[ Almera] Almera N15 GTI już po "budżetowym tuningu&quo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Oj co do planów to na razie nic większego nie widzę, bo brak $
Trzeba się będzie wybrać do doktora Coobcia, bo almerka chyba nie podaje jak powinna
. Straszne różnice podawania mocy są na obrotach. Ten sunny to niepozorna rakietka
wkręca się na obroty jak zły. Jak się z nim brałem to przegrałem
poza tym brak doświadczenia z kreski też robi swoje, ale to jest do zrobienia
Trzeba się częściej spotykać i upalać 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Do tej almerki miałem wrzucać zmodyfikowane wałki z SR20VE tylko jakoś nigdy nie było okazji a wałki już mam przygotowane pod wsad 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A ile byś sobie życzył? Może na razie na testy je wsadzić jak i tak Ci niepotrzebne ?
[ Dodano: 2011-03-19, 00:35 ]
Dokładniej będę coś takiego zakładał. Zobaczymy co to da
Na pewno będzie fajny sound.
http://www.motorcycle-superstore.com/1/ ... Parts.aspx
[ Dodano: 2011-03-19, 00:35 ]
Dokładniej będę coś takiego zakładał. Zobaczymy co to da
http://www.motorcycle-superstore.com/1/ ... Parts.aspx
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
No nie wiem, to się okaże
. W sumie sporo tematów jest o tym, np.
http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php ... &view=next
http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php ... &view=next
QG15+

Ale co to za badziewie mi żeś wkleił?Modzelitto pisze:No nie wiem, to się okaże. W sumie sporo tematów jest o tym, np.
http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php ... &view=next
Nic tam nie ma ciekawego.
Na pewno fajnie to wygląda i dźwięk fajny, zobaczymy czy cuś mocy dobije
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
A właśnie że jest. Typowa szlifierka kręci średnio do 15000rpm, Twój max do 8000. Oczywiście biorąc pod uwagę, to że masz 2.0 a motor ~ 1.3l i różnice rpm, można wnioskować że ilość spalin będzie porównywalna, ale wydaje mi się, że ciśnienie spalin w obu przypadkach różni się diametralnie. Ale fachowcem nie jestem, takie jest moje zdanie. Mogę się oczywiście mylić
. Ale pewien jestem jednego- hamownia prawdę Ci powie

vimek999 pisze:A może....http://www.youtube.com/watch?v=BY9X8bhmYeY
QG15+

Nie uzyskasz nigdy w samochodzie takiego dzwieku jak z motocykla, nawet jak zalozysz najdrozsza Yoshimure z kilku powodow, m.in. predkosc i cisnienie spalin Ci na to nie pozwola, nawet jak bedziesz krecil do 10k. W motocyklu jest duzo krotszy wydech i to tez napewno ma na to wplyw... Prawa fizyki sa bezlitosne, wiec szkoda kasy
A jak jeszcze chcesz kupic tlumik za 700$ do budzetowego auta to motyla noga... 
U mnie nic się nie dzieje jeśli chodzi o moc.
Foty na letnich adasiach i po małym
pucowaniu







A tutaj taka mała przeróbka

Taki kolorek mi się marzy w almerce... No prawie taki
Zaślepki od halogenów czekają
dzięki GrzyBek80
Foty na letnich adasiach i po małym







A tutaj taka mała przeróbka

Taki kolorek mi się marzy w almerce... No prawie taki
Zaślepki od halogenów czekają
Ostatnio zmieniony 2011-04-10, 20:00 przez nossbuk, łącznie zmieniany 3 razy.