
poprawilem
dylson
Moderator: janusz
Np. może być pusty przekaźnik od halogenów jeżeli nie masz ich założonych. opis bezpieczników jest na klapce od przekaźników, więc najprościej dojść po nazwie od czego brakuje przekaźnika.Michalllo pisze:nie wszystkie miejsca muszą być wypełnione
FR - Front (przód) fog lamp światła p/w mgielne.MacGayver pisze:mam na stanie dwie maximy USA, jedna moja 1995 druga 1996, moja z manualem, druga z automatem. Jest w czym wybieraćnie miałem okazji dzisiaj się przyjrzeć, mam nadzieję że jutro się uda
![]()
Masz automat czy manual?
Już wszystko wiadomo. Miałeś zamontowane światła przeciwmgielne![]()
[url=http://images41.fotosik.pl/882/761fd549575d1cd4.jpg]Obrazek[/URL]
tak w sam razklimo38 pisze:z jaką siłą dokręcać ten czujnik?
nawet w serwisie (albo tym bardziej) nie dokręcą Ci z dokładnie taką siłą, nikt nie będzie ściągał kolektora ssącego i i kluczem dynamometrycznym tam nie wejdziesz. A to że nie będzie pokazywał albo pokazywał błędne odczyty jak przykręcisz inaczej to bzdura, zawsze go dokręcam z wyczuciem i nigdy nie miałem z tym kłopotuja coś słyszałem ze niby trzeba go dokręcić momentem 25nm,bo jak będzie za mocno dokręcony to nie będzie chodził(tak mi mówił mechanik),a na filmiki widzę ze dosyć mocno gość to dokręca
Nowe zwykłe tarcze + klocki to pewnie byłoby +20% do hamowania, z tą tarczą pewnie kolejne 5-10%, różnica będzie dużajohny_fellow pisze:Pysznie to wygląda![]()
Mam takie tarcze i klocki w Primerze - różnica w sile hamowania jest ogromna. Oczywiście na +
GRZECHu pisze:Nowe zwykłe tarcze + klocki to pewnie byłoby +20% do hamowania, z tą tarczą pewnie kolejne 5-10%, różnica będzie dużajohny_fellow pisze:Pysznie to wygląda![]()
Mam takie tarcze i klocki w Primerze - różnica w sile hamowania jest ogromna. Oczywiście na +Dużo osób pisało pozytywnie o tym zestawie, zobaczymy.[/quote
Fajne oponki ...