
poprawilem
dylson
Moderator: janusz


 Ale najpierw zapodaj zdjęcia gdzieś na serwer zewnętrzny i zapodaj linka
 Ale najpierw zapodaj zdjęcia gdzieś na serwer zewnętrzny i zapodaj linka 

Np. może być pusty przekaźnik od halogenów jeżeli nie masz ich założonych. opis bezpieczników jest na klapce od przekaźników, więc najprościej dojść po nazwie od czego brakuje przekaźnika.Michalllo pisze:nie wszystkie miejsca muszą być wypełnione


FR - Front (przód) fog lamp światła p/w mgielne.MacGayver pisze:mam na stanie dwie maximy USA, jedna moja 1995 druga 1996, moja z manualem, druga z automatem. Jest w czym wybieraćnie miałem okazji dzisiaj się przyjrzeć, mam nadzieję że jutro się uda

Masz automat czy manual?
Już wszystko wiadomo. Miałeś zamontowane światła przeciwmgielne
[url=http://images41.fotosik.pl/882/761fd549575d1cd4.jpg]Obrazek[/URL]
tak w sam razklimo38 pisze:z jaką siłą dokręcać ten czujnik?
 nie za mocno, nie za lekko
 nie za mocno, nie za lekko  tylko teraz ciekawe ile masz ogólnie siły
 tylko teraz ciekawe ile masz ogólnie siły  nic nie trzeba sciągać. oto link
 nic nie trzeba sciągać. oto link nawet w serwisie (albo tym bardziej) nie dokręcą Ci z dokładnie taką siłą, nikt nie będzie ściągał kolektora ssącego i i kluczem dynamometrycznym tam nie wejdziesz. A to że nie będzie pokazywał albo pokazywał błędne odczyty jak przykręcisz inaczej to bzdura, zawsze go dokręcam z wyczuciem i nigdy nie miałem z tym kłopotuja coś słyszałem ze niby trzeba go dokręcić momentem 25nm,bo jak będzie za mocno dokręcony to nie będzie chodził(tak mi mówił mechanik),a na filmiki widzę ze dosyć mocno gość to dokręca

 
  
  to nie mogło już odprowadzać dobrze ciepła...ale to pikuś, od wewnętrznej strony klocek nie pracował na całej swojej powierzchni, pewnie przez to miał większy nacisk na małą powierzchnię i dlatego się bardziej grzał
 to nie mogło już odprowadzać dobrze ciepła...ale to pikuś, od wewnętrznej strony klocek nie pracował na całej swojej powierzchni, pewnie przez to miał większy nacisk na małą powierzchnię i dlatego się bardziej grzał 
 
 
  
 
 
 
 
 Nowe zwykłe tarcze + klocki to pewnie byłoby +20% do hamowania, z tą tarczą pewnie kolejne 5-10%, różnica będzie dużajohny_fellow pisze:Pysznie to wygląda
Mam takie tarcze i klocki w Primerze - różnica w sile hamowania jest ogromna. Oczywiście na +
 Dużo osób pisało pozytywnie o tym zestawie, zobaczymy.
  Dużo osób pisało pozytywnie o tym zestawie, zobaczymy. 
 
GRZECHu pisze:Nowe zwykłe tarcze + klocki to pewnie byłoby +20% do hamowania, z tą tarczą pewnie kolejne 5-10%, różnica będzie dużajohny_fellow pisze:Pysznie to wygląda
Mam takie tarcze i klocki w Primerze - różnica w sile hamowania jest ogromna. Oczywiście na +Dużo osób pisało pozytywnie o tym zestawie, zobaczymy.[/quote
Fajne oponki ...
 (szczególnie na mokrym)
 (szczególnie na mokrym) 
 