
Na pewno nie grzebałeś w mapach i zapłonie


[ Dodano: 2011-10-30, 11:56 ]
wierząc wykresowi, to zrobiłeś nowoczesnego diesla ze starej benzynowej V6 jeśli chodzi o Nm

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
albo to zasługa układu wydechowego własnej koncepcjiLombardo88 pisze:wierząc wykresowi, to zrobiłeś nowoczesnego diesla ze starej benzynowej V6 jeśli chodzi o Nm
Ja mierzyłem z tłumikiem szmerów i bez i nie było różnicy. Środkowy katalizator niby też nic nie pomógł na wykresie ale końcowy tłumik bardzo (coś pod 20KM)MacGayver pisze: Przyznam się jeszcze że od tej wcześniejszej hamowni usunąłem tłumik szmerów przy dolocie ale nie sądzę żeby miało to aż takie znaczenie. W drugą jednak stronę patrząc to pierwszy wykres był już bez trzeciego katalizatora
MacGayver pisze:zostajeLombardo88 pisze:a co z podtlenkiem LPG![]()
![]()
Jalepszy by był KIT firmy Vortech dedykowany do maxim.. Myśle że cenowo by podobnie wyszło a i zaoszczędziło by się na rzeźbieniuLombardo88 pisze:Jak kompresor- to już od jakiegoś 5.5 AMG musiałby wlecieć...![]()
[ Dodano: 2011-11-12, 14:10 ]
http://allegro.pl/kompressor-kompresor- ... 98565.html
w sumie ten też by się sprawdził![]()
[ Dodano: 2011-11-12, 14:11 ]MacGayver pisze:zostajeLombardo88 pisze:a co z podtlenkiem LPG![]()
![]()
Dasz nakładki na wtryski benzynowe, czy nowe otwory nawiercisz??
Nie...może lepiej nie...Szalony pisze:Ryba dobrze gada, dać mu wódkiRyba pisze: Jalepszy by był KIT firmy Vortech dedykowany do maxim.. Myśle że cenowo by podobnie wyszło a i zaoszczędziło by się na rzeźbieniu![]()
Obrazek
Mevi jeszcze nie odpalone ale i tak jest znaczna znaczna poprawa jeśli chodzi i moc, obstawiam jakieś +15-20KM więc pewnie na hamowni wyjdzie więcejdylson pisze:Zmienna dlugosc w mevi odpalona? Jakies wrazenia po pierwszej jezdzie?