Do tego splanować łep o 1,3mm i powinny te utracone Nm powrócić z powrotem na poziom 160

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

 Tzn. żeby sobie w przyszłości wozu nie skrzywdzić spalaniem stukowym, ubogim AFR na górze itp.
 Tzn. żeby sobie w przyszłości wozu nie skrzywdzić spalaniem stukowym, ubogim AFR na górze itp.  i ma mi ustawić tak jak seria, bo mówi, że to już trzeba na hamce badać i szerokpasmówką podczas jazy czy gdzieś nie jest za ubogo, bo od razu możemy nie zauważyć, że coś nie tak z kompem.
 i ma mi ustawić tak jak seria, bo mówi, że to już trzeba na hamce badać i szerokpasmówką podczas jazy czy gdzieś nie jest za ubogo, bo od razu możemy nie zauważyć, że coś nie tak z kompem.  no nic oni mają najtaniej chińskie po 250-300zł a coś lepiej to juz 350-400.
 no nic oni mają najtaniej chińskie po 250-300zł a coś lepiej to juz 350-400.


Czyli zrobisz mi tego modaCoobcio pisze:DS wałek nie pogorszy dołu
Mod rozrzadu poleprzy całość - zresztą na zlocie będzie hamownia tak więc od razu będzie się weryfikowało
 ok,
 ok, 
Seria ma ponoć 15 stop. czyli co na 17? bezpieczną granicę na Pb95.Coobcio pisze: Ps. zapłonu wcale nie trzeba tak dowalać by trzeba było latać na 98, można te 2 stopnie mniej jak optimum go ustawić i będzie optymalnie pod pewne 95...


 a koszty na bardzo  rozsądnym poziomie)
 a koszty na bardzo  rozsądnym poziomie)
 Zrobić kolektor, pociągnąć resztę wydechu do końca, wałek z DS, przestawienie wałka ssącego, stożek i spokojnie tyle wyjdzie. A jak dojdzie świnia to i ekstra coś dojdzie
 Zrobić kolektor, pociągnąć resztę wydechu do końca, wałek z DS, przestawienie wałka ssącego, stożek i spokojnie tyle wyjdzie. A jak dojdzie świnia to i ekstra coś dojdzie   Wal na priv jak coś
 Wal na priv jak coś  
 a nie podlewanie Ecumasterem, większymi wtryskami czy regulatorem ciśnienia paliwa. Pozostałe opcje nic nie dadzą a przynajmniej nic na dłuższą metę (zależnie od stanu pompy). Pompa to koszt 100-150zł, wymiana w zasadzie intuicyjna.
 a nie podlewanie Ecumasterem, większymi wtryskami czy regulatorem ciśnienia paliwa. Pozostałe opcje nic nie dadzą a przynajmniej nic na dłuższą metę (zależnie od stanu pompy). Pompa to koszt 100-150zł, wymiana w zasadzie intuicyjna.