Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Brak dzwieku z cd

Moderatorzy: janusz, Zielkq, sergiej

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Brak dzwieku z cd

Post autor: dylson » 2009-12-28, 12:37

Mam problem ze swoim radiem (sony CDX-S2000) po wlozeniu plyty czyta ja (widac na wyswietlaczy lecacy czas) ale nie ma dzwieku (prawdzane na kilku plytach). Z poczatku bywalo to sporadyczne, teraz juz wcale nie dziala czyli problem nie wystapil z dnia na dzien. Mogla jakas tasma sie zepsuc? Moze te radia maja taka wade i moj problem nie jest odosobniony?

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: DezMond » 2009-12-28, 14:19

A stacje radiowe graja?
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

vinci
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2009-12-12, 22:32
Lokalizacja: Toruń

Post autor: vinci » 2009-12-28, 14:28

jezeli wogóle nie ma dzwieku, takze ze stacji radiowych to obstawiałbym koncówke mocy......
nie ma złych dróg...są źli kierowcy
Obrazek

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2009-12-28, 14:36

Stacje radiowe graja problem jest na cd.

vinci
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2009-12-12, 22:32
Lokalizacja: Toruń

Post autor: vinci » 2009-12-28, 17:13

sciagnij instrukcje do tego modelu radia bo moze cos w ustaieniach pogrzebałes.....ja miałem podobny kłpot na domowym sprzecie....wsystko działało a głosu nie było...instrukcja poszła w ruch i okazło sie ze opcja speaker jest na out czyli wyłączone wyjscie sygnału na głosniki..u ciebie to odpada bo działaja stacje radiowe ale to przykład ze czasem instrukcj pomaga
nie ma złych dróg...są źli kierowcy
Obrazek

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2009-12-28, 17:45

mogła odprysnąć ścieżka
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2009-12-28, 19:40

Instrukcje mam bo radio bylo kupione w sklepie, nie znalazlem wzmianki o wyciszeniu cd.
DJSzmer, jesli Twoja teoria by sie sprawdzilo to jest sens to naprawiac? Zdaje sobie sprawe ze tego, ze ten soniacz nie jest rewelacyjny ale dobrze by bylo gdyby jeszcze troche pociagnal.

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2009-12-28, 21:33

jest sens, bo to niewielki koszt
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Awatar użytkownika
Gibki
fanatyk nissana
Posty: 357
Rejestracja: 2009-12-10, 21:46
Lokalizacja: Bydgoszcz wzg.w.

Post autor: Gibki » 2009-12-28, 23:53

sciezka hmmm bardzo mozliwe ale bardziej mysle nad zimnym lutem... bardziej obstawialbym to drugie bo czesto sie w radyjkach to zdarza... a to wystarczy go zlokalizowac i cieplym powietrzem przejechac ;)
P11.144 2.0 16V :)
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca

Awatar użytkownika
theant
wiem o czym pisze
Posty: 65
Rejestracja: 2009-12-10, 10:59
Lokalizacja: Warszawa - Praga
Kontakt:

Post autor: theant » 2009-12-29, 06:31

Gibki pisze:sciezka hmmm bardzo mozliwe ale bardziej mysle nad zimnym lutem... bardziej obstawialbym to drugie bo czesto sie w radyjkach to zdarza... a to wystarczy go zlokalizowac i cieplym powietrzem przejechac ;)
I co? za kilka dni będzie to samo o ile w ogóle taka operacja pomoże. Na "zimne luty" tylko lutownica pomaga i odrobina cyny z topnikiem.
Nissan N16 '01 2.2Di +CAI -EGR
Przód: JVC KD-G322 +Hertz DSK 165 v2
Bagażnik: CarPower HPB-602 +STX GDN 30-300-4 AP@17l closed

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2009-12-29, 08:23

theant pisze:
Gibki pisze:sciezka hmmm bardzo mozliwe ale bardziej mysle nad zimnym lutem... bardziej obstawialbym to drugie bo czesto sie w radyjkach to zdarza... a to wystarczy go zlokalizowac i cieplym powietrzem przejechac ;)
I co? za kilka dni będzie to samo o ile w ogóle taka operacja pomoże. Na "zimne luty" tylko lutownica pomaga i odrobina cyny z topnikiem.
Jeśli uda się dokładnie zlokalizować zimny lut to owszem lutownica mozna ... jednak gorące powietrze - dmuchawa/lutownica na gorące powietrze będzie lepsza - wtedy grzejesz większy rejon .. należy uwaać aby nie spalić druku oraz aby elementy nie odpłyneły :-D
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
theant
wiem o czym pisze
Posty: 65
Rejestracja: 2009-12-10, 10:59
Lokalizacja: Warszawa - Praga
Kontakt:

Post autor: theant » 2009-12-29, 08:30

Owszem, ale trzeba mieć stację do rozlutowywania układów SMD, w której skład wchodzi dmuchawa z gorącym (a nie ciepłym o którym wyżej napisane) powietrzem. Tańsza będzie lutownica i pewniejsza. A opalarka (nie wiem czy jest aż tak gorące z nie powietrze) nie jest chyba najlepszym pomysłem właśnie ze względu na dużą powierzchnię grzania.

Koniec OT.
Nissan N16 '01 2.2Di +CAI -EGR
Przód: JVC KD-G322 +Hertz DSK 165 v2
Bagażnik: CarPower HPB-602 +STX GDN 30-300-4 AP@17l closed

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2009-12-29, 22:08

Jak umie się obsłużyć i posiada stacje HotAir to czemu nie, bardzo dobry pomysł.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Awatar użytkownika
Gibki
fanatyk nissana
Posty: 357
Rejestracja: 2009-12-10, 21:46
Lokalizacja: Bydgoszcz wzg.w.

Post autor: Gibki » 2009-12-30, 22:00

Kolego theant, juz nie raz takie rzeczy robilem wiec spokojna glowka... co do lutownicy jak ma ktos nie do konca pewna reke to moze jeszcze gorzej zrobic bo moze zlutowac jakies sciezki albo wjechac w jakis element.. a co do GORACEGO (zeby mnie kolega nie musial znowu poprawiac!!) to chyba logiczne ze nie bedziesz grzac tego co masz.. a nie wiem po co Ci od razu stacja do rozlutowywania SMD skoro mozesz miec zwykla stacje z mozliwoscia GORACEGO powietrza...
P11.144 2.0 16V :)
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca

Awatar użytkownika
theant
wiem o czym pisze
Posty: 65
Rejestracja: 2009-12-10, 10:59
Lokalizacja: Warszawa - Praga
Kontakt:

Post autor: theant » 2009-12-31, 06:32

Po prostu wyraziłem swoje zdanie jako elektronik (zawód wyuczony/hobby/praca) z kilkunastoletnim praktycznym doświadczeniem w tej dziedzinie.
Nissan N16 '01 2.2Di +CAI -EGR
Przód: JVC KD-G322 +Hertz DSK 165 v2
Bagażnik: CarPower HPB-602 +STX GDN 30-300-4 AP@17l closed

Awatar użytkownika
Gibki
fanatyk nissana
Posty: 357
Rejestracja: 2009-12-10, 21:46
Lokalizacja: Bydgoszcz wzg.w.

Post autor: Gibki » 2009-12-31, 10:13

no ja wypowiedzialem sie tez jao elektronik ;] tak samo zawod wyuczony/hobby/praca moze nie z wieloletnim doswiadczeniem ale za to z intensywnym
P11.144 2.0 16V :)
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca

Awatar użytkownika
theant
wiem o czym pisze
Posty: 65
Rejestracja: 2009-12-10, 10:59
Lokalizacja: Warszawa - Praga
Kontakt:

Post autor: theant » 2009-12-31, 12:01

No to słuchaj się starszych :P

Koniec OT.
Nissan N16 '01 2.2Di +CAI -EGR
Przód: JVC KD-G322 +Hertz DSK 165 v2
Bagażnik: CarPower HPB-602 +STX GDN 30-300-4 AP@17l closed

Awatar użytkownika
Gibki
fanatyk nissana
Posty: 357
Rejestracja: 2009-12-10, 21:46
Lokalizacja: Bydgoszcz wzg.w.

Post autor: Gibki » 2009-12-31, 12:43

oj powiem szczerze ze czasem slucham ale czesciej jak ktos mi cos radzil owszem bralem to pod uwage ale jednak czesciej ja mialem racje :P
P11.144 2.0 16V :)
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca

Awatar użytkownika
theant
wiem o czym pisze
Posty: 65
Rejestracja: 2009-12-10, 10:59
Lokalizacja: Warszawa - Praga
Kontakt:

Post autor: theant » 2009-12-31, 15:14

Jak tam sobie chcecie...

Jeszcze raz EOT - może tym razem zadziała.
Nissan N16 '01 2.2Di +CAI -EGR
Przód: JVC KD-G322 +Hertz DSK 165 v2
Bagażnik: CarPower HPB-602 +STX GDN 30-300-4 AP@17l closed

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-01-06, 14:14

No i radio sie spier... z pierwszym stycznia odmowilo poslugi (dokladnie 2-go). Po przyjezdzie z sylwestra do domu (ok 80km) po wcisnieciu przycisku off przeszlo w tryb demo (nie wylaczylo sie do konca tylko na wyswietlaczu pokazywane byly funkcje). Dopiero zdjecie panelu wylaczylo je jak sie okazalo tego dnia na dobre. Drugiego dnia po wlozeniu panelu radio zadzialalo ale chodzilo tylko w trybie demo, nie reagowalo na wciskanie przyciskow na panelu. Dzisiaj po calej nocy w domu radio zaswiecilo w trybie demo po czym zgaslo, po ciosie karate w gorna obudowe znowu odpalilo ale nie dalo nic sie z nim zrobic, po chwili zgaslo. Podlacze je jeszcze do innego auta na probe ale chyba to juz nieboszczyk. Teraz zastanawiam sie nad naprawa bo nie wiem czy sie oplaci. Najgorsze jest to, ze nie mam zadnego zastepczaka nawet najprostszego kaseciaka a jazda bez radia nie jest przyjemna.

Awatar użytkownika
Gibki
fanatyk nissana
Posty: 357
Rejestracja: 2009-12-10, 21:46
Lokalizacja: Bydgoszcz wzg.w.

Post autor: Gibki » 2010-01-06, 15:07

no niestety to juz wieksza zabawa chyba czeka z tym radyjkiem :/ a czy oplacalne to zalezy co mu dolega...
P11.144 2.0 16V :)
100NX 1.6 16V - był...
P12 1.9 diesel - ojca

Awatar użytkownika
theant
wiem o czym pisze
Posty: 65
Rejestracja: 2009-12-10, 10:59
Lokalizacja: Warszawa - Praga
Kontakt:

Post autor: theant » 2010-01-06, 22:02

Spróbuj przeczyścić styki panela i gniazda panela w radiu i odłącz aku na 1-2 minuty. Jak już odłączysz minus, zewrzyj przewód ujemny z dodatnim aby rozładować całą elektronikę. Albo po prostu odłącz radio od zasilania i też zewrzyj jego styki "+" i "-".

Dlaczego tak? Bo przy słabym styku panela moje radio dostawało świra i czyszczenie styków dopiero pomogło. A co do odłączania zasilania: dlatego że jak radio u mnie źle wystartowało - były dość duże wahania napięcia zasilania - to zachowywało się jak inny model radia JVC i nie było dźwięku w ogóle.

Więc spróbuj tak jak piszę - nic nie kosztuje, a może pomóc.
Nissan N16 '01 2.2Di +CAI -EGR
Przód: JVC KD-G322 +Hertz DSK 165 v2
Bagażnik: CarPower HPB-602 +STX GDN 30-300-4 AP@17l closed

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-01-17, 19:33

Nieboszczyk :cry: Zostaje jeszcze jedna opcja ktora w sumie powinienem juz dawno sprawdzic czyli podlaczenie mojego radia w innym aucie moze instalacja skopana. Dzieki wszystkim za pomoc :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio”