Bordo Strzała gazu się pozbyła, czy będzie dzielnie korzystać z tego paliwka?
[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Naprawdę będzie bardzo delikatnie, w zamierzeniu miała być po prostu dwójka z przodu i tyle.
Setup rozwojowy przede wszystkim ma być
Setup rozwojowy przede wszystkim ma być
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no neptune--bedzie ciekawie-na spota chyba ju zdasz rade uderzyć??
pewnie elastyczność na swietnym poziomie bedzie -autko lekkie i mała turbinka..cholender saab już nie bedzie tak cieszył[COOBCIU setup mam juz chyba zbyt słaby!!]
pewnie elastyczność na swietnym poziomie bedzie -autko lekkie i mała turbinka..cholender saab już nie bedzie tak cieszył[COOBCIU setup mam juz chyba zbyt słaby!!]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Czerwone wtryski będę mieć po weekendzie więc w twoją saabinę jakieś 220KM można trącić 
Co do Neptuna to sprzęgło nas dość znacząco ogranicza tak więc jak najmniej Nm robimy i staramy się żeby do samej odciny były one utrzymywane a odcina jest na poziomie 7300obr.min...
[ Dodano: 2011-06-04, 20:06 ]
Wtryski 444ccm na pokładzie, wtyczki przerobione wszytko pasuje i działa
Turbo odebrane z serwisu, przy okazji regeneracji wleciał o blisko pół centymetra większy wirnik strony zimnej...

W poniedziałek składanie, dokładanie map sensora oraz strojenie pod maks możliwości sprzęgła
Co do Neptuna to sprzęgło nas dość znacząco ogranicza tak więc jak najmniej Nm robimy i staramy się żeby do samej odciny były one utrzymywane a odcina jest na poziomie 7300obr.min...
[ Dodano: 2011-06-04, 20:06 ]
Wtryski 444ccm na pokładzie, wtyczki przerobione wszytko pasuje i działa
Turbo odebrane z serwisu, przy okazji regeneracji wleciał o blisko pół centymetra większy wirnik strony zimnej...

W poniedziałek składanie, dokładanie map sensora oraz strojenie pod maks możliwości sprzęgła
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio pisze:Czerwone wtryski będę mieć po weekendzie więc w twoją saabinę jakieś 220KM można trącić
Co do Neptuna to sprzęgło nas dość znacząco ogranicza tak więc jak najmniej Nm robimy i staramy się żeby do samej odciny były one utrzymywane a odcina jest na poziomie 7300obr.min...
[ Dodano: 2011-06-04, 20:06 ]
Wtryski 444ccm na pokładzie, wtyczki przerobione wszytko pasuje i działa
Turbo odebrane z serwisu, przy okazji regeneracji wleciał o blisko pół centymetra większy wirnik strony zimnej...
Obrazek
W poniedziałek składanie, dokładanie map sensora oraz strojenie pod maks możliwości sprzęgła
Zapowiada się ciekawie
P.S
Stroisz Coobciu, na hamowni czy na ulicy u siebie, w poniedziałek?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to zabawa zbliża się ku końcowi...
W zasadzie zostało doprowadzenie wody do turbiny oraz strojenie na hamowni.
Odrazu wałki przestawiłem tak żeby auto jechało górą i nie było nagłego skoku Nm - udało się to w 100%, po wstępnym strojeniu (0,6bara narastające do 0,8bara) czuć że auto ma najwięcej powera w przedziale 6000-7300obr.min i tym samym nie ma problemów ze sprzęgłem oraz trakcją, przed nami jeszcze walka z zapłonem i boostem więc może być ciekawie
Trzeba było przejść na sterowanie w funkcji odczytów z map sensora bo przepływka zamykała się już przy raptem 0,5-0,55bara.
Poniżej nowa Hybryda turbina powstała na bazie T3 z Forda Sierry Turbo (Wydajność max 280KM) ale został zmieniony wirnik strony zimnej na większy o 5mm tak więc 300 z maleńkim chaczykiem ona spokojnie wyrobi ale sprzęgło zdecydowanie nie
Ps. Porównanie do Seri T3:

Parę chwil później już na aucie:

No i filmik zaraz po odpaleniu, wrzuceniu wtrysków 444ccm i bez strojenia AFR podejrzewam że w graniach 10-9,8 więc auto na maksa przelane:
http://www.youtube.com/watch?v=GcV_sWWlj7U
Z ciekawostek i pociesznych rzeczy, to paliwa jest pod dostatkiem na tych wtryskach i to na seryjnym regulatorze paliwa, mapy w minusach są że hej przy odcince wartości rzędu -45
A i pasowało by jak najszybciej wrzucić BLOW OFF-a coby wydłużyć żywotność turbinki...
W zasadzie zostało doprowadzenie wody do turbiny oraz strojenie na hamowni.
Odrazu wałki przestawiłem tak żeby auto jechało górą i nie było nagłego skoku Nm - udało się to w 100%, po wstępnym strojeniu (0,6bara narastające do 0,8bara) czuć że auto ma najwięcej powera w przedziale 6000-7300obr.min i tym samym nie ma problemów ze sprzęgłem oraz trakcją, przed nami jeszcze walka z zapłonem i boostem więc może być ciekawie
Trzeba było przejść na sterowanie w funkcji odczytów z map sensora bo przepływka zamykała się już przy raptem 0,5-0,55bara.
Poniżej nowa Hybryda turbina powstała na bazie T3 z Forda Sierry Turbo (Wydajność max 280KM) ale został zmieniony wirnik strony zimnej na większy o 5mm tak więc 300 z maleńkim chaczykiem ona spokojnie wyrobi ale sprzęgło zdecydowanie nie
Ps. Porównanie do Seri T3:

Parę chwil później już na aucie:

No i filmik zaraz po odpaleniu, wrzuceniu wtrysków 444ccm i bez strojenia AFR podejrzewam że w graniach 10-9,8 więc auto na maksa przelane:
http://www.youtube.com/watch?v=GcV_sWWlj7U
Z ciekawostek i pociesznych rzeczy, to paliwa jest pod dostatkiem na tych wtryskach i to na seryjnym regulatorze paliwa, mapy w minusach są że hej przy odcince wartości rzędu -45
A i pasowało by jak najszybciej wrzucić BLOW OFF-a coby wydłużyć żywotność turbinki...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No wstępnie maszyna wystrojona, ostatnie dopieszczenie na hamowni i auto można oddawać jedyne co to Blow offa pasowało by skądś na szybko skołować - fajnego silikona mam do jego motnarz 
Po wstępnym strojeniu na 0,8bara odpycha się tak:
http://www.youtube.com/watch?v=78xnLHfNXtg
Po wstępnym strojeniu na 0,8bara odpycha się tak:
http://www.youtube.com/watch?v=78xnLHfNXtg
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jaka moc/moment szacunkowo?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ok 300-320Nm czyli najmniej z turbo stawki i z wyliczeń na podstawie czasu otwarcia wtrysków jakieś 270KM przy 7000obr.min...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Moc fajna już, to sprzęgło wartałoby zamienić na jakieś bardziej profi i nad Nm popracować bo widać mocno ogranicza....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Coobcio upala teraz wóz nie dajac mi sie skupić na nauce ;P
Moc 280 kuca wykresy pewno wieczorkiem pozniej ;P
Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=N_uS7ETSEfo
Moc 280 kuca wykresy pewno wieczorkiem pozniej ;P
Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=N_uS7ETSEfo
Ładnie idzie, ładnie 
PS
Miłej nauki
PS
Miłej nauki
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto shamowane wystrojone na okolice 0,8-0,85bara, zapłon bardzo mocno wycofany chciałem jak najbardziej płaskiej 330Nm zrobić no a wyszło tak:

Auto generalnie cieszy, Neptuna chyba troszkę przeraża...
To co pomierzyłem auto z rana jeszcze przed strojeniem (264KM i 348Nm) to czasy prezentowały się następująco:
0-100km/h w 6,25sek
0-160km/h w 12,93 sek (koniec III na styk)
1/4mili w 14,33sek i niestety trzeba bić IV, v-max po tym czasie to 165km/h

Auto generalnie cieszy, Neptuna chyba troszkę przeraża...
To co pomierzyłem auto z rana jeszcze przed strojeniem (264KM i 348Nm) to czasy prezentowały się następująco:
0-100km/h w 6,25sek
0-160km/h w 12,93 sek (koniec III na styk)
1/4mili w 14,33sek i niestety trzeba bić IV, v-max po tym czasie to 165km/h
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chciałbym dodać że wydech jest z grubościennej rury 55mm czyli w środku coś koło 50mm przelotu - to dokładnie tyle co w seryjnej P11 GT a nawet ciut mniej bo tam ścianka rurki ma fi53mm 
No i jakiś papierowy stożek za 30zł troszkę psuję efekt ale to wszytko nie wpływa do soft turbo się nadaje (Soft czyli w moim mniemaniu poniżej 350Nm z 2.0)
Po mimo tego i tak na tym setupie okolicę 300KM spokojnie idzie wygenerować jakiegoś 1 bara doładowania trzeba by zapodać
Choć przed cofaniem zapłonów nie wiele już brakowało do tej wartości:

Ale po grupowej anal_izie stwierdziliśmy że przy dużo niuta jak na seryjne sprzęgieło:

Ps. Chłopakom zapomniałem oddać dokomentów ale może to i dobrze
Skąd jakieś busy z Warszawy do Lodzi latają 
No i jakiś papierowy stożek za 30zł troszkę psuję efekt ale to wszytko nie wpływa do soft turbo się nadaje (Soft czyli w moim mniemaniu poniżej 350Nm z 2.0)
Po mimo tego i tak na tym setupie okolicę 300KM spokojnie idzie wygenerować jakiegoś 1 bara doładowania trzeba by zapodać
Choć przed cofaniem zapłonów nie wiele już brakowało do tej wartości:

Ale po grupowej anal_izie stwierdziliśmy że przy dużo niuta jak na seryjne sprzęgieło:

Ps. Chłopakom zapomniałem oddać dokomentów ale może to i dobrze
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM