Ja mam za to wiecej NIuta. Zreszta zobaczymy co wyjdzie po remoncieTony212 pisze:A mocy wyszło więcej jak u Bombla
[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No no pogratulować wyniku
teraz to się będą ludzie na mieście dziwić 
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
To może i ja się wypowiem 
Dotarliśmy bezpiecznie do domku hehe
Generalnie wynik przerósł oczekiwania, podczas jazdy banan pojawia się na twarzy ale trzeba nauczyć się ogarniać wszystko. To nie lexus gdzie 300 koni nie jest w ogóle odczuwalne. Myślę że jak na 300-tys serce wynik wyszedł bardzo fajny, aż żal było patrzeć na upalanie na rolkach
Sprzęgło to główny ogranicznik bo 350 nm przekroczyli byśmy bez większego problemu.
Fakt jest kilka rzeczy jeszcze do poprawienia tj. uderzający gdzieś wydech wiszący kikut w postaci końcowego tłumika, BO, jakieś tam śrubki grill bez dziur wlotowych itd. ale wszystko w swoim czasie. Jazda jest w 100% inna niż w N/A gdzie sr20 wyje a nie jedzie
Póki co muszę trochę pojeździć żeby dać wiarygodną opinię
Dotarliśmy bezpiecznie do domku hehe
Generalnie wynik przerósł oczekiwania, podczas jazdy banan pojawia się na twarzy ale trzeba nauczyć się ogarniać wszystko. To nie lexus gdzie 300 koni nie jest w ogóle odczuwalne. Myślę że jak na 300-tys serce wynik wyszedł bardzo fajny, aż żal było patrzeć na upalanie na rolkach
Fakt jest kilka rzeczy jeszcze do poprawienia tj. uderzający gdzieś wydech wiszący kikut w postaci końcowego tłumika, BO, jakieś tam śrubki grill bez dziur wlotowych itd. ale wszystko w swoim czasie. Jazda jest w 100% inna niż w N/A gdzie sr20 wyje a nie jedzie
Póki co muszę trochę pojeździć żeby dać wiarygodną opinię
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jestem za spotem a jak 
Sunnego muszę odpalić
Ps. Chłopaki jak minęła podróż do Łodzi, jak spalanie, jak elastyczność, auto cieszy

Sunnego muszę odpalić
Ps. Chłopaki jak minęła podróż do Łodzi, jak spalanie, jak elastyczność, auto cieszy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe spodziewałem się bardziej wypowiedzi że np "Auto całkiem sprawnie nabiera prędkości" a tu deszcz i nie można było porządnie spałować auta 
Na hamowni dostało trochę po garach i noc przed hamownią też chłosta odchodziła ostra aż na odcince IV wypadła ta osłonka z okna tylnego, trzeba coś zrobić żeby z pozostałymi tak się nie stało...
Na hamowni dostało trochę po garach i noc przed hamownią też chłosta odchodziła ostra aż na odcince IV wypadła ta osłonka z okna tylnego, trzeba coś zrobić żeby z pozostałymi tak się nie stało...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Primera przeszła pierwszy test pomyślnie ... po ostrym katowaniu na hamce i ulicy oleju nie ubyło. Poza tym już się przyzwyczaiłem do mocy
W zasadzie bez problemu można odczuwalnie podnieść KM i NM i cieszyć się na nowo ale pierw sprzęgło jak już to zjeżdzę 
Jak na soft turbo to ładnie się odpycha ale pewien niedosyt jest hehe. Jak dziś jechałem dwa razy w 3 osoby to wydawało mi się że ostro muli
Muszę uprzątnąć furę z niepotrzebnych rzeczy i jeździć sam i cieszyć się na maxa
O dziwo trakcja jest na dobrym poziomie chyba gumy po przepaleniu się odświeżyły... trzeba poćwiczyć starty jakić g-tech by się przydał 
PS> teraz o tej godzinie przy min. ruchu i 20 st C jest frajda
A nie 30 stopni w centrum Wawy 
Jak na soft turbo to ładnie się odpycha ale pewien niedosyt jest hehe. Jak dziś jechałem dwa razy w 3 osoby to wydawało mi się że ostro muli
PS> teraz o tej godzinie przy min. ruchu i 20 st C jest frajda
Nissan Primera SR20DE+T
Super że auto cieszyNeptune pisze:Primera przeszła pierwszy test pomyślnie ... po ostrym katowaniu na hamce i ulicy oleju nie ubyło. Poza tym już się przyzwyczaiłem do mocyW zasadzie bez problemu można odczuwalnie podnieść KM i NM i cieszyć się na nowo ale pierw sprzęgło jak już to zjeżdzę
Jak na soft turbo to ładnie się odpycha ale pewien niedosyt jest hehe. Jak dziś jechałem dwa razy w 3 osoby to wydawało mi się że ostro muliMuszę uprzątnąć furę z niepotrzebnych rzeczy i jeździć sam i cieszyć się na maxa
O dziwo trakcja jest na dobrym poziomie chyba gumy po przepaleniu się odświeżyły... trzeba poćwiczyć starty jakić g-tech by się przydał
PS> teraz o tej godzinie przy min. ruchu i 20 st C jest frajdaA nie 30 stopni w centrum Wawy
Hehe widzę, że już auto za wolne i moc by się większa przydała?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
No jak by było sprzęgło gotowe przyjąć wiekszy opór to byśmy skręcili coś pod 300 koni i 370 NM w piku. Ale spokojnie na razie auto cieszy i jest się czym bawić i cieszyć. I fajnie że jest perspektywa
Generalnie na ulicy w Łodzi ciężko o godnego przeciwnika
U nas niestety nie ma 50 3-pasmówek ale latanie pomiedzy pasami rewelacja
[ Dodano: 2011-06-08, 22:42 ]
[ Dodano: 2011-06-08, 22:42 ]
daj znać to się jakoś umówimy i przetestujemyRyba pisze:Neptun będe miał g-techa od johny_fellow już wkrótce wiec luz
Nissan Primera SR20DE+T
Gratuluje jeszcze raz autka
sprzęgło zmienić i Nm zrobić jak przystało 
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Kurcze szkoda mi trochę bo w zeszłym roku zmieniłem sprzęgło na nówkę Exedy organika i może z 7 tys przejechałem. Może jakąś hybrydę tarcze przerobić na spieka i zostawić docisk Exedy
poza tym nie zapominajmy że to stare poczciwe sr20de z bogatą długą historią bez remontów na ori uszczelce pod głową i aż dziw że to może jeździć tak jak teraz
W ogóle nie wiedziałem co to turbo i że auto może na 2.0 silniku tak przyspieszać
Juz myślałem że następne auto minimum 3.0 v6 
Nissan Primera SR20DE+T
A Radzikowski, może wzmocniłby set??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Nie uślizguje się?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Piekło pod maską było jak był zamontowany grill który nie miał otworów
[ Dodano: 2011-06-09, 12:08 ]
Brakuje mi trochę fotek ale już zacząłem skrobać coś na swojej stronce odnośnie neptuna primy: http://www.coobcio.pl/?p=1208
Nm brakuje, w każdej chwili można przestawić wałki na więcej Nm albo podnieść boost - nie widzę problemów poza sprzęgłem
Hehe coś tak czułem że te 280KM szybko się znudzi
Ps. Jakie masz Neptunie opony w tej swojej primerze
Nawet na pierwszym biegu jak się da do deski to nie mielą, a pamiętam że na Bombla Falkenach na II biegu czasem dawało radę pisnąć...
[ Dodano: 2011-06-09, 12:08 ]
Brakuje mi trochę fotek ale już zacząłem skrobać coś na swojej stronce odnośnie neptuna primy: http://www.coobcio.pl/?p=1208
Nm brakuje, w każdej chwili można przestawić wałki na więcej Nm albo podnieść boost - nie widzę problemów poza sprzęgłem
Hehe coś tak czułem że te 280KM szybko się znudzi
Ps. Jakie masz Neptunie opony w tej swojej primerze
Nawet na pierwszym biegu jak się da do deski to nie mielą, a pamiętam że na Bombla Falkenach na II biegu czasem dawało radę pisnąć...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Grill już na aucie i ma otwory
hehe
Aparat jutro bede miał i coś nastrzelam
Opony przód to jakieś 15"/195/60 Dayton coś takiego, mięsko z nich powoli schodzi
Pojawiły się też pierwsze jaja przez które nie ukrywam byłem nieźle podniecony. Chyba coś się MBC przestawił bo nagle na 3-4 a nawet 5 biegu przy 120-130 sprzęgło przestało trzymać. Co wiecej od 40 do 80 km/h rozpędzam się w 2 sek
Jutro podłączę ecumastera i dopieszczę boost 
Chłopaki macie jakiś pomysł co z tym sprzęgłem zrobić low budżetowo
Przerobienie tarczy na spieka rozwiąże problem przy pozostawieniu docisku Exedy? Bo coś czuje że to będzie cały czas kula u nogi 
Aparat jutro bede miał i coś nastrzelam
Opony przód to jakieś 15"/195/60 Dayton coś takiego, mięsko z nich powoli schodzi
Pojawiły się też pierwsze jaja przez które nie ukrywam byłem nieźle podniecony. Chyba coś się MBC przestawił bo nagle na 3-4 a nawet 5 biegu przy 120-130 sprzęgło przestało trzymać. Co wiecej od 40 do 80 km/h rozpędzam się w 2 sek
Chłopaki macie jakiś pomysł co z tym sprzęgłem zrobić low budżetowo
Ostatnio zmieniony 2011-06-09, 21:25 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera SR20DE+T
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Spoko nie zamierzam tak katować auta cofnąłem troche boost, jutro podłączam komputer i sprawdzę doładowanie w razie zrobię korektę do takiego jak było przy strojeniu. Pogoda się zmieniła i jest 15 stopni mniej niż na hamce także auto też dostało jeszcze więcej wigoru i może sprzęgło niedomaga 
Nissan Primera SR20DE+T
Jeżeli sprzęgło lubiło chwilami popuszczać na organicznej tarczy to mogło sie przypalić delikatnie. Łapie na niskich obrotach nawet lepiej niż wcześniej bo jest ładnie dotarte i ułożone względem zamachu/docisku, ale przez zwęglenie tarczy popuszcza jak wchodzi w boost -<takie objawy?
6-łapkowy spiek Radzikowskiego (słabo ułożony) daje rade u mnie na seryjnym docisku teraz, a Exedy ma podwójne sprężyny.
Nie wiem czy jest sens nagrzewać troche organiczną tarcze przed startami- bo spiek lepi lepiej rozgrzany
2 opcja wydech zrobił się większym przelotem niż był, czyli peaku masz wiekszy boost. Tłumiki lubią na tyle tamować przepływ spalin że są wypalane przez nie.
6-łapkowy spiek Radzikowskiego (słabo ułożony) daje rade u mnie na seryjnym docisku teraz, a Exedy ma podwójne sprężyny.
Nie wiem czy jest sens nagrzewać troche organiczną tarcze przed startami- bo spiek lepi lepiej rozgrzany
2 opcja wydech zrobił się większym przelotem niż był, czyli peaku masz wiekszy boost. Tłumiki lubią na tyle tamować przepływ spalin że są wypalane przez nie.
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Organik łapie najlepiej na zimno a spiek to jak sportowe klocki hamulcowe wymaga rozgrzania i to w sposób delikatny by złapał optymalną temperaturę.
Ps. Neptunie brak manometru do mierzenia doładowania możesz sobie zastąpić ECU masterem i laptopem, auto miałeś strojne na 0,8-0,85bara do tych wartości i mniejszych wszytko będzie gites...
Doładowanie odczytaj sobie z LOGu, rozpędz auto na III biegu z pedałem w podłodze a następnie zaznacz fragment po przez "Start dyno/ end dyno marker" a następnie make dyno graf i w zakladce dyno będziesz mieć narysowany przebieg doładowania w funkcji obrotów...
Pss. nie zostawiłem u ciebie w aucie mojej ładowarki do laptopa
Ps. Neptunie brak manometru do mierzenia doładowania możesz sobie zastąpić ECU masterem i laptopem, auto miałeś strojne na 0,8-0,85bara do tych wartości i mniejszych wszytko będzie gites...
Doładowanie odczytaj sobie z LOGu, rozpędz auto na III biegu z pedałem w podłodze a następnie zaznacz fragment po przez "Start dyno/ end dyno marker" a następnie make dyno graf i w zakladce dyno będziesz mieć narysowany przebieg doładowania w funkcji obrotów...
Pss. nie zostawiłem u ciebie w aucie mojej ładowarki do laptopa
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Stary faktycznie zajrzałem i jest ładowarka była na wycieraczce na tylnym siedzeniu. Jak potrzeba to też Ci ją prześlę.Coobcio pisze: Pss. nie zostawiłem u ciebie w aucie mojej ładowarki do laptopa
Co do doładowania i sprzęgła to w zasadzie jest tak jak piszesz przy czym cięzko określić bo się jeszcze nie przyzwyczaiłem
[ Dodano: 2011-06-13, 17:42 ]
Niby takie niepozorne auto...

...z jakimś głośnym wydechem...


...zdradza go tylko jeden element...

co ukrywa pod masą

Nissan Primera SR20DE+T
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź