypadku ( tj. np. trac day itp ) proponuje sprężyny H&R koszt ok 850 zł + utwardzić i sktócić skok
amorka koszt w warszawie za 4szt. to ok 600 zł.
Osobiście odradzam zakupu tanich zawieszeń gwintowanych bo niestety nie nadają się do niczego innego jak tylko oglądania auta na parkingu. ( bez urazy dla posiadaczy takich setupów )
pzdr
Jeżeli chodzi o zawieszenie to zależy do czego docelowo autko ma służyć?
Jeśli tylko do latania po ulicy to zostaw to co masz, w innym przypadku ( tj. np. trac day itp ) proponuje sprężyny H&R koszt ok 850 zł + utwardzić i sktócić skok
amorka koszt w warszawie za 4szt. to ok 600 zł.
Osobiście odradzam zakupu tanich zawieszeń gwintowanych bo niestety nie nadają się do niczego innego jak tylko oglądania auta na parkingu. ( bez urazy dla posiadaczy takich setupów )
pzdr
NISSAN PULSAR GTI-R
ja mam założone sprężyny H&R ale na razie na seryjnych amorach ale mam kupione amorki KYB UltraSR 4 szt ale załoze na wiosne i wtedy bende wiedział jak sie na tym śmiga
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków