Chemik pisze:A tak apropo jaki dokładnie jest powód wymiany tego czujnika?????
Nie znam się na gaźnikach (tym bardziej elektronicznych) ale za te objawy na Pb:
- pewne problemy z odpaleniem zimnego silnika (brak ssania?)
- zimny czy ciepły po dodaniu gazu na chwilę jakby się zalewał
zacząłem podejrzewać czujnik temperatury cieczy chłodzącej - ponieważ w autach wtryskowych pełni on istotną rolę w ustawianiu mieszanki, więc czemu nie w elektronicznym gaźniku
czyjnik tempwe wszystkich wersjach silnika jest umieszczony w kolektorze dolotowym zboku głowicy od strony łancuszka rozrzadu.
piszesz o czujniku temperatury zasysanego powietrza czy cieczy chłodzącej??
LPG Primerce służy jak górskie powietrze, odpala przy -15 od strzała i parownik nie zamarza aczkolwiek przez pierwsze 3 minuty, jeżeli zdjąłbym nogę z gazu to by zdechł (brak ssania?) - z pracy na LPG jestem bardzo zadowolony - mam od ją pół roku, 278kkm z czego 12kkm moje.
bo jezeli zle pokazuje Ci temp na licniku jest to inny czyjnik czujnik wzkaznika temp cieczy chodzocej.pozdrawiam
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
tak, wiem "jednopinowy"