Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2011-06-01, 14:40

Miła niespodzianka, najpierw chrzanią, że miało być delikatnie, a tu proszę - turbo burbo. :)
Bordo Strzała gazu się pozbyła, czy będzie dzielnie korzystać z tego paliwka? :) Ciekawe jakby to współgrało...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-01, 15:59

Naprawdę będzie bardzo delikatnie, w zamierzeniu miała być po prostu dwójka z przodu i tyle.
Setup rozwojowy przede wszystkim ma być :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-06-01, 19:44

Rozwojowy hehe , super Gratuluje piekna sprawa,.. e tam dwojka z przodu zycze minimum 3XX ;)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-06-01, 19:59

no neptune--bedzie ciekawie-na spota chyba ju zdasz rade uderzyć??

pewnie elastyczność na swietnym poziomie bedzie -autko lekkie i mała turbinka..cholender saab już nie bedzie tak cieszył[COOBCIU setup mam juz chyba zbyt słaby!!]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-01, 21:29

Czerwone wtryski będę mieć po weekendzie więc w twoją saabinę jakieś 220KM można trącić :D

Co do Neptuna to sprzęgło nas dość znacząco ogranicza tak więc jak najmniej Nm robimy i staramy się żeby do samej odciny były one utrzymywane a odcina jest na poziomie 7300obr.min...

[ Dodano: 2011-06-04, 20:06 ]
Wtryski 444ccm na pokładzie, wtyczki przerobione wszytko pasuje i działa :)
Turbo odebrane z serwisu, przy okazji regeneracji wleciał o blisko pół centymetra większy wirnik strony zimnej...
Obrazek

W poniedziałek składanie, dokładanie map sensora oraz strojenie pod maks możliwości sprzęgła :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-06-04, 22:00

Coobcio pisze:Czerwone wtryski będę mieć po weekendzie więc w twoją saabinę jakieś 220KM można trącić :D

Co do Neptuna to sprzęgło nas dość znacząco ogranicza tak więc jak najmniej Nm robimy i staramy się żeby do samej odciny były one utrzymywane a odcina jest na poziomie 7300obr.min...

[ Dodano: 2011-06-04, 20:06 ]
Wtryski 444ccm na pokładzie, wtyczki przerobione wszytko pasuje i działa :)
Turbo odebrane z serwisu, przy okazji regeneracji wleciał o blisko pół centymetra większy wirnik strony zimnej...
Obrazek

W poniedziałek składanie, dokładanie map sensora oraz strojenie pod maks możliwości sprzęgła :)

Zapowiada się ciekawie :) Widziałem na żywca auto w Garage...wszystko na profi poskładane i ładne wygląda. Oby służyło jak najdłużej :)

P.S
Stroisz Coobciu, na hamowni czy na ulicy u siebie, w poniedziałek?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-07, 07:35

No to zabawa zbliża się ku końcowi...
W zasadzie zostało doprowadzenie wody do turbiny oraz strojenie na hamowni.
Odrazu wałki przestawiłem tak żeby auto jechało górą i nie było nagłego skoku Nm - udało się to w 100%, po wstępnym strojeniu (0,6bara narastające do 0,8bara) czuć że auto ma najwięcej powera w przedziale 6000-7300obr.min i tym samym nie ma problemów ze sprzęgłem oraz trakcją, przed nami jeszcze walka z zapłonem i boostem więc może być ciekawie :)

Trzeba było przejść na sterowanie w funkcji odczytów z map sensora bo przepływka zamykała się już przy raptem 0,5-0,55bara.

Poniżej nowa Hybryda turbina powstała na bazie T3 z Forda Sierry Turbo (Wydajność max 280KM) ale został zmieniony wirnik strony zimnej na większy o 5mm tak więc 300 z maleńkim chaczykiem ona spokojnie wyrobi ale sprzęgło zdecydowanie nie :D

Ps. Porównanie do Seri T3:
Obrazek

Parę chwil później już na aucie:
Obrazek

No i filmik zaraz po odpaleniu, wrzuceniu wtrysków 444ccm i bez strojenia AFR podejrzewam że w graniach 10-9,8 więc auto na maksa przelane:
http://www.youtube.com/watch?v=GcV_sWWlj7U

Z ciekawostek i pociesznych rzeczy, to paliwa jest pod dostatkiem na tych wtryskach i to na seryjnym regulatorze paliwa, mapy w minusach są że hej przy odcince wartości rzędu -45 :p

A i pasowało by jak najszybciej wrzucić BLOW OFF-a coby wydłużyć żywotność turbinki...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-06-07, 08:59

Ładna robota :) To trzeba wystroić póki nie pada ;) hehe. Ciekawy jestem ile wyjdzie na hamowni i jakie odczucia z jazdy w środku.

BlowJob musi być koniecznie :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-07, 13:04

No wstępnie maszyna wystrojona, ostatnie dopieszczenie na hamowni i auto można oddawać jedyne co to Blow offa pasowało by skądś na szybko skołować - fajnego silikona mam do jego motnarz :)

Po wstępnym strojeniu na 0,8bara odpycha się tak:
http://www.youtube.com/watch?v=78xnLHfNXtg
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-06-07, 13:09

Jaka moc/moment szacunkowo?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-07, 13:13

ok 300-320Nm czyli najmniej z turbo stawki i z wyliczeń na podstawie czasu otwarcia wtrysków jakieś 270KM przy 7000obr.min...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-06-07, 13:16

Moc fajna już, to sprzęgło wartałoby zamienić na jakieś bardziej profi i nad Nm popracować bo widać mocno ogranicza....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-06-07, 13:16

Widzę, że Neptuna Strzała na zlocie z Maximami polata :-)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2011-06-07, 15:40

super, gratki autka Neptune :)
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-07, 17:14

No zaraz wrzuce fotkie jak dostane od Coobcia mmsa :P Co do wyniku 280 kucy a niuta nie pamietam :P haha zaraz zaktualizuje :P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-07, 17:36

O Boże, wszystkie nysy idą w turbo, znak czasu? Neptune, Coobcio gratulacje. :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-06-07, 17:57

xtomek pisze:O Boże, wszystkie nysy idą w turbo, znak czasu? Neptune, Coobcio gratulacje. :-D
Nie wszystkie xtomku, nie wszystkie ;)

P.S
I jak po hamce w końcu? Jest jakiś wykres? :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-07, 18:24

Coobcio upala teraz wóz nie dajac mi sie skupić na nauce ;P

Moc 280 kuca wykresy pewno wieczorkiem pozniej ;P

Filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=N_uS7ETSEfo

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-06-07, 18:31

Ładnie idzie, ładnie ;)
PS
Miłej nauki :D
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-06-07, 18:36

Limon pisze:
Moc 280 kuca wykresy pewno wieczorkiem pozniej ;P
No Naprawdę "bardzo delikatny" steup, "ma być jedynie 2 z przodu" jak zapowiadał Coobcio ;p
A mocy wyszło więcej jak u Bombla :-D
Gratki Panowie
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-07, 18:41

Ale nm bardzo słabo bo sprzegło seria... przez co temu wozikowi troszke brakuje kopa ;] Ale taki soft turbo fajnie wyszlo :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-07, 19:11

Auto shamowane wystrojone na okolice 0,8-0,85bara, zapłon bardzo mocno wycofany chciałem jak najbardziej płaskiej 330Nm zrobić no a wyszło tak:
Obrazek

Auto generalnie cieszy, Neptuna chyba troszkę przeraża... :D

To co pomierzyłem auto z rana jeszcze przed strojeniem (264KM i 348Nm) to czasy prezentowały się następująco:
0-100km/h w 6,25sek
0-160km/h w 12,93 sek (koniec III na styk)
1/4mili w 14,33sek i niestety trzeba bić IV, v-max po tym czasie to 165km/h
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-06-07, 19:25

fajnie wyszło przy 4000 obr jest 200KM :-o

GRATKI za fure i GRATKI i za PROF robotę <brawo>
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-07, 19:30

No ładny ten wykresik jednak Coobcio nasza nauka z wałeczkami nie poszła na marne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2011-06-07, 19:38

:-o :-o :-o
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-07, 19:43

Chciałbym dodać że wydech jest z grubościennej rury 55mm czyli w środku coś koło 50mm przelotu - to dokładnie tyle co w seryjnej P11 GT a nawet ciut mniej bo tam ścianka rurki ma fi53mm :P
No i jakiś papierowy stożek za 30zł troszkę psuję efekt ale to wszytko nie wpływa do soft turbo się nadaje (Soft czyli w moim mniemaniu poniżej 350Nm z 2.0)

Po mimo tego i tak na tym setupie okolicę 300KM spokojnie idzie wygenerować jakiegoś 1 bara doładowania trzeba by zapodać :)
Choć przed cofaniem zapłonów nie wiele już brakowało do tej wartości:
Obrazek

Ale po grupowej anal_izie stwierdziliśmy że przy dużo niuta jak na seryjne sprzęgieło:
Obrazek

Ps. Chłopakom zapomniałem oddać dokomentów ale może to i dobrze ;) Skąd jakieś busy z Warszawy do Lodzi latają ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-06-07, 19:50

Super robota ,gratuluje auta :D ,.. pjak by ktos byl zainteresowany to mam jakiegos blow offa vz1, czy jakos tak oddam za przyslowiowa flaszke ;-)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-07, 20:34

Pozazdrościć :D

Będzie z kogo ściągać w przyszłym roku. ]:->

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2011-06-07, 20:54

Sie chlopaki wszystkie turbia ;) wynik naprawde robi wrazenie jak na sofcik :mrgreen: 280 kunia juz troche jedzie :-> bezawaryjnej jazdy zycze :-)
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-06-07, 21:00

Gratulacje!!!! 8-) ciekawe ile by wyszło na lepszym wydechu. No i tak jak pisze ROKI bezawaryjności ;-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”