[Sunny] Rajdówka sunny GTI VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Rajdówka sunny GTI VE
Witam wszystkich forumowiczów, przyszedł czas aby zaprezentować swoją zabawkę.
Auto było budowane przez JackobQ-a, a później przez BANIAKA. Korzystam z opisów kolegów, mam nadzieję że się nie obrażą
MODEL: N14 GTI, Hatchback
SILNIK: SR16VE + panewki ACL race, pierścienie CTI, tłoki doprężające, wał i korby z primery p11 2.0, przestawiony rozrząd by Coobcio ,uszczelka pod głowicę na zamówienie, pompa paliwa od maximy 3.0, odcinka przesunięta na 8300;
DOLOT: CAI by SSG, stożek Fujita;
WYDECH: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC (owinięty taśmą termoizolacyjną) dalej wydech pełen przelot by EL-TEC na tłumiku z galanta VR4 i końcowy EL-TEC;
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone ECU Masterem det III
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło: AISIN model AGN 6-cio sprężynowe najmocniejsze
HAMULCE: przód: tarcze Bremo, klocki Ferodo DS z subaru imprezy GT, przewody w oplocie Goodridge, płyn Motul RBF 660, tył: tarcze Zimmerman + klocki Ferodo Premier, wycięty ABS, nowe przewody miedziane, przepływowe korektory siły hamowania ATE z Opla
ZAWIESZENIE: komplet poliuretanów Strongflex, drążki kierownicze 555, nowe górne mocowania amortyzatorów, sprężyny HR, lagi przerobione na wkłady z BMW, wkłady z przodu BILSTEIN B8 na grubej ladze, amortyzatory tył: custom by Błoński – krótki skok
WNĘTRZE: fotele kubełkowe Mirco model ST z możliwością regulacji przód- tył, pasy replika TAKATA, kierownica RRS zamszowa z odsadzeniem 6 cm, dodatkowe zegary: ciśnienie oleju, temp. oleju, temp. wody;
KOŁA: ulica - Drag Wheels 15 cali, opony Toyo T1R, TOR- felgi 14 cali ori Gti, opony Maxsport i Yokohama Advan
BODY KIT: seria GTI
Rozpórki custom pomalowane na TAKATA Green
BUDA: Auto został rozebrane w tym roku w czerwcu, obspawane, zabezpieczone.
Auto jako drugie, służy do wyścigów na twardych nawierzchniach, szkoda go w szuter puszczać . Sunnego kupiłem od mojego kolegi BANIAKA (który teraz buduje GTiR-a). Chciałbym pogratulować BANIAKOWI ogarnięcia naprawdę fajnej rajdówki, chłopak włożył dużo serca, czasu i $$$ w to auto. Z resztą auto cały czas stoi pod okiem i oknem poprzedniego właściciela.
Plany: dużo frajdy i zabawy z jazdy po torze
Kilka fotek z budowy:
efekt końcowy:
pierwszy trening Kielce
Auto było budowane przez JackobQ-a, a później przez BANIAKA. Korzystam z opisów kolegów, mam nadzieję że się nie obrażą
MODEL: N14 GTI, Hatchback
SILNIK: SR16VE + panewki ACL race, pierścienie CTI, tłoki doprężające, wał i korby z primery p11 2.0, przestawiony rozrząd by Coobcio ,uszczelka pod głowicę na zamówienie, pompa paliwa od maximy 3.0, odcinka przesunięta na 8300;
DOLOT: CAI by SSG, stożek Fujita;
WYDECH: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC (owinięty taśmą termoizolacyjną) dalej wydech pełen przelot by EL-TEC na tłumiku z galanta VR4 i końcowy EL-TEC;
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone ECU Masterem det III
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło: AISIN model AGN 6-cio sprężynowe najmocniejsze
HAMULCE: przód: tarcze Bremo, klocki Ferodo DS z subaru imprezy GT, przewody w oplocie Goodridge, płyn Motul RBF 660, tył: tarcze Zimmerman + klocki Ferodo Premier, wycięty ABS, nowe przewody miedziane, przepływowe korektory siły hamowania ATE z Opla
ZAWIESZENIE: komplet poliuretanów Strongflex, drążki kierownicze 555, nowe górne mocowania amortyzatorów, sprężyny HR, lagi przerobione na wkłady z BMW, wkłady z przodu BILSTEIN B8 na grubej ladze, amortyzatory tył: custom by Błoński – krótki skok
WNĘTRZE: fotele kubełkowe Mirco model ST z możliwością regulacji przód- tył, pasy replika TAKATA, kierownica RRS zamszowa z odsadzeniem 6 cm, dodatkowe zegary: ciśnienie oleju, temp. oleju, temp. wody;
KOŁA: ulica - Drag Wheels 15 cali, opony Toyo T1R, TOR- felgi 14 cali ori Gti, opony Maxsport i Yokohama Advan
BODY KIT: seria GTI
Rozpórki custom pomalowane na TAKATA Green
BUDA: Auto został rozebrane w tym roku w czerwcu, obspawane, zabezpieczone.
Auto jako drugie, służy do wyścigów na twardych nawierzchniach, szkoda go w szuter puszczać . Sunnego kupiłem od mojego kolegi BANIAKA (który teraz buduje GTiR-a). Chciałbym pogratulować BANIAKOWI ogarnięcia naprawdę fajnej rajdówki, chłopak włożył dużo serca, czasu i $$$ w to auto. Z resztą auto cały czas stoi pod okiem i oknem poprzedniego właściciela.
Plany: dużo frajdy i zabawy z jazdy po torze
Kilka fotek z budowy:
efekt końcowy:
pierwszy trening Kielce
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:46 przez TYSKI, łącznie zmieniany 3 razy.
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
widziałem auto na żywca, fajna sztuka co wiecej bardzo fajnie sobie poprzedni właściciel poradził z torem kieleckim jak na pierwszy start.
Powodzenia w startach oraz dalszych modach i do zobaczenia w Kielcach bo licze że się jeszcze spotkamy
BTW: wczorajsze odkrycie i poprawki to chyba tak jak byś kupił dwa auta - jedno do wczoraj i drugie od dziś
Powodzenia w startach oraz dalszych modach i do zobaczenia w Kielcach bo licze że się jeszcze spotkamy
BTW: wczorajsze odkrycie i poprawki to chyba tak jak byś kupił dwa auta - jedno do wczoraj i drugie od dziś
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
teraz to dopiero wiadomo ( przynajmniej ja wiem ) co to jest VE....
myśle, że jak mój kolega TYSKI ogarnie to na torze to może zabraknąć mu pułek w domu na puchary... no chyba, że wpadnie COOBCIO swoim VE.
Życzę samozaparcia w realizacji projektu i wielu wspólnych wypadów na tor.
PZDR
myśle, że jak mój kolega TYSKI ogarnie to na torze to może zabraknąć mu pułek w domu na puchary... no chyba, że wpadnie COOBCIO swoim VE.
Życzę samozaparcia w realizacji projektu i wielu wspólnych wypadów na tor.
PZDR
NISSAN PULSAR GTI-R
to prawda, do wczoraj jeździłem "wolnym" nissanem. Jak po pierwszym zhamowaniu przez Coobcia zobaczyłem na wykresie 155 KM to myślałem że hamownia do d... bo wcześniej chyba strzeliła turbina w sabie:) ale Coobcio mówi że nie działają zmienne fazy. Jeden kabelek do prądu i auto pokazało 195 KM. Skończyło się na 205 KM i 215 Nm. Powiem tak... ten dźwięk VE jest po prostu pięknyPumaRST pisze:widziałem auto na żywca, fajna sztuka co wiecej bardzo fajnie sobie poprzedni właściciel poradził z torem kieleckim jak na pierwszy start.
Powodzenia w startach oraz dalszych modach i do zobaczenia w Kielcach bo licze że się jeszcze spotkamy
BTW: wczorajsze odkrycie i poprawki to chyba tak jak byś kupił dwa auta - jedno do wczoraj i drugie od dziś
a apropo startów niestety w ten weekend mam szkolenie i nie dam rady na Kielce, ale może 29/10 Radom. Potem na pewno będę 7/11 na Kielcach na treningu
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ostatnie okrążenie było mistrzowskie
Czuć że auto ma moc i właściciel nie zawsze do końca odkręca, VVL jedynie przed szykaną słyszałem
Ps. wynajęcie toru Radom w tygodniu kosztuje 2100zł, jakby tak w paręnaście aut uderzyć to cały dzień ganiania by wyszedł po 100-150zł
Pasowało by ogarnąć jakiś pomiar czasu tylko
Czuć że auto ma moc i właściciel nie zawsze do końca odkręca, VVL jedynie przed szykaną słyszałem
Ps. wynajęcie toru Radom w tygodniu kosztuje 2100zł, jakby tak w paręnaście aut uderzyć to cały dzień ganiania by wyszedł po 100-150zł
Pasowało by ogarnąć jakiś pomiar czasu tylko
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
no cóż, cytując Klasyka " Jest wojna, są straty!!" a już tak poważnie, nie śmie nikomu zaglądać w portfel bo to każdego prywatna sprawa, ale skoro kogoś stać na kupno jako zabawki GTR-a to sądzę ze te 13 tyś mimo że to sporo kasy spłynęło po nim. a następnym razem nie popełni takiego błędu.TYSKI pisze:kierowca GTR-a też nie chciał być gorszy i przywalił w opony dokładką carbonową Password JDM za 13 231 PLN!!!
Kiedy ty jesteś w Kielcach tak dokładnie?? Almerą nie przyjadę ale jak mi spasuje termin to wpadnę na chwilę pokibicować i zamienić 2 zdania
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Miałem jechać teraz na trening 07/11 ale zaczyna się o 15.30 więc trochę za późno...bo trzeba 2 godziny tam i z powrotem 2 godziny z Wawy. Jeżeli nie spadnie śnieg pewnie z kolegą Baniakiem polecimy na Puchar Jesieni 11/11PumaRST pisze:
Kiedy ty jesteś w Kielcach tak dokładnie?? Almerą nie przyjadę ale jak mi spasuje termin to wpadnę na chwilę pokibicować i zamienić 2 zdania