Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 200SX] Nissan 240SX S13 KA24 -> by Morda

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-11-24, 00:31

Mac niby czemu m62 odpada ?? Przy doładowaniu 0.8 bara zarówno m62 jak i m90 pracowały by na tym samym pułapie sprawnościowym więc nie sądzę, żeby m62 było skazane na porażkę, już nie mówiąc o SR...Nawet na stronie eatona jest napisane, że m62 jest przeznaczone do samochodów o pojemności od 2,5 do 4,0l a m90 od 3,0 do 5,0l więc oba się sprawdzą.Nie wiem tylko jak jest z elektrosprzęgłem w tych kompresorach, czy wszystkie z seri M je posiada czy tylko M62.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-11-24, 00:37

M62 wystarczy na sam początek, tylko czy będzie sens zakładać mini kółko dla lepszego pompowania? Czy 0.8 na długo wystarczy? Co do elektrosprzęgła to niestety tylko M62 je ma - a szkoda
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

Post autor: MORDA » 2010-11-24, 01:08

Więc tak :p
DATE: 20 Lis, 2010
Korzystając z chwili czasu rozkręciliśmy tak pi razy oko to co trzeba było... By zobaczyć co tam piszczy.... I tragedii nie ma, ale i tak jednak będzie lądował silnik od kumpla z Zielonej Góry, a ten mój zostaje na części. Jak się coś spierdzieli będzie pod ręką jak znalazł :p hehe Od Azorka wezmę jakieś party jeszcze i będzie GUT :) Tamten silnik jest już dość trochu porobiony, więc będzie wesoło i zaoszczędziło mi to troszeczkę czasu :)
NEW ENGINE:
- silnik po kapitalnym remoncie , lekko splanowana glowica , lekki jej porting i polerka kanałów. Odelzony i wywazony układ korbowo tłokowy wraz z kolem zamachowym.
- dolot nierdzewka 70mm zakonczony stozkiem - przeplywka 70mm.
Osiągi to 7.4 do 96kmh mierzone g-techem i 16.03s na 1/4 mili mierzone Tag Heuerem.

Do tego właśnie robimy hardcorowy przelot... tzw Budzik sąsiadów :evil:


Tutaj kilka fotek starego Engine:
Obrazek
Obrazek


A tutaj Moje myślenie nad starym serduszkiem Nysi :P Dobrze że myślenie nie boli :D hehe

Obrazek

MacGayver pisze:Fajne listki zostały z panewek i ogryzki z wału :-P

Co do kompresora to M62 odpuść. Do SR20 planowałem M90, M62 nawet nie brałem pod uwagę. A przy KA24 to już zdecydowanie M90 ;-)
Panewki ślicznie wyszły :-o hehehe :mrgreen: Wracając do kompresora to będę myślał nad tymi kompresorami, nie wiem na co się zdecyduje, chcę na razie skończyć robotę z podwoziem, wyczyścić, wymyć ładnie komorę silnika, i tak się bawić i bawić byle w końcu wyjechał z garażu :mrgreen:
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-11-24, 10:20

Wiesz co u mnie na moim podwórku ma kilka osób kompresory i niesamowicie ciężko jest tak ustawić kompresor bez sprzęgła żeby nie rwało paska....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

Post autor: MORDA » 2011-02-13, 09:12

Więc tak... Aby odświeżyć temat :-D Nowy Silnik dojechał :mrgreen: Kurier podstawił mi go pod domek i zacząłem prace.. lecz niestety silnik-owi wysrały się pierścienie... zmierzyłem spcs-em kompreche i na 1 i 2 praktycznie zerooo.... a dopiero na 3 i 4 dmucha. Oprócz tego przyjechały fruty w postaci: GAUGES-ów z serii SMOKE, dolocie z nierdzewki 70mm, Alu 18 cali, i parę innych rzeczy... powrót na drogi 14dni :mrgreen:


P.S Z tego co już wiadomo to na EATONIE M62 przy doładowaniu 0.45 moc 220-230hp.
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-02-13, 13:15

Hehe mi się wydaje że jednak dużo prościej by było zapodaćmu turbo - Osa by zciągnął chiński kolektor, 0,5 bara dmuchnąć te 230-240KM by było i pełen ciąg od 2500-2800...
Jak będzie mało to sobie śrubką podkręcisz doładowanie... :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

Post autor: MORDA » 2011-02-13, 13:38

:-D Owszem z turbo było by łatwiej i nie mówię że turbinka tam nie wyląduje jeszcze :-D
Na seryjnych gratach osoby w USA wychodziły 300-350hp przy turbawce :-) Więc źle nie ma :-D Jak cuś to ile za kolektor i cały zestaw Turbo by było w PLN-ach ?? :mrgreen:
Z USA to koszt około 4-5 tys zł na gotowo... tzn z przesyłką pod dom :mrgreen:
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-02-13, 13:51

Jeżeli na legalu z cłem itp. to dolicz 2 koła i powinno być w PL. A co to za set za 4-5kpln?
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

Post autor: MORDA » 2011-05-24, 09:44

Dawno nic nie pisałem...
Więc wypadało by cosik napisać :P Oprócz tego że auto jest na sprzedaż bo czas na coś mocniejszego, to zaszło parę zmian :P Jak nie pójdzie to będzie swap...
Teraz przed Nami wypad na Turbokillers Trip 2011 ! Za 3 dni wyjeżdżamy więc będzie się działo ! :) Jak ktoś chętny to zapraszam na prawy ! Wyjazd jest na cały weekend :)

Teraz drugi silniczek siedzi :

Zmiany mechaniczne.
- silnik po kapitalnym remoncie ,
- lekko splanowana głowica ,
- lekki jej porting
- polerka kanałów.
- odelżony i wyważony układ korbowo tłokowy wraz z kołem zamachowym.
- dolot nierdzewka 70mm zakonczony stozkiem - przeplywka 70mm.

Kupione a nie zamontowane :
- Filtr K&N
- Kolektor Wydechowy z front pipe'em na 2.5 cala.

Nadwozie.
- Body al'a GP SPORTS/VERTEX
- Lampy Tylne Japan :)
- Wydech al'a Apexi N1 opalany
- Felgi 17 , wszystkie opony 225/45
- Rozpórka amortyzatorów
- Sprężyny MTS
- Poobijany jak przystało na Japoński samochód ;D hehe

Noom to póki co tyle chyba...
Tutaj najnowsze fotki z ostatniego wypadu jak z Michałem wybraliśmy się na przejażdżkę, moje nismo upieprzone jest jak fiks więc sorka że nie umyłem go :-)

Parę fotek :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-24, 18:01

Silnik już po dotarciu ... ?? jak tam z mocą..??

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-05-24, 19:29

Furka fajna, ale ten tłumik to szpeci troszkę :-P

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2011-05-24, 19:37

Co by nie było fura prezentuje się kozacko, a "heloł kiti" <okok>
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”