Dziękuję "janusz" za pomoc
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jeszcze dziś zadzwonię do elektryka, który robił mi imo i jutro się z nim spotkam i dam znać.
A co myślisz o tej opinii z innego forum ?
"Metodą "na zworkę" odczytałem kod błędu 043 (14 długich, 3 krótkie), który oznacza "obwód czujnika położenia przepustnicy". Bład, pomimo skasowania, ciągle pojawia się na nowo."
Uzytkownik lisoo, z forum ->
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... ntry925748
[ Dodano: 2016-06-30, 15:25 ]
Panie "januszu" dla precyzji opisze objawy:
kod błedu: 14 długich i 3 krótkie sygnały
almera N15, 75KM, sedan
objawy: nie odpala za pierwszym razem, tylko za drugim lub trzecim kilku
sekundowym kręceniem rozrusznikiem
immobilajzer usunięty (wczesniej opisane)
kable zapłonowe nowe od stycznia
nowa kopułka aparatu zapłonowego, cewka zapłonowa i palec rozdzielacza
czuć benzyne w oleju
po odpaleniu cięzko wchodzi na obroty, dusi się i z wydechu odgłos jak z
traktora i czuć benzyna z wydechu
świece po 2 tygodniach osmolone czarne
czujnik temperatury dziś wymieniony
pompa paliwa wymieniona tydzień temu
po zgaszeniu silnika czuć niedopaloną benzynę w aucie (lub gazem po jeżdzie na gazie)
przepustnica i przepływomierz wyczyszczone, a "silniczek krokowy" doczyściłem ile potrafiłem
podejrzewam, ze auto rok jeźdźiło z włączonym chek enginem migającym
- brak było żarówki w zegarach w tym miejscu
nierówne obroty po odpaleniu (400 - 500) - jakby go zalewało, dusi sie bardzo - po redukcji biegu obroty spadaja do 400 - 500 i po chwili się normują