Auto było budowane przez JackobQ-a, a później przez BANIAKA. Korzystam z opisów kolegów, mam nadzieję że się nie obrażą

MODEL: N14 GTI, Hatchback
SILNIK: SR16VE + panewki ACL race, pierścienie CTI, tłoki doprężające, wał i korby z primery p11 2.0, przestawiony rozrząd by Coobcio ,uszczelka pod głowicę na zamówienie, pompa paliwa od maximy 3.0, odcinka przesunięta na 8300;
DOLOT: CAI by SSG, stożek Fujita;
WYDECH: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC (owinięty taśmą termoizolacyjną) dalej wydech pełen przelot by EL-TEC na tłumiku z galanta VR4 i końcowy EL-TEC;
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone ECU Masterem det III
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło: AISIN model AGN 6-cio sprężynowe najmocniejsze
HAMULCE: przód: tarcze Bremo, klocki Ferodo DS z subaru imprezy GT, przewody w oplocie Goodridge, płyn Motul RBF 660, tył: tarcze Zimmerman + klocki Ferodo Premier, wycięty ABS, nowe przewody miedziane, przepływowe korektory siły hamowania ATE z Opla
ZAWIESZENIE: komplet poliuretanów Strongflex, drążki kierownicze 555, nowe górne mocowania amortyzatorów, sprężyny HR, lagi przerobione na wkłady z BMW, wkłady z przodu BILSTEIN B8 na grubej ladze, amortyzatory tył: custom by Błoński – krótki skok
WNĘTRZE: fotele kubełkowe Mirco model ST z możliwością regulacji przód- tył, pasy replika TAKATA, kierownica RRS zamszowa z odsadzeniem 6 cm, dodatkowe zegary: ciśnienie oleju, temp. oleju, temp. wody;
KOŁA: ulica - Drag Wheels 15 cali, opony Toyo T1R, TOR- felgi 14 cali ori Gti, opony Maxsport i Yokohama Advan
BODY KIT: seria GTI
Rozpórki custom pomalowane na TAKATA Green
BUDA: Auto został rozebrane w tym roku w czerwcu, obspawane, zabezpieczone.
Auto jako drugie, służy do wyścigów na twardych nawierzchniach, szkoda go w szuter puszczać


Plany: dużo frajdy i zabawy z jazdy po torze

Kilka fotek z budowy:







efekt końcowy:



pierwszy trening Kielce


