Coobcia Saab 900 NG 2.0 Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Puki zawiasu nie ogarnę i hebli to nikogo nie będę ostro nawoził nawet siebie - cykora mam
Co do zawiasu to przednie wachacze zastępuje odpowiednikami z Opla Vectry A i dodatkowo seryjną gumę zastąpie poliuretanem z palety strong-flex
Co do zawiasu to przednie wachacze zastępuje odpowiednikami z Opla Vectry A i dodatkowo seryjną gumę zastąpie poliuretanem z palety strong-flex
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
teraz czekamy tylko na jakiś VHS jak auto się odpycha na drodze.. Jest petarda
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Z dziś
http://www.youtube.com/watch?v=NYyEv50Yd4w
http://www.youtube.com/watch?v=l6kA-CHAoPE
http://www.youtube.com/watch?v=aOiacsqOmDU
I po jeździe;
http://www.youtube.com/watch?v=NYyEv50Yd4w
http://www.youtube.com/watch?v=l6kA-CHAoPE
http://www.youtube.com/watch?v=aOiacsqOmDU
I po jeździe;
Ostatnio zmieniony 2011-08-10, 12:10 przez Limon, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
hehe no z dziś:
http://www.youtube.com/watch?v=grACMQMqMp4
http://www.youtube.com/watch?v=grACMQMqMp4
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kolejny fajny cytat:
"CYTAT(arexsewen @ Thu, 11 Aug 2011 - 22:28) *
Zielono czarny Saab robi wrażenie,zwłaszcza akustyczne.Na Płowieckiej koło mojego serwisu przemknął tak ,że mechanikom
kl;ucze z rąk powypadały."
Ps. powolutku w wolnym czasie coś tam poprawiamy by można było w większym stopniu wykorzystywać siłę drzemiącą w Saabie a nie walczyć z nią, tak wiec dzisiaj poprawiliśmy pracę lewarka zmiany biegów po przez przeszczepienie krzyrzaka z nowszego modelu 9-3, oto zdjęcie porównawcze:
Nowy jest na unibolach, przez co ma mniejsze luzy i zdecydowanie lżej wszytko działa...
Ponadto wymieniliśmy z Limonem 2 z trzech poduszek silnikowych, dodatkową tą od strony skrzyni usztywniliśmy wkładką poliuretanową:
Trzeba coś pokminić z poduszką od rozrzadu, najchętniej bym z niej wywalił cały środek i wrzucił jakiś poliuretan ale niema czegoś takiego dostępnego i trzeba samemu coś opracować...
Na dniach jak dojdą obniżające sprężyny -40mm to wlecą nowe przednie wachacze:
W których elementy gumowe zostaną twardym poliuretanem...
Myślę że dzięki tym pierdołą znacznie lepiej Saab będzie przekazywał moc na asfalt, z czasem poprawi się heble i zadba o opony bo obecnie na przedniej osi jest jakaś łysawa zima rocznik 2001 z tyłu lato nie lepsze, opony na obu osiach kompletnie nie nadają się do rozwijania prędkości 300km/h, którą auto z obecnie przestawionym limiterem na 8000obr.min bez problemu w szybkim tempie powinno rozwijać
"CYTAT(arexsewen @ Thu, 11 Aug 2011 - 22:28) *
Zielono czarny Saab robi wrażenie,zwłaszcza akustyczne.Na Płowieckiej koło mojego serwisu przemknął tak ,że mechanikom
kl;ucze z rąk powypadały."
Ps. powolutku w wolnym czasie coś tam poprawiamy by można było w większym stopniu wykorzystywać siłę drzemiącą w Saabie a nie walczyć z nią, tak wiec dzisiaj poprawiliśmy pracę lewarka zmiany biegów po przez przeszczepienie krzyrzaka z nowszego modelu 9-3, oto zdjęcie porównawcze:
Nowy jest na unibolach, przez co ma mniejsze luzy i zdecydowanie lżej wszytko działa...
Ponadto wymieniliśmy z Limonem 2 z trzech poduszek silnikowych, dodatkową tą od strony skrzyni usztywniliśmy wkładką poliuretanową:
Trzeba coś pokminić z poduszką od rozrzadu, najchętniej bym z niej wywalił cały środek i wrzucił jakiś poliuretan ale niema czegoś takiego dostępnego i trzeba samemu coś opracować...
Na dniach jak dojdą obniżające sprężyny -40mm to wlecą nowe przednie wachacze:
W których elementy gumowe zostaną twardym poliuretanem...
Myślę że dzięki tym pierdołą znacznie lepiej Saab będzie przekazywał moc na asfalt, z czasem poprawi się heble i zadba o opony bo obecnie na przedniej osi jest jakaś łysawa zima rocznik 2001 z tyłu lato nie lepsze, opony na obu osiach kompletnie nie nadają się do rozwijania prędkości 300km/h, którą auto z obecnie przestawionym limiterem na 8000obr.min bez problemu w szybkim tempie powinno rozwijać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Aż się prosi, jak zdążycie z modami:
FINAŁ
Wyścigi na 1/4 mili oraz SSSuper Drift Cup 2011
17-18 września 2011 - Biała Podlaska
FINAŁ
Wyścigi na 1/4 mili oraz SSSuper Drift Cup 2011
17-18 września 2011 - Biała Podlaska
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Jej jak wy się nie boicie z taką mocą jeździć autem w takim stanie
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na 18.08.2011 przygotuje sobei raczej 200SX w Saabie bardzo nie podoba mi się skrzynia biegów i na tą moc czasu rewelacyjnego nie będzie a w SX 350KM daje radę
PS. Filmik z udziałem mojego Saabika pt. "Czemu po ostrej jeździe trzeba chłodzic turbo" :
http://www.youtube.com/watch?v=z4Ijc1-D ... r_embedded
PS. Filmik z udziałem mojego Saabika pt. "Czemu po ostrej jeździe trzeba chłodzic turbo" :
http://www.youtube.com/watch?v=z4Ijc1-D ... r_embedded
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hehe dobre Ale przy tych planach i mocach jakie są obecnie, to raczej bym dał śmigło i skrzydła zamiast campera....chociaż polatać będzie możnajemiol7 pisze:W ramach następnych modów proponuję coś takiego
[url=http://img36.imageshack.us/img36/1561/saab93camper.jpg]Obrazek[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Kamikadze Saab ClubNajlepsze jest to ze na linie wracalismy godzinke i 10 minut a rekord kolegi w jezdzie na działke wynosi 55minut
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Polieuretany juz siedzą w wachaczach jeszcze trzeba tylko je wsadzic, do tego juz czekaja spreżyny mts, pozatym mamy nieszczelnosc jakas badź turbo troszke juz dostało po tyłku bo woz budzi sie o 1 obrotów pozniej jak było to odrazu po złożeniu Troszke do poprawienia jest no ale takie projekty robi sie latami wiec jest jeszcze troszke czasu Progress jest Na półce jeszcze czekaja jak coś 2 zewnętrzne wg coby turbo nie przeład owywało 3 bary jak ostatnio to miało miejsce na siekierkach (5 bieg szedł jak 3 )
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jutro oddajemy projekt 100NX GTi ze swapem na SR20VE tak więc można się zieleńcem zająć
W niedziele próba - tzn. Nocna jazda, co miesięczny spot Saaboposiadaczy i wieczorne wyprowadzenie aut na spacer
W niedziele próba - tzn. Nocna jazda, co miesięczny spot Saaboposiadaczy i wieczorne wyprowadzenie aut na spacer
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
kurcze te saaby zaczynają co raz bardziej mi się podobać, ale nigdy mojej rudej nie zmienie ale jestem pod wrażeniem ile to mocy można wykrzesać z takiego autka:) a co do holowania, to coś wiem na ten temat jak kiedyś moją rudą z kolegą holowaliśmy 30km, a ja przy 100km/h musiałem ręką szybę wycierać bo aku mi padł w połowie drogi
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"