Proszę o nie pisanie ze LPG to gówno itp bo wiem
![:(](./images/smilies/smutny.gif)
Moderator: Maniek-ol
uwazam ze nie ma nic złego w tym, że chłopak chce przyoszczędzić ... z resztą jak zanosi się ze sprzedażą samochodu, jak nie teraz to pozniej, to bezsensu jest popadanie w zbędne koszty.... pomyśl też nad tym...bonzo pisze:chłopie Ty sobie rower lepiej kup jak tak żydzisz na wszystko
A próbowałeś już coś tu go ogłaszać???Że już chcesz z ceny schodzić??SiwoL pisze:Mam taki chytry plan. Że nie będę schodził z ceny za moje gti i jak nikt go nie kupi to niestety montaż LPG.
Dlaczego?? Gaz to porządne paliwo tylko trzeba mieć wszystko dobrze poustawiane to niema problemów.SiwoL pisze:Proszę o nie pisanie ze LPG to gówno itp bo wiemŻe nadaje się do zapalniczek w domu nawet nie używam gazu:( Ale niestety:(
ale bzdury ...........Tuśka pisze:więc najlepiej jak byś kupił sobie nowy reduktor i nowy blos, cała reszta(tj. butla, przewody, elektrozawór, centralka itd.) może być używana, bo nie wpływa w żaden sposób na pracę silnika.
mdzalewski pisze:2. druga sprawa to prawo i możliwość przeniesienia używanej instalacji ? (nie wiem czy można ?), nie wspomnę o zgłoszeniu, wbiciu w dowód i przeglądzie że auto ma LPG, komplet dokumentów inaczej ponowna legalizacja może wynieść tyle co nowa instalacja. W przypadku jakieś nieszczęścia kolizji, gdy się okaże że coś nie tak to konsekwencje mogą być strasznie, coraz bliżej nam do zachodu i odszkodowania zaczynają być duże, firma ubezpieczeniowa też może odmówić wypłaty ubezpieczenia........... nielegalna przeróbka
Jednak nie rozpatrujemy tutaj jakiejś 20-letniej instalacji i starych sparciałych kabli i dziurawych przewodów. Tylko używaną instalację w zamyśle max. 4-5 letnią, bo inaczej żaden gazownik nie podpisze się pod tym.mdzalewski pisze:4. butla, przewody, elektrozawór - właśnie wpływa na instalację gdyż chodzi tu o bezpieczeństwo, przewody gazowe najlepiej nowe gdyż z wiekiem niszczą się, inna sprawa że dobiera się je do długości potrzebnej
Jeśli chodzi o butlę... tak... na nią musi być homologacja...mdzalewski pisze:1. najważniejsza jest butla i tu chodzi o homologację , butla ma z reszto ograniczoną wiekiem homologację
Ok ale jeżeli ktoś nie miał z tym nigdy styczności to sam sobie parownika nie naprawi..mdzalewski pisze:W przypadku reduktora często do popularnych modeli są zestawy naprawcze/regeneracyjne i masz za 1/4 ceny parownik o właściwościach prawie nowego. BLOS coraz trudniej nowego dostać
chyba nadal błądzimy, bo nikt legalnie nie może chyba założyć coś takiego jak nowa instalacja z Blosem, niestety nie mam przepisów, więc nie będę się sprzeczał, ale chyba to nie jest homologowane, dlatego zaprzestano produkcji coś takiego jak BLOS - gaźnik gazowySiwoL pisze: Jeśli zostanie to instalacja jednak chyba będzie nowa na Blosie.
dokładnieiksik pisze:Nie do końca - chodzi tylko i wyłącznie o ilość KM jaką robisz rocznie - czyli jak szybko ci sie instalacja zwróci i jak szybko zaczniesz oszczędzać w stosunku do benzynyMisiek pisze: uważam że montaż LPG w samochodzie o niskiej wartości jest trochę bez sensu.