[P10/WP10] Czujnik temperatury cieczy chłodzącej GA16DS (gaź
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Czujnik temperatury cieczy chłodzącej GA16DS (gaź
Witajcie;
mimo że Primerka nie strzela fochów i odpala w mrozy na LPG to jednak miło by było gdyby benzynka też ładnie chodziła...
Zmierzyłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej i okazało się że jest dead - żadnego odczytu - zatem gdzie i jaki czujnik kupić do GA16DS (gaźnik) ?
też dobrze by było wiedzieć jaką rezystencję przyjmuje przy temp. 0 stopni i mniej.
Pzdr
czy to ten: 21595-63A01
link
?
mimo że Primerka nie strzela fochów i odpala w mrozy na LPG to jednak miło by było gdyby benzynka też ładnie chodziła...
Zmierzyłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej i okazało się że jest dead - żadnego odczytu - zatem gdzie i jaki czujnik kupić do GA16DS (gaźnik) ?
też dobrze by było wiedzieć jaką rezystencję przyjmuje przy temp. 0 stopni i mniej.
Pzdr
czy to ten: 21595-63A01
link
?
Ostatnio zmieniony 2010-01-05, 00:18 przez e-gen, łącznie zmieniany 3 razy.
tak kolego mierzyłes czujnik wentylatora chłodnicy.co do czujnika temperatury: Po pierwsze czujnik temp. silnik przekazuje info.do elektronicznego urzadzanka sterujacego silnika wykorzystyawane do sterowania układami zasilania paliwem i zapłonem oraz wentylatorem chłodnicy prócz SILNIKA GA 16DS,takowy widze posiadasz. po drugie czyjnik tempwe wszystkich wersjach silnika jest umieszczony w kolektorze dolotowym zboku głowicy od strony łancuszka rozrzadu. A tak apropo jaki dokładnie jest powód wymiany tego czujnika?????bo jezeli zle pokazuje Ci temp na licniku jest to inny czyjnik czujnik wzkaznika temp cieczy chodzocej.pozdrawiam
Nie znam się na gaźnikach (tym bardziej elektronicznych) ale za te objawy na Pb:Chemik pisze:A tak apropo jaki dokładnie jest powód wymiany tego czujnika?????
- pewne problemy z odpaleniem zimnego silnika (brak ssania?)
- zimny czy ciepły po dodaniu gazu na chwilę jakby się zalewał
zacząłem podejrzewać czujnik temperatury cieczy chłodzącej - ponieważ w autach wtryskowych pełni on istotną rolę w ustawianiu mieszanki, więc czemu nie w elektronicznym gaźniku
piszesz o czujniku temperatury zasysanego powietrza czy cieczy chłodzącej??czyjnik tempwe wszystkich wersjach silnika jest umieszczony w kolektorze dolotowym zboku głowicy od strony łancuszka rozrzadu.
LPG Primerce służy jak górskie powietrze, odpala przy -15 od strzała i parownik nie zamarza aczkolwiek przez pierwsze 3 minuty, jeżeli zdjąłbym nogę z gazu to by zdechł (brak ssania?) - z pracy na LPG jestem bardzo zadowolony - mam od ją pół roku, 278kkm z czego 12kkm moje.
tak, wiem "jednopinowy"bo jezeli zle pokazuje Ci temp na licniku jest to inny czyjnik czujnik wzkaznika temp cieczy chodzocej.pozdrawiam
Tak w autach wtryskowych pełnia bardzo wazna role,tu w ga16ds ni do konca.ale jezeli chcesz go sprawdzic ,ok mozesz go sprawdzic,gdybys chciał go zmiezyc to z tego co wiem rezystancja wynosi: w temp20stC od2,1do2.9k om.Co do czujnika tak mówie o czujniku cieczy chłodzącej. A tak wogóle to ja mam podobny problem i tez mam podobny przebieg,i chyba to zecz normalna ze jezeli odpale go na gazie w temp minusowej to z 3 minyty musze poczekac bo zgasnie,poprostu powodem jest niedogrzany parownik .na benzynie nie mam tego problemu bo zanim odpale na benzynie poprostu sam załaczam ssanie poprzez uderzenie w pedeł gazu do konca dwa razy i draskam i jest git