No to wrzucam wykresy
na 1,1bara:
Po zdjęcie przewodu z WG turbina napompowała 1,2bara nie chciała więcej (chyba za miekka sprężyna w WG):
Duża turbina bardzo łągodnie wstaje i nie powinno być problemów ze skrzynią, ponadto wałki ustawiłem tak by auto lepiej górą jechało kosztem Nm i dołu.
Co ciekawe to wszystko udało się osiągnąć na seryjnych wtryskach + podniesionym o 1 bar ciśnieniu paliwa
Dziś trochę mokro było po drodze z drogi na hamownie to miałem okazję parę razy jechać bokiem na prostej drodze na II biegu - wrażenia konkret, auto cieszy.
Fajnie jakby tak się zachowywało na suchym
Ps. Zamówiłem wtryski paliwa 510ccm, do tego przydało by się wydech poprawić obecnie jest cichy fi60mm przelot ale jakiś taki strasznie pozawijany, jakby prostego 2,5" sieknąć to wydaje mi się że spokojnie 400KM szło by złamać przy EGT w granicach 900-910*C
