Hamownia WLKP
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
hey
ja proponowałem praktycznie z dnia na dzień bo wiedziałem że na bank dam radę, a tak od dłuższego czasu mam weekendy zawalone i w środku tygodnia w sumie też brak czasu, więc nie jestem w stanie Wam powiedzieć czy się wyrobię umówcie się jak Wam pasuje a ja jak będę wiedział czy jestem w stanie dojechać to napiszę albo też zadzwonię do Was.
pozdrawiam,
Wolfshade
ja proponowałem praktycznie z dnia na dzień bo wiedziałem że na bank dam radę, a tak od dłuższego czasu mam weekendy zawalone i w środku tygodnia w sumie też brak czasu, więc nie jestem w stanie Wam powiedzieć czy się wyrobię umówcie się jak Wam pasuje a ja jak będę wiedział czy jestem w stanie dojechać to napiszę albo też zadzwonię do Was.
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
ja jak najbardziej! Muszę sprawdzić, czy przyczyną spadku mocy po założeniu wałków DSa jest błąd pomiaru, czy coś innego. MICHOO też się przyłączy. Najgorsze, że jedynym sensownym dniem jest sobota (to jednak mała wycieczka; chyba, że nas pomierzą w tygodniu pod wieczór . Najbliższą sobotę nie mogę na 100%, kolejną mogę na 50%. Ustalajcie, a ja się postaram dołączyć.
--
K.
K.
Hey
Tak jak pisałem wcześniej jestem zainteresowany hamownią, wypadałoby w końcu sprawdzić ile tych koników siedzi u mnie poważnie, to do Pleszewa jest kawałek z p-n i obawiam się, że nie dam rady czasowo jeśli jednak tam będzie, sam dojazd i powrót zajmie trochę
pozdrawiam
Wolfshade
Tak jak pisałem wcześniej jestem zainteresowany hamownią, wypadałoby w końcu sprawdzić ile tych koników siedzi u mnie poważnie, to do Pleszewa jest kawałek z p-n i obawiam się, że nie dam rady czasowo jeśli jednak tam będzie, sam dojazd i powrót zajmie trochę
pozdrawiam
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Coyota wykres serii był śliczny płaski jak stół a po tuningu co się porobiło
Ps. U Bonza by poczuć co to znaczy czterołap trzeba wygenerować Nm z 4 na przodzie, wtedy będzie prawdziwy Cios przy ruszaniu z miejsca
Tak czy siak powolutku ale ciągle do przodu
Seria Albina Gti-R z przyspieszonym zapłonem już by została w tyle
Ps. U Bonza by poczuć co to znaczy czterołap trzeba wygenerować Nm z 4 na przodzie, wtedy będzie prawdziwy Cios przy ruszaniu z miejsca
Tak czy siak powolutku ale ciągle do przodu
Seria Albina Gti-R z przyspieszonym zapłonem już by została w tyle
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM