Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-06-07, 21:08

Tony212 pisze:A mocy wyszło więcej jak u Bombla :-D
Ja mam za to wiecej NIuta. Zreszta zobaczymy co wyjdzie po remoncie :D

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-06-07, 21:17

No no pogratulować wyniku :) teraz to się będą ludzie na mieście dziwić :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2011-06-07, 21:56

Fura śmiga jak szalona wiem bo osobiście ją z wawy do lodzi upalałem.
P.S gęsia skórke mam do tej pory :-P

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-06-07, 22:19

Jakaś nowa hamownia została odkryta widzę.

Może jakiś spot zrobimy jutro i się poganiamy bo dawno nic nie było, a w czwartki i niedziele to nie ma warunków.

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-08, 07:00

To może i ja się wypowiem ;D

Dotarliśmy bezpiecznie do domku hehe

Generalnie wynik przerósł oczekiwania, podczas jazdy banan pojawia się na twarzy ale trzeba nauczyć się ogarniać wszystko. To nie lexus gdzie 300 koni nie jest w ogóle odczuwalne. Myślę że jak na 300-tys serce wynik wyszedł bardzo fajny, aż żal było patrzeć na upalanie na rolkach :D Sprzęgło to główny ogranicznik bo 350 nm przekroczyli byśmy bez większego problemu.

Fakt jest kilka rzeczy jeszcze do poprawienia tj. uderzający gdzieś wydech wiszący kikut w postaci końcowego tłumika, BO, jakieś tam śrubki grill bez dziur wlotowych itd. ale wszystko w swoim czasie. Jazda jest w 100% inna niż w N/A gdzie sr20 wyje a nie jedzie ;-)

Póki co muszę trochę pojeździć żeby dać wiarygodną opinię :-P
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-08, 07:00

Jestem za spotem a jak :)
Sunnego muszę odpalić :D

Ps. Chłopaki jak minęła podróż do Łodzi, jak spalanie, jak elastyczność, auto cieszy :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-08, 07:04

Przejechaliśmy obok burzy i na mokrym lepiej uważać :D Spalanie myślę że jest spoko przy małych prędkościach, wyjdzie w praniu jak troche pojeżdzę ale na pewno poniżej 9-10. Na 100 klocków ubyło kilka milimetrów wskaźnika.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-08, 07:58

Hehe spodziewałem się bardziej wypowiedzi że np "Auto całkiem sprawnie nabiera prędkości" a tu deszcz i nie można było porządnie spałować auta :D
Na hamowni dostało trochę po garach i noc przed hamownią też chłosta odchodziła ostra aż na odcince IV wypadła ta osłonka z okna tylnego, trzeba coś zrobić żeby z pozostałymi tak się nie stało... :p
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-06-08, 10:15

Byłem przelotek u Kuby jak wrócił z testów przed hamownią ... fajnie to wszystko wyszło ... takie totalnie niepozorne auto .. no i ten wiszący wydech :mrgreen: . Powodzenia :-)
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-06-08, 15:39

tak czułem że turbo tu się szykuje :D wynik mega zacny oby jeździło jak najdłużej :) no ale tyle się zrobiło uturbionych SR-ek że chyba nic tu nie może zaskoczyć :P

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-08, 20:03

Primera przeszła pierwszy test pomyślnie ... po ostrym katowaniu na hamce i ulicy oleju nie ubyło. Poza tym już się przyzwyczaiłem do mocy :D W zasadzie bez problemu można odczuwalnie podnieść KM i NM i cieszyć się na nowo ale pierw sprzęgło jak już to zjeżdzę :P

Jak na soft turbo to ładnie się odpycha ale pewien niedosyt jest hehe. Jak dziś jechałem dwa razy w 3 osoby to wydawało mi się że ostro muli :D Muszę uprzątnąć furę z niepotrzebnych rzeczy i jeździć sam i cieszyć się na maxa :lol: O dziwo trakcja jest na dobrym poziomie chyba gumy po przepaleniu się odświeżyły... trzeba poćwiczyć starty jakić g-tech by się przydał ;)

PS> teraz o tej godzinie przy min. ruchu i 20 st C jest frajda :D A nie 30 stopni w centrum Wawy :P
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-08, 21:17

Neptun będe miał g-techa od johny_fellow już wkrótce wiec luz :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-06-08, 21:22

Neptune pisze:Primera przeszła pierwszy test pomyślnie ... po ostrym katowaniu na hamce i ulicy oleju nie ubyło. Poza tym już się przyzwyczaiłem do mocy :D W zasadzie bez problemu można odczuwalnie podnieść KM i NM i cieszyć się na nowo ale pierw sprzęgło jak już to zjeżdzę :P

Jak na soft turbo to ładnie się odpycha ale pewien niedosyt jest hehe. Jak dziś jechałem dwa razy w 3 osoby to wydawało mi się że ostro muli :D Muszę uprzątnąć furę z niepotrzebnych rzeczy i jeździć sam i cieszyć się na maxa :lol: O dziwo trakcja jest na dobrym poziomie chyba gumy po przepaleniu się odświeżyły... trzeba poćwiczyć starty jakić g-tech by się przydał ;)

PS> teraz o tej godzinie przy min. ruchu i 20 st C jest frajda :D A nie 30 stopni w centrum Wawy :P
Super że auto cieszy :) Widziałem na żywo...sympatycznie to wyszło, no i przyszłościowo zrobione.

Hehe widzę, że już auto za wolne i moc by się większa przydała? :P To się nazywa choroba.....mam to samo ;) hehehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-08, 21:41

No jak by było sprzęgło gotowe przyjąć wiekszy opór to byśmy skręcili coś pod 300 koni i 370 NM w piku. Ale spokojnie na razie auto cieszy i jest się czym bawić i cieszyć. I fajnie że jest perspektywa :D Generalnie na ulicy w Łodzi ciężko o godnego przeciwnika :-P U nas niestety nie ma 50 3-pasmówek ale latanie pomiedzy pasami rewelacja :D

[ Dodano: 2011-06-08, 22:42 ]
Ryba pisze:Neptun będe miał g-techa od johny_fellow już wkrótce wiec luz :)
daj znać to się jakoś umówimy i przetestujemy ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-06-08, 21:43

Gratuluje jeszcze raz autka :) sprzęgło zmienić i Nm zrobić jak przystało :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-08, 21:56

Kurcze szkoda mi trochę bo w zeszłym roku zmieniłem sprzęgło na nówkę Exedy organika i może z 7 tys przejechałem. Może jakąś hybrydę tarcze przerobić na spieka i zostawić docisk Exedy ;-) poza tym nie zapominajmy że to stare poczciwe sr20de z bogatą długą historią bez remontów na ori uszczelce pod głową i aż dziw że to może jeździć tak jak teraz :mrgreen: W ogóle nie wiedziałem co to turbo i że auto może na 2.0 silniku tak przyspieszać :lol: Juz myślałem że następne auto minimum 3.0 v6 :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-06-08, 22:00

A Radzikowski, może wzmocniłby set??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-08, 22:02

hahaha :P no to limuzyny odpadają :P

Od spoko dziś do niego pisałem.. :)

Z przyjemnością przetestuje autko z Tobą :D

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-08, 22:06

Ryba pisze: Z przyjemnością przetestuje autko z Tobą :D
Kopsaj na wache i upalamy ;D

Co do Radzikowskiego to chłopaki maja te sprzęgła ale nie znam opinii i cen a to chyba najważniejsze w końcu to jest budżetowe Soft Turbo :D
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-06-08, 22:11

Nie uślizguje się?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-08, 22:16

Moje Exedy? no kurcze jak się dobrze strzela to wszystko gra i auto idzie. Nie można dawać w palnik na półgazie. Generalnie niut mocno ograniczony zapłonem i bez buksa Prima jedzie ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-08, 22:23

Kopsaj na wache i upalamy
Ty wlewasz PB a ja załatwiam G-techa :P

Nie no jak będzie potrzeba zalejemy :P

[ Dodano: 2011-06-08, 23:30 ]
Musze ci załatwic troche materiału termoizolacyjnego by odzielić ta turbinę oraz kolektor.

Pod maska chyba piekło jest :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-09, 09:09

Piekło pod maską było jak był zamontowany grill który nie miał otworów :D

[ Dodano: 2011-06-09, 12:08 ]
Brakuje mi trochę fotek ale już zacząłem skrobać coś na swojej stronce odnośnie neptuna primy: http://www.coobcio.pl/?p=1208

Nm brakuje, w każdej chwili można przestawić wałki na więcej Nm albo podnieść boost - nie widzę problemów poza sprzęgłem :P

Hehe coś tak czułem że te 280KM szybko się znudzi :D
Ps. Jakie masz Neptunie opony w tej swojej primerze ??
Nawet na pierwszym biegu jak się da do deski to nie mielą, a pamiętam że na Bombla Falkenach na II biegu czasem dawało radę pisnąć...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-09, 20:29

Grill już na aucie i ma otwory :D hehe

Aparat jutro bede miał i coś nastrzelam ;)
Opony przód to jakieś 15"/195/60 Dayton coś takiego, mięsko z nich powoli schodzi :P

Pojawiły się też pierwsze jaja przez które nie ukrywam byłem nieźle podniecony. Chyba coś się MBC przestawił bo nagle na 3-4 a nawet 5 biegu przy 120-130 sprzęgło przestało trzymać. Co wiecej od 40 do 80 km/h rozpędzam się w 2 sek :D Jutro podłączę ecumastera i dopieszczę boost :-?

Chłopaki macie jakiś pomysł co z tym sprzęgłem zrobić low budżetowo :-/ Przerobienie tarczy na spieka rozwiąże problem przy pozostawieniu docisku Exedy? Bo coś czuje że to będzie cały czas kula u nogi :?
Ostatnio zmieniony 2011-06-09, 21:25 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2011-06-09, 21:23

Neptun tylko nie zrób kuku autku do niedzieli liczymy wszyscy na Ciebie ,że wpadniesz :mrgreen:
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-09, 21:30

Spoko nie zamierzam tak katować auta cofnąłem troche boost, jutro podłączam komputer i sprawdzę doładowanie w razie zrobię korektę do takiego jak było przy strojeniu. Pogoda się zmieniła i jest 15 stopni mniej niż na hamce także auto też dostało jeszcze więcej wigoru i może sprzęgło niedomaga ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-06-09, 23:54

Jeżeli sprzęgło lubiło chwilami popuszczać na organicznej tarczy to mogło sie przypalić delikatnie. Łapie na niskich obrotach nawet lepiej niż wcześniej bo jest ładnie dotarte i ułożone względem zamachu/docisku, ale przez zwęglenie tarczy popuszcza jak wchodzi w boost -<takie objawy?
6-łapkowy spiek Radzikowskiego (słabo ułożony) daje rade u mnie na seryjnym docisku teraz, a Exedy ma podwójne sprężyny.
Nie wiem czy jest sens nagrzewać troche organiczną tarcze przed startami- bo spiek lepi lepiej rozgrzany

2 opcja wydech zrobił się większym przelotem niż był, czyli peaku masz wiekszy boost. Tłumiki lubią na tyle tamować przepływ spalin że są wypalane przez nie.
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-10, 00:37

Organik łapie najlepiej na zimno a spiek to jak sportowe klocki hamulcowe wymaga rozgrzania i to w sposób delikatny by złapał optymalną temperaturę.

Ps. Neptunie brak manometru do mierzenia doładowania możesz sobie zastąpić ECU masterem i laptopem, auto miałeś strojne na 0,8-0,85bara do tych wartości i mniejszych wszytko będzie gites...
Doładowanie odczytaj sobie z LOGu, rozpędz auto na III biegu z pedałem w podłodze a następnie zaznacz fragment po przez "Start dyno/ end dyno marker" a następnie make dyno graf i w zakladce dyno będziesz mieć narysowany przebieg doładowania w funkcji obrotów...

Pss. nie zostawiłem u ciebie w aucie mojej ładowarki do laptopa ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-10, 07:48

Coobcio pisze: Pss. nie zostawiłem u ciebie w aucie mojej ładowarki do laptopa ??
Stary faktycznie zajrzałem i jest ładowarka była na wycieraczce na tylnym siedzeniu. Jak potrzeba to też Ci ją prześlę.

Co do doładowania i sprzęgła to w zasadzie jest tak jak piszesz przy czym cięzko określić bo się jeszcze nie przyzwyczaiłem ;) teraz cofnąłem MBC ale wydaje mi się że jest nadal szybko. Dzisiaj zrobie test z laptopem i się okaże wszystko. Jak doładowanie jest w normie to znaczy że jednak sprzęgło nie daje rady i po zabawie.

[ Dodano: 2011-06-13, 17:42 ]
Niby takie niepozorne auto...
Obrazek
...z jakimś głośnym wydechem...
Obrazek
Obrazek
...zdradza go tylko jeden element...
Obrazek
co ukrywa pod masą :mrgreen:
Obrazek
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2011-06-13, 19:57

prze kozak :-o
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”