Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-14, 11:05

yapko pisze:Kolega AW69 jeżdzi tylko 4 łapami :) wiem że jest z łomży tak jak i ty i Rozwiązanie z WG podpowiedział wujek Yapko :-P btw wiem że mega masz IC ale może jak bedzie mniej dmuchane to bedzie mniejsza temp w kolektorze ssącym-> wiecej mocy :roll: a jeszcze VVL nie odpalone. ja się nie znam
Ten sam problem miałem w mojej Ex i pierwszym w Polsce zaturbionym nissanie Primera P10 koloru srebrnego, na kolektorze tego typu także mi przeładowywało, rozwiercić WG tam mogłem zaledwie o 1mm i ograniczyło to boost o coś w granicach 0,1bara - ciutkę mało....
Tu by się przydało ze 2mm polecieć jak nic, od Żabka co ma subaru muszę pobrać taką samą tubinę TD05 i przyjrzeć się na ile można to rozborować.

Jak nie wiele to trzeba pomyśleć o zewnętrznym WG... Albo w ECU masterze tak wycofam zapłon że jak np. osiągnie się 1,2 bara to będzie odcięcie zapłonu

[ Dodano: 2011-05-14, 15:39 ]
No jutro auto troszkę będziemy katować- mam nadzieję że właściciel wyraża zgodę i że tłoki się nie posypią do miski... ;)

Ps. Wykombinowałem takie coś że powyżej 7000obr.min załącza się zmienna faza na obu wałkach dzięki temu na chwilę spada boost i nie nadąża narosnąć do niebezpiecznych wartości przy których pojawia się stuk :) :) :)
Od chwili załączenia zmiennej fazy turbina potrzebuje ok 600-800obr.min by wejść na swoje ustalone doładowanie, tak więc odpał przy 7000 a odcinka przy 7500 więc problem przeładowania ogarnięty :)

Jutro jeszcze sprawdzę jak to będzie na V przy odcince na kole 17" to powinno być coś koło 270km/h jak nie zastuka to pełen sukces :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-14, 19:25

yapko pisze:Kolega AW69 jeżdzi tylko 4 łapami :) wiem że jest z łomży tak jak i ty i Kosiniak (który kiedyś miał Civica) .
Ja i Coobcio poduczymy Cie startów i podpowiemy kilka rad na 1/4 mili to bedziesz King of Powiat Łomżański :)
Ja miałem cel zrobić mniej niz 14, Ty masz cel mniej 13 i tego trzeba się trzymać

Rozwiązanie z WG podpowiedział wujek Yapko :-P btw wiem że mega masz IC ale może jak bedzie mniej dmuchane to bedzie mniejsza temp w kolektorze ssącym-> wiecej mocy :roll: a jeszcze VVL nie odpalone. ja się nie znam
Dzieki wujek :D bedzie miazdzaco,.. chlopaki od ciezkich fur 400+ nie moga przelknac ze nissan jest w stanie strzelic 12XXX ale to ich problem ,bo ja tam sie mega ciesze z tego powodu,.. hehe King of... dobre... przydadza sie wasze wskazowki jak najbardziej 8-)

[ Dodano: 2011-05-14, 20:29 ]
nossbuk pisze:lukasz84, ale Ci Coobcio furę katuje :-P ja bym mu coś powiedział :mrgreen:

A tak poza tym, to masakra., auto idzie jak szatan :shock:
hehe spoko dzieki Coobcio juz dostal upomnienie hehe ale co tam ja nie moge to niech kuba sprawdzi mozliwosci a osobiscie to mu zazdroszcze ze moze teraz nim posmigac ;-)

[ Dodano: 2011-05-14, 20:37 ]
Coobcio pisze:o jutro auto troszkę będziemy katować- mam nadzieję że właściciel wyraża zgodę i że tłoki się nie posypią do miski... ;)

Ps. Wykombinowałem takie coś że powyżej 7000obr.min załącza się zmienna faza na obu wałkach dzięki temu na chwilę spada boost i nie nadąża narosnąć do niebezpiecznych wartości przy których pojawia się stuk :) :) :)
Od chwili załączenia zmiennej fazy turbina potrzebuje ok 600-800obr.min by wejść na swoje ustalone doładowanie, tak więc odpał przy 7000 a odcinka przy 7500 więc problem przeładowania ogarnięty :)

Jutro jeszcze sprawdzę jak to będzie na V przy odcince na kole 17" to powinno być coś koło 270km/h jak nie zastuka to pełen sukces :)
Jasne ze wlasciciel wyraza zgode im wiecej problemow rozwiazecie tym lepiej dla mnie :mrgreen: tylko zostawcie troche opony jescze dla mnie :-) kurna , z tymi fazami dobry temat hehe Dzieki Pzdr

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-14, 21:31

Opony to tam miały 3-5 startów :mrgreen: Nawet nie widać zużycia ;-) No fazy sie jutro wytestuje :-P i Pomierzyc tylko żeby pogoda dopisała :-P

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-15, 21:08

i jak tam panowie pogodka dopisala?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-15, 21:19

Słaba dzisiaj pogoda była, jak jutro się osuszy to w mniej licznym stadzie porobimy testy twojego auta :>
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-15, 21:26

Coobcio pisze:Słaba dzisiaj pogoda była, jak jutro się osuszy to w mniej licznym stadzie porobimy testy twojego auta :>
spoko spoko, czekam na newsy ... trzymajac palce po wewnetrznej :-P hehe jakie stado dobre Kuba :-> tylko Ty mozesz :)

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-05-16, 00:42

FAjnie :-) mam nadzieje, ze uda sie furke na zlocie zobaczyc :lol:

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-16, 11:53

Wyczaiłem Coobcia jak chyba testował vvl :-P Lece do garażu ;)

Kolejny filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=cee-T0nuhw0

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-16, 12:40

To auto jest jak poranna kawa której nigdy nie pijam, wystarczy przejechać się na pierwszych 4-rech biegach do odcinki, i pojawia się uśmiech na twarzy, człowiek staje się wypoczęty a wręcz rozbudzony i przygotowany na resztę dnia :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-05-16, 12:42

Coobcio, dobre porównanie <okok>
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-16, 13:03

Coobcio pisze:To auto jest jak poranna kawa której nigdy nie pijam, wystarczy przejechać się na pierwszych 4-rech biegach do odcinki, i pojawia się uśmiech na twarzy, człowiek staje się wypoczęty a wręcz rozbudzony i przygotowany na resztę dnia :)
Haha możę bedziesz mnie sunnym podwoził do szkoły ? :P nie dość że sie rozbudzę to myśle że dużo szybciej bedzie niż komunikacją miejską :P Pozatym zrobimy znowu duzo postrachu na ulicach :D

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-05-16, 13:29

Limon pisze:Wyczaiłem Coobcia jak chyba testował vvl :-P Lece do garażu ;)

Kolejny filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=cee-T0nuhw0
Hehe widzę Limon że masz idealną miejscówkę z okna do nagrywania wozów pod czas testów i strojenia :D Trzeba by jakąś kamerkę, albo aparat z zoomem delikatnym i będą dobre filmy :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-16, 13:39

Jak zmienne ruszą.............. :-| klękajcie narody. :-D Coś mnie korci.... ;-) Wyjściowo jest nieźle.
Ostatnio zmieniony 2011-05-16, 13:50 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-16, 13:40

haha ;D wiesz to sa taki spontany :mrgreen: jak słysze jakieś nismo to biore kom w łape i ide na balkon obczaić co tam jedzie i w wiekszosci przypadkow wychodzi ze Coobcio :-P

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-05-16, 14:12

Ile orientacyjnie dojdzie konia jak ogarniecie VVL??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-05-16, 16:40

To Ty Limon masz gorzej niż jakbyś mieszkal przy lotnisku wojskowym :P

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-05-16, 17:59

Miałem okazję widzieć dzisiaj furę podczas testów :D Pełen szacun auto ogarnięte wzorowo jako pogromca wszystkiego co jeździ :P Aż się banan na twarzy robi a jaja miękną :lol:

Limon, co za miejscówka :D Ale z góry nie oddaje tego jak jeździ.
lukasz84, wracaj i ciesz się hard-zapier**laczem :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-16, 19:36

Coś mnie korci.... ;-)
p.s.
ten co go gonił wcale nie był gorszy :hah:
Ostatnio zmieniony 2011-05-16, 19:41 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Chochlik
doświadczony forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
Lokalizacja: Sieraków / Berlin

Post autor: Chochlik » 2011-05-16, 19:40

Za projekt respekt po całości :)
Dla lukasza84 za realizację "wizji" i Coobcia za zaplecze techniczne :D
A tak z drugiej strony jak jest realizowane załączenie dodatkowej krzywki w silnikach VE, wiem że olejem przez solenoidy, ale jak ze strony elektrycznej?
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-16, 23:46

sergiej pisze:To Ty Limon masz gorzej niż jakbyś mieszkal przy lotnisku wojskowym :P
No owszem jest to uciążliwe ale mi to osobiscie nie przeszkadza ;) Czesto prócz naszego upalania, panowie tutaj testują astona, ferrarki i prosiaki ;) ;P Najbardziej moja mama sie denerwuje bo nie może ogladać nic w tv przy otwartym oknie albo budzi sie w nocy jak latamy :)

[ Dodano: 2011-05-17, 00:47 ]
Elektrycznej to ecumaster wysyła sygnał (zasilanie) do elektrozaworu (selenoidu) który odcina badź dostarcza olej pod cisnieniem ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-17, 01:19

Selenoidy mają zasilanie +12V po stacyjce a ECU master wysyła do nich masę - zasada działania identyczna jak wtryskiwacza paliwa...

Ps. Miejscówka kozak - jutro powtórka na zapłonie o kolejne -1 stopień powyżej 1,2 bara :D ??

Hehe Biała Kawa :>
Ps. Blisko 500 Konne EVO 8 na GT35 łapie na tym dystansie ok 200km/h - z rolki, limon jak możesz filma zapodaj...

320Konne Sunny łapie pod 190km/h - ładnie tylko z hamowaniem gorzej, tył za mocno bierze na jak na przyczepność moich 15" :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-05-17, 09:50

zuru82 pisze:Hehe widzę Limon że masz idealną miejscówkę z okna do nagrywania wozów pod czas testów i strojenia
Limon kwiatki byś ogarnął na balkonie :-P

Biała Kawa - dobre :-D :-D
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-17, 13:59

Oj tam czepiacie sie o kwiatki ;D No fakt miejsce do nagrywania fajne ;P Lepiej z dachu by nagrywał bo to już by było 11 pietro wiec lepszy sound był :P

Co do evo to czuć moc w tym wozie :mrgreen: Powinna sie 5 z przodu pojawic w najbliższym czasie ;P

http://www.youtube.com/watch?v=m0bfFlJv2vc

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-17, 19:55

Biala kawa 8-) hehe gotowa do odbioru :-) , lada dzien podleci ziomek z laweta, wlasciciel w pelni usatysfakcjonowany wynikiem hehe no tylko czekac kiedy wroce .. i przetestuje osobiscie ale jeszcze pare poprawek czeka auto, pierwsze bak(juz zamowiony) i hebel tyl a reszta to juz kosmetyka...a no i ten gwint ruszyc wkoncu bo trzeba posadzic ciut nizej i bedzie git.
Ostatnio zmieniony 2011-05-17, 20:13 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-17, 20:03

Potwory :-o

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-17, 20:42

Co do hebli z tyłu to zrób to odrazu, trzeba wsadzić korektor hamowania najlepiej wilwooda koszt ok 300zł. bo powiem szczerze że ten wóz ma tendencje przy mocnym hamowaniu z 200 postawić bokiem przy ok 170 wiec troszke to igranie z tamtym światem ;-) Bak paliwa jeszcze, a i kierunkowskazy boczne w błotnikach :-P Niewiem co tam jeszcze :-P

[ Dodano: 2011-05-17, 21:49 ]
No i jeszcze trzeba jakieś fotki temu wozu porobić na pamiątkę i pomierzyć :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-18, 08:32

Pomierzyc to go trzeba na profi zawodach 1/4 milowych :)
Do tej listy dopisał bym jeszcze zagniecenie rantów od tylnych nadkoli by te 17 nie ocierały...

Tak więc z naszej storny auto już dawno stoi do odbioru, teraz kolejnego nissana robimy może 331KM z niego wyjdzie, tylko że turbo do zwykłego SR20De wchodzi o przebiegu 300tyś km + :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-20, 18:12

Fota on-line spod garazu (ale mam zajebisty telefon)

Obrazek

Zalozylismy z ciekawosci ats dtc :P

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-05-20, 19:35

To są 15'' czy 17''?

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-05-20, 19:37

Gdyby to miały być 17" to auto byłoby wielkości Cadillaca Escalade'a. Oczywiście, że 15.

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”