
[ 200SX] Nissan 240SX S13 KA24 -> by Morda
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Mac niby czemu m62 odpada
Przy doładowaniu 0.8 bara zarówno m62 jak i m90 pracowały by na tym samym pułapie sprawnościowym więc nie sądzę, żeby m62 było skazane na porażkę, już nie mówiąc o SR...Nawet na stronie eatona jest napisane, że m62 jest przeznaczone do samochodów o pojemności od 2,5 do 4,0l a m90 od 3,0 do 5,0l więc oba się sprawdzą.Nie wiem tylko jak jest z elektrosprzęgłem w tych kompresorach, czy wszystkie z seri M je posiada czy tylko M62.

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- MORDA
- nowy na forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
- Kontakt:
Więc tak 
DATE: 20 Lis, 2010
Korzystając z chwili czasu rozkręciliśmy tak pi razy oko to co trzeba było... By zobaczyć co tam piszczy.... I tragedii nie ma, ale i tak jednak będzie lądował silnik od kumpla z Zielonej Góry, a ten mój zostaje na części. Jak się coś spierdzieli będzie pod ręką jak znalazł
hehe Od Azorka wezmę jakieś party jeszcze i będzie GUT
Tamten silnik jest już dość trochu porobiony, więc będzie wesoło i zaoszczędziło mi to troszeczkę czasu 
NEW ENGINE:
- silnik po kapitalnym remoncie , lekko splanowana glowica , lekki jej porting i polerka kanałów. Odelzony i wywazony układ korbowo tłokowy wraz z kolem zamachowym.
- dolot nierdzewka 70mm zakonczony stozkiem - przeplywka 70mm.
Osiągi to 7.4 do 96kmh mierzone g-techem i 16.03s na 1/4 mili mierzone Tag Heuerem.
Do tego właśnie robimy hardcorowy przelot... tzw Budzik sąsiadów
Tutaj kilka fotek starego Engine:


A tutaj Moje myślenie nad starym serduszkiem Nysi
Dobrze że myślenie nie boli
hehe

hehehe
Wracając do kompresora to będę myślał nad tymi kompresorami, nie wiem na co się zdecyduje, chcę na razie skończyć robotę z podwoziem, wyczyścić, wymyć ładnie komorę silnika, i tak się bawić i bawić byle w końcu wyjechał z garażu 

DATE: 20 Lis, 2010
Korzystając z chwili czasu rozkręciliśmy tak pi razy oko to co trzeba było... By zobaczyć co tam piszczy.... I tragedii nie ma, ale i tak jednak będzie lądował silnik od kumpla z Zielonej Góry, a ten mój zostaje na części. Jak się coś spierdzieli będzie pod ręką jak znalazł



NEW ENGINE:
- silnik po kapitalnym remoncie , lekko splanowana glowica , lekki jej porting i polerka kanałów. Odelzony i wywazony układ korbowo tłokowy wraz z kolem zamachowym.
- dolot nierdzewka 70mm zakonczony stozkiem - przeplywka 70mm.
Osiągi to 7.4 do 96kmh mierzone g-techem i 16.03s na 1/4 mili mierzone Tag Heuerem.
Do tego właśnie robimy hardcorowy przelot... tzw Budzik sąsiadów

Tutaj kilka fotek starego Engine:


A tutaj Moje myślenie nad starym serduszkiem Nysi



Panewki ślicznie wyszłyMacGayver pisze:Fajne listki zostały z panewek i ogryzki z wału![]()
Co do kompresora to M62 odpuść. Do SR20 planowałem M90, M62 nawet nie brałem pod uwagę. A przy KA24 to już zdecydowanie M90



http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW


Wiesz co u mnie na moim podwórku ma kilka osób kompresory i niesamowicie ciężko jest tak ustawić kompresor bez sprzęgła żeby nie rwało paska....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- MORDA
- nowy na forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
- Kontakt:
Więc tak... Aby odświeżyć temat
Nowy Silnik dojechał
Kurier podstawił mi go pod domek i zacząłem prace.. lecz niestety silnik-owi wysrały się pierścienie... zmierzyłem spcs-em kompreche i na 1 i 2 praktycznie zerooo.... a dopiero na 3 i 4 dmucha. Oprócz tego przyjechały fruty w postaci: GAUGES-ów z serii SMOKE, dolocie z nierdzewki 70mm, Alu 18 cali, i parę innych rzeczy... powrót na drogi 14dni 
P.S Z tego co już wiadomo to na EATONIE M62 przy doładowaniu 0.45 moc 220-230hp.



P.S Z tego co już wiadomo to na EATONIE M62 przy doładowaniu 0.45 moc 220-230hp.
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW


- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe mi się wydaje że jednak dużo prościej by było zapodaćmu turbo - Osa by zciągnął chiński kolektor, 0,5 bara dmuchnąć te 230-240KM by było i pełen ciąg od 2500-2800...
Jak będzie mało to sobie śrubką podkręcisz doładowanie...
Jak będzie mało to sobie śrubką podkręcisz doładowanie...

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- MORDA
- nowy na forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
- Kontakt:


Na seryjnych gratach osoby w USA wychodziły 300-350hp przy turbawce




Z USA to koszt około 4-5 tys zł na gotowo... tzn z przesyłką pod dom

http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW


- MORDA
- nowy na forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
- Kontakt:
Dawno nic nie pisałem...
Więc wypadało by cosik napisać
Oprócz tego że auto jest na sprzedaż bo czas na coś mocniejszego, to zaszło parę zmian
Jak nie pójdzie to będzie swap...
Teraz przed Nami wypad na Turbokillers Trip 2011 ! Za 3 dni wyjeżdżamy więc będzie się działo !
Jak ktoś chętny to zapraszam na prawy ! Wyjazd jest na cały weekend 
Teraz drugi silniczek siedzi :
Zmiany mechaniczne.
- silnik po kapitalnym remoncie ,
- lekko splanowana głowica ,
- lekki jej porting
- polerka kanałów.
- odelżony i wyważony układ korbowo tłokowy wraz z kołem zamachowym.
- dolot nierdzewka 70mm zakonczony stozkiem - przeplywka 70mm.
Kupione a nie zamontowane :
- Filtr K&N
- Kolektor Wydechowy z front pipe'em na 2.5 cala.
Nadwozie.
- Body al'a GP SPORTS/VERTEX
- Lampy Tylne Japan
- Wydech al'a Apexi N1 opalany
- Felgi 17 , wszystkie opony 225/45
- Rozpórka amortyzatorów
- Sprężyny MTS
- Poobijany jak przystało na Japoński samochód
hehe
Noom to póki co tyle chyba...
Tutaj najnowsze fotki z ostatniego wypadu jak z Michałem wybraliśmy się na przejażdżkę, moje nismo upieprzone jest jak fiks więc sorka że nie umyłem go
Parę fotek :






Więc wypadało by cosik napisać


Teraz przed Nami wypad na Turbokillers Trip 2011 ! Za 3 dni wyjeżdżamy więc będzie się działo !


Teraz drugi silniczek siedzi :
Zmiany mechaniczne.
- silnik po kapitalnym remoncie ,
- lekko splanowana głowica ,
- lekki jej porting
- polerka kanałów.
- odelżony i wyważony układ korbowo tłokowy wraz z kołem zamachowym.
- dolot nierdzewka 70mm zakonczony stozkiem - przeplywka 70mm.
Kupione a nie zamontowane :
- Filtr K&N
- Kolektor Wydechowy z front pipe'em na 2.5 cala.
Nadwozie.
- Body al'a GP SPORTS/VERTEX
- Lampy Tylne Japan

- Wydech al'a Apexi N1 opalany
- Felgi 17 , wszystkie opony 225/45
- Rozpórka amortyzatorów
- Sprężyny MTS
- Poobijany jak przystało na Japoński samochód

Noom to póki co tyle chyba...
Tutaj najnowsze fotki z ostatniego wypadu jak z Michałem wybraliśmy się na przejażdżkę, moje nismo upieprzone jest jak fiks więc sorka że nie umyłem go

Parę fotek :






http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW

