Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Almera GTI + Kompresor 0.35bara by Maro

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland

Post autor: vimek999 » 2011-07-03, 11:58

Maro pisze:Grill kupiłem przez przypadek na allegro za okazyjną cenę myślałem o VZR ale ten mi bardziej podpasił
Nie jest to przypadkiem z Lucino VZR? http://cars.donedeal.ie/for-sale/cars/2170395 Pozdrawiam i gratki kompresowozu.
SR20VE + ?

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-07-03, 12:02

Maro pisze:Scubzik napewno skorzystam i tak mi duzo już pomogłeś
Daj spokój :) Co mogę to pomogę :) Musimy wszak skumać się "kuchennie" z przysmakami i przy autach :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-07-03, 15:23

generalnie to puszczam hejta na tą Almere. Wszystko co ma nie podoba mi sie
Dlaczego wtryski z saaba top feedy skoro na oryginalną listwe SRa pasują z 200sxa bez modzenia.
Dlaczego m45 a nie m62? wiecej było mocy a rzeźba ta sama.
Ja rozumiem że doładowany wóz ale intercooler chinol świeci się jakby to miało 300+ koni
Drzwi to wolałbym miec Fosolem pociągnięte niz tego skorpiona.
Rozbudowane audio mija się z moją wizją przeznaczenia doładowanego samochodu.
Jedyne co mi może się podobac to głośny wydech.


Respect za włożone pieniądze, czas, nerwy, prace ale nie za wynik końcowy.
Pocisk wszystkim za słodzenie w temacie. może troche wiecej konstruktywnej krytyki
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-03, 15:47

No o gustach sie nie dyskutuje ;) Fajny projekcik ze wzgledu na kompressor ;) Teraz tylko zmusić kompressor coby wiecej dmuchał ;) Pzdr

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-07-03, 17:30

yapko, Przesadzasz :)
Chłopak robi pionierkę a Ty się czepiasz :/
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2011-07-03, 17:44

Właśnie dlaczego m45 a nie m65 ?:) A i w opisie masz mbc, blow off, dv.. A po mbc? albo blow albo dv.. :)

Z zewnątrz też mi się nie podoba :-P

Gratulacje za wyprzedzenie mnie o kilka tygodni :->

Awatar użytkownika
GRZECHu
Administrator
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2011-07-03, 17:54

yapko pisze:Jedyne co mi może się podobac to głośny wydech.
Chyba do płoszenia zwierzyny w okolicznych lasach? :D Jak jedziesz za nim to swoje radio musisz na maxa dać żeby coś słyszeć :)


Projekt pionierski, parę kompromisów pewnie trzeba było nadrutować ale pewnie wszystko ładnie ogarniesz :) gratki i powodzenia !
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-07-03, 17:56

Z tego kompresora więcej nie wyciśnie...jedyna rada to sprzedać to dziadostwo którego nawet do hund 1.6 nie chcą wkładać i kupić to m62....DV z BOV`em się zakłada po to żeby psykało jak turbo a nie jak lokomotywa....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2011-07-03, 19:49

A no tak! przeciez m45 nie ma sprzęgła tak jak m62 i na wolnych musi być dv :)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-07-03, 19:50

yapko zapraszam do mojego tematu znajdziesz tam wszystko o czy mówisz:)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-07-03, 19:57

Akcja z kompresorem wyszła ot tak, człowiek nawet nie wiedział co to za model a trafił się po taniości wraz z częścią dolotu i BOV. Na dobrą sprawę bez doświadczenia i wiedzy skleciło się coś co nieźle zapitala. Człowiek się uczy całe życie hehe.
Generalnie było 1000 spraw do ogarnięcia i latania po mieście... wtryski mielismy z sx-a (nie wiem od którego modelu) ale jakoś nie pasowały próbowaliśmy spawać listwę ale cały czas przepuszczała. Trafiły się wtryski od Coobcia, które później okazały się że są ze schaba :D Intercooler faktycznie straszy ale jest koniecznym przy doładowaniu do tego filtr tymczasowo umieszczony jest centralnie nad kolektorem wydechowym i jest potrzeba dobrego schłodzenia. Z grubsza z początku nie wiadomo było na jakie doładowanie można liczyć i jakie będą osiągi, wyszło wszystko w praniu.
Wydech faktycznie jest do przeróbki chociaż na jałowych chodzi jak v8 :mrgreen: coś się wymyśli ;-) Teraz czas nie jest już wrogiem :-P

Myślę że da radę w obecną konfigurację wstawić m62 tylko trzeba na to trochę pieniędzy i czasu. Na pewno coś się jeszcze skleci w tej Almie. Pewnie ten temat będzie przydatną lekturą dla chcących kompresować swoje fury dlatego warto nadmieniać pozytywy i negatywy.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-07-03, 21:35

m62 ma inne mocowanie to raz, a dwa ma dużo większe kółko pasowe przez co umocowanie go bez dodatkowej rolki może powodować że słabo "owinięty" przez pasek będzie pod obciążeniem robił psikusa i zrywał pasek tak jak to miało miejsce w kilku mi znanych hondach gdzie podnosili znacznie wydajność i pasek nie wytrzymywał obciążenia.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland

Post autor: vimek999 » 2011-07-03, 21:37

Neptun dobrze gada.Wszystko zależy od kasy jak mówi przedmówca.Polać mu. <piwo>
SR20VE + ?

Awatar użytkownika
sunniak1.6sr
fanatyk nissana
Posty: 820
Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: sunniak1.6sr » 2011-07-03, 23:45

yapko pisze:generalnie to puszczam hejta na tą Almere. Wszystko co ma nie podoba mi sie
Dlaczego wtryski z saaba top feedy skoro na oryginalną listwe SRa pasują z 200sxa bez modzenia.
Pierwotnie były założone wtryski nissanowskie, ale do ostatniej chwili nie dało się ich ogarnąć i wpadły od saaba , czy to coś złego?
Dlaczego m45 a nie m62? wiecej było mocy a rzeźba ta sama.
Dziewiczy projekt tworzony praktycznie własnymi rękoma, temat do ogarnięcia jak będą fundusze.
Ja rozumiem że doładowany wóz ale intercooler chinol świeci się jakby to miało 300+ koni
A może będzie miał?

Drzwi to wolałbym miec Fosolem pociągnięte niz tego skorpiona.
Rozbudowane audio mija się z moją wizją przeznaczenia doładowanego samochodu.
Co do skorpiona to to było na szybko poprawienie estetyki, nie wiesz jak auto będzie wyglądało docelowo. A co do dobrego audio i dociążenia auta, to czy ktoś powiedział że mocna fura musi być wydmuszką , to ma być cywilny samochód który daje przyjemność z obcowania z nim w każdych warunkach a nie tylko na 1/4 mili.

Jedyne co mi może się podobac to głośny wydech.
No fakt ten jest głośny, ale skoro mówisz że tylko on jest fajny to po co robić całą resztę?
Respect za włożone pieniądze, czas, nerwy, prace ale nie za wynik końcowy.
Pocisk wszystkim za słodzenie w temacie. może troche wiecej konstruktywnej krytyki
Jak napisał Neptune ,ten temat to dobra lekcja na przyszłość na przecieranie szlaków . Każda krytyka i pochwała może być cenną radą na przyszłość. Tylko trzeba mieć czasem wyczucie, albo jak się jest mądrzejszym to zrobić coś lepiej .... .


Maro szacun dla Ciebie i wielkie sorki za wtrącenie się do tematu.

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-07-04, 07:57

yapko, wg mnie "wjazd" nie ma sensu, co innego konstruktywna krytyka. Auto może się podobać lub nie.. akurat w tym przypadku zwłaszcza jeśli chodzi o "look" wiele rzeczy zrobiłbym inaczej.. ale tak samo jest w moim przypadku, też mi zarzucano to czy tamto ..
Co do mocy, nie miałem okazji "być wiezionym" ani tym bardziej prowadzić tego "potwora", ale podejrzewam, że autko odpycha się co najmniej zacnie :)
Uważam, że auto jest pionierskie i dobrze "pokminione" i za to szacun. Co będzie dalej tego nikt nie wie :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-07-04, 09:31

Auto moze nie jest jakos szczegolnie ogarniete ale cieszy ze cos w PL rusza sie w temacie Almer, chlopaki grzebia Sunniacze, Primery ale o konkretnych Almerach nic sie nie slyszy.
Co do mocy, nie miałem okazji "być wiezionym" ani tym bardziej prowadzić tego "potwora", ale podejrzewam, że autko odpycha się co najmniej zacnie :)
nie widzialem zadnych wynikow, moze wlasciciel pochwalil by sie osiagami, przypuszczam ze jezdzi to pewnie jak grzebniete hundowskie B16A

Cytat:

Ja rozumiem że doładowany wóz ale intercooler chinol świeci się jakby to miało 300+ koni
A może będzie miał?
ciezko bedzie na tym serduchu, co to coolera sprayem czarnym go potraktowac, Alma odrazu cichociemna sie zrobi

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-07-04, 09:32

sunniak obawiam się, że ani na m45 ani na m62 nie będzie 300+... do tego trzeba coś większego może m90 by wydoliło albo jakiś rotex ale to już wydatek z 5k....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-04, 09:50

Jest to pierwszy w Polsce zakompresorowany nissan, kompresor po taniośći wleciał i coś tam działa, dodał w końcu blisko 60KM 80Nm w wolnossaku kosztowne by było osiagnięcie takiej mocy no i auto straciło by całkowicie na elastyczności a tu dzięki temu że 0,35bara czyli pełne doładowanie pojawia się od 1700obr.min to tym autem śmiga się tak jakby pod maską siedziało jakieś 2,5 V6...

Wiadomo że mocy jest zawsze za mało ale poprawa osiągów i elastyczności z tego co mówił właściciel jest bardzo odczuwalna zwłaszcza 5 bieg :D

Auto to nie wyścigówka a normalny dupowóz z małą niespodzianką pod maską ;)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-07-04, 09:57

Nie ma co szaleć... i przeginać z mocami... sądzę że właściciel nie miał zamiaru zrobić z tego bolidu ....

Ludzie opanujcie się :shock:
Jak się czyta to co piszecie to tak jak bym czytał posty kolegów z teamu hondy.. Zawiść, zazdrość, wrzucanie na siebie, a można by było tak zrobić, to ulepszyć itp... K****A PO CO :!: :?:
Przede wszystkim kieruje te słowa do yapko który nie pierwszy raz stwierdza jakie ma upodobania i wizje aut innych użytkowników forum. Może masz problem z budowaniem konstruktywnych zdań, które w mniej arogancki i bezczelny sposób puszczają " hejta" na właścicieli. Takie rzeczy yapkosię jeszcze leczy - w poradniach dziecięcych. Proponuje abyś się tam zgłosił, bo turbowozem to i babcia kamila12 potrafi jeździć przy czym jej nie brakuje kultury i opanowania:-|

pozdro, sory za OT - ale musiałem

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-07-04, 12:10

Proszę o spokój i bez osobistej jazdy! Mam nadzieję, że nie będę musiał dzielić na czerwono.
Krytyka owszem ale jak to było już napisane - KONSTRUKTYWNA .
Pozdrawiam.
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2011-07-04, 14:50

yapko już dziękujemy
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2011-07-04, 15:49

wg mnie jest ok,ważne,że nissan i dłubniete cos pod maska na plus.tak jak pisał ryba,dosłownie wyprzedzil mnie z myslami.jak na forum hond,tam jeden drugiego zagryzł by zamiast łaczyc.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-04, 16:00

Też bywam u Hond na Passwordzie. Wcale tak źle nie jest. Eliminują, ale, nie dobrze dlubniękte projekty. Projekt kompresor jest rozwojowy i niech taki zostanie.
p.s.
Atakowali rudą parę razy hondziarze , ale im przeszło.
mają kasę na skarpetki :-D , ale sporo projektów jest zacnych
Ostatnio zmieniony 2011-07-05, 12:38 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-07-04, 19:55

Gratuluje projektu!!! , fajnie ze ktos sie zabral w koncu za kompresor i wpakowal do Nissana , wyglad rzecz gustu no niestety mi tez nie podchodzi wizualnie ta almera z raczkiem na boku ;-) ale mam nadzieje ze wlasciciel pojdzie w dobrym kierunku i cos tam zmieni , wiem ile to zachodu z takim projektem i pelen szacun z wklad, pozostalo dopiescic szczegoly , a mocy pewnie niedlugo bedzie kierownikowi malo i wpakuje cos wydajnieszgo zamiast m45 i tego mu zycze .Pozdro

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2011-07-04, 21:14

Podziękować wszystkim za pozytywne jak i negatywne opinie.
Ci którzy mnie znają wiedzą że to dopiero początek :)

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-07-04, 21:17

Michalllo - pionierski projekt, luzik, nie czepiam się tylko pytam dlaczego tak a nie inaczej ?

scubzik - pytanie o wybór kompresora jest niekonstruktywne?

Ryba - chcesz personalanie (jak pójde na forumowe wakacje to bede wiedział za co)? w jakim temacie leciałem komuś? Mogłbym co najmniej Tobie skoro kiedyś napisaliśmy że wsadziliśmy silnik SR20DET a ty się pytasz czy pojemność 1.8, ogarniasz? Ty masz w podpisie Fanatyk Nissana?
To że jestem przeterminowanym dzieciakiem, kazdy kto mnie zna wie. Dobrze mi z tym i nie mam zamiaru leczyć. Może masz poradnie i chcesz na mnie zarobić?
Ogólnie to walnij się w baniak, bo nikomu nie powiedziałem że ma taczke a nie samochod. Chemik ty też.

killer2000 - za co dziekujesz? vice versa Twoje wypowiedzi naprawde wyczerpujace jak zawsze

Wszystkim co mówią że obrzuciłem błotem i nie powiedzialem przepraszam, życze szybkich wozów nie tylko w marzeniach

tomiw, Pawel18, prtp'06, lukasz84 - zrozumieli o co mi chodzi
Napisałem tylko że nie można za bardzo słodzić. BTW na pierwszej stronie naliczyłem 15 postów nić nie wnoszących do tematu. Tylko PumaRST napisał EOT
A może chodzi o to że nie piłem piwa z wami na zlocie?

ADM, MOD delete ten post jak bedzie zbyt atakujący. kartke, bana przyjme na klate
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-07-04, 21:33

Pozostawiam Twoją jakże konstruktywną odpowiedź bez komentarza :-|

Koniec OT

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-07-04, 21:33

scubzik - pytanie o wybór kompresora jest niekonstruktywne?
to nie było pytanie tylko jak to nazwałeś
yapko pisze:hejt
Ale ok.. :)
Maro, sorry za OT :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2011-07-04, 21:42

niech tu ktoś posprząta bo to bez sensu... po co się napinać przez internet ?

Pozostawiając po sobie konstruktywną krytykę , polecałbym Ci Maro zrobienie typowo cichociemnego autka , bo skoro to ma być daily driver killer to jak dla mnie jest za bardzo wyzywający :) ,ale De gustibus non disputandum est
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

ainkaa

Post autor: ainkaa » 2011-07-04, 22:05

Znam autko od początku w grupie i wg mnie duża zmiana na plus :)
Tylko pozazdrościć i życzyć powodzenia w dalszych modach :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”