[Sunny] Scubzikowy N14 Silver Flea
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Scubzikowy N14 Silver Flea
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
MODEL: Sunny N14 Hatchback, srebrny
SILNIK: 1.4 16V GA14DS "PLUS" + LPG (reduktor Landi Renzo SE81, BLOS BRC, butla toroidalna STAKO), wałki GA16DS (krzywka 40mm + agresywniejsza krzywka pompy paliwa), gaźnik od wersji 1,6 bez elektroniki (Były Cubusiowy )
UKŁAD DOLOTOWY: CAI fi70, stal kwasowa, łączniki elastyczne Jacky + stożek, odma na przewodzie Fagumit (no name) (CAI - wykonanie "MD Cars" )
UKŁAD WYDECHOWY: przelot 50mm z "rezonatorem - środek", kolektor GA16DE, końcówka WM Sport Mini (a`la Mugen), końcówka fi90mm, silencer WM Sport (wykonanie "MD Cars" )
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: przód : tarcze Mikoda GT, klocki TRW ; tył: bębny - seria
ZAWIESZENIE: twarde: Magnum - tył na sprężynach dedykowanych na przód, rozpórka tylnych i przednich kielichów, amoryzatory Magnum przód , KYB olejowe tył
ELEKTRONIKA: seria
CAR-AUDIO: Sony CDX-GT220 + HERTZ DSK 165
ŚRODEK: seria + pokrowce na kanapie (dzięki Serwices ), fotele od Hondy Prelude - welur , kierownica od N13 GTI
BODY-KIT: oryginał + owiewki Heko Team , maska czarna ori GTI-R, lotka ORI SR(GTI), stickers (szary) na lewym przednim błotniku i na klapie bagażnika
MOC: oryginalnie 75KM
- po modyfikacji wydechu i dolotu : 92KM, 118,2Nm
- po remoncie - brak pomiaru
OSIĄGI: brak testów, do 140km/h leci ...
EXTRAS:
- CB UNIDEN 520 XL PRO + LEMM MAGNUM + PA (pod maską),
- ALUFELGI Limited Edition 14" (lato),
- AKU 55AH/460A P+ OEPARTS
- customowa pokrywa zaworów (dzięki Sunniak ! ),
- wskaźniki Auto Gauge - ciśnienie oleju i temp. oleju (Dzięki Szwagier )
- silikonowe przewody WN - NGK (dedykowane do SR20)
- świece NGK BKR5E (obecnie BKR6E)
- przednia szyba Pilkington
- zlikwidowany EGR
- bagażnik wyklejony matą bitumiczną - wygłuszenie
- rozpórka tył , model DIY wykonanie "MD Cars"
- rozpórka na przód - (dzięki Ali-En )
- zmienione kostki H4 lamp przednich na ceramiczne
- short shifter (homemade)
- modyfikacja klem akumulatora - mosiężne dedykowane do DAF,Scania
- dalekosiężne halogeny ( dzięki Wąski )
- montaż DRL ( dzięki Wąski )
- boczne kierunkowskazy - clear look
- podświetlenie schowka na listwie LED
- podświetlenie bagażnika na listwie LED - mocowana do rozpórki
- modyfikacja podświetlenia suwaków nawiewu - listwa LED
- modyfikacja podświetlenia tablicy rej. - listwa LED
- podświetlenie podsufitki - z bogatszej wersji Sunny
- alternator z wtryskowej wersji 100NX
- mod przycisków w konsoli (dzięki Skażony )
Opiekę nad mechaniczną częścią samochodu oraz mody (dolot,wydech,zawieszenie, silnik) powierzyłem firmie
Dotychczasowy wynik modów - po modyfikacji wydechu i dolotu:
Obecnie silnik jest po remoncie w MD Cars
Wymienione zostało:
- panewki (wszystkie)
- pierścienie tłokowe
- uszczelniacze i uszczelki - Elring (dzięki Dylson)
- śruby głowicy - Elring
- gaźnik (składany z trzech:) )
- manżety półosi i układu kierowniczego
- prowadnice zaworowe
- sprzęgło - teraz Aisin + łożysko Valeo
- korek miski olejowej - teraz siedzi magnetyczny
- olej skrzyni biegów
- wałki rozrządu - teraz są od silnika GA16DS - prawdopodobnie z Primery P10
Ponadto wykonane zostały następujące prace:
- malowanie bloku i kolektora dolotowego
- obróbka głowicy wraz z czyszczeniem bloku - Cegliński
- montaż czujników pod dodatkowe zegary
- zmiana klem i konserwacja głównych przewodów zasilania przy aku
- zabezpieczenie komory silnika
- ogólne czyszczenie komory silnika
- naprawa wyrobionego mocowania lewej wycieraczki
- oczyszczenie i konserwacja przestrzeni pod błotnikami przednimi
- oczyszczenie podszybia
- odnowienie instalacji anteny CB
- wymiana foteli przednich na wersję z Hondy Prelude
- montaż dodatkowych wskaźników Auto Gauge
- poprawa podświetlenia schowka
- wymiana kierunków bocznych na białe
- prace blacharskie - wyszykowania maski, atrapy przedniej, ramienia wycieraczki tylnej i lotki GTI/SR
- zmiana ramion przednich wycieraczek na "delikatniejsze" z Micry K11 (dzięki ainkaa )
- zmiana kierownicy na Jacky sport - z odsadzeniem 90mm, trójramienna (model jak RRS lub MOMO)
- oklejenie lewego, przedniego błotnika stickersem
Samochód przeszedł 3 stage docierania
Silnik póki co zalany jest olejem Castrol Magnatec 10W40 (być może zmienię na Valvo lub Motul), filtry Mann (dzięki Zecikk )
LPG - zostało odcięte
PLANY:
Bezawaryjna jazda:)
A poważnie :
- zmiana hamulców - jeszcze przed zlotem
- zmiana lub mod gaźnika
- spinka dolna zawieszenia przedniego
- usunięcie drobnych usterek: DRL, silniczek reflektora lewego, naprawa mechanizmów szyb
- zmiana lusterek na elektryczne
- wymiana zbiornika wyrównawczego wraz z przewodami (na czystszy:) )
- poczernienie plastiku na zderzakach, listwach bocznych i blendzie
- zabezpieczenie i odświeżenie lakieru
- inne
Historia pewnego "odsyfiania":
FOTOSTORY
Autko prezentowało się wcześniej tak:
[center][/center]
[center][/center]
MODEL: Sunny N14 Hatchback, srebrny
SILNIK: 1.4 16V GA14DS "PLUS" + LPG (reduktor Landi Renzo SE81, BLOS BRC, butla toroidalna STAKO), wałki GA16DS (krzywka 40mm + agresywniejsza krzywka pompy paliwa), gaźnik od wersji 1,6 bez elektroniki (Były Cubusiowy )
UKŁAD DOLOTOWY: CAI fi70, stal kwasowa, łączniki elastyczne Jacky + stożek, odma na przewodzie Fagumit (no name) (CAI - wykonanie "MD Cars" )
UKŁAD WYDECHOWY: przelot 50mm z "rezonatorem - środek", kolektor GA16DE, końcówka WM Sport Mini (a`la Mugen), końcówka fi90mm, silencer WM Sport (wykonanie "MD Cars" )
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: przód : tarcze Mikoda GT, klocki TRW ; tył: bębny - seria
ZAWIESZENIE: twarde: Magnum - tył na sprężynach dedykowanych na przód, rozpórka tylnych i przednich kielichów, amoryzatory Magnum przód , KYB olejowe tył
ELEKTRONIKA: seria
CAR-AUDIO: Sony CDX-GT220 + HERTZ DSK 165
ŚRODEK: seria + pokrowce na kanapie (dzięki Serwices ), fotele od Hondy Prelude - welur , kierownica od N13 GTI
BODY-KIT: oryginał + owiewki Heko Team , maska czarna ori GTI-R, lotka ORI SR(GTI), stickers (szary) na lewym przednim błotniku i na klapie bagażnika
MOC: oryginalnie 75KM
- po modyfikacji wydechu i dolotu : 92KM, 118,2Nm
- po remoncie - brak pomiaru
OSIĄGI: brak testów, do 140km/h leci ...
EXTRAS:
- CB UNIDEN 520 XL PRO + LEMM MAGNUM + PA (pod maską),
- ALUFELGI Limited Edition 14" (lato),
- AKU 55AH/460A P+ OEPARTS
- customowa pokrywa zaworów (dzięki Sunniak ! ),
- wskaźniki Auto Gauge - ciśnienie oleju i temp. oleju (Dzięki Szwagier )
- silikonowe przewody WN - NGK (dedykowane do SR20)
- świece NGK BKR5E (obecnie BKR6E)
- przednia szyba Pilkington
- zlikwidowany EGR
- bagażnik wyklejony matą bitumiczną - wygłuszenie
- rozpórka tył , model DIY wykonanie "MD Cars"
- rozpórka na przód - (dzięki Ali-En )
- zmienione kostki H4 lamp przednich na ceramiczne
- short shifter (homemade)
- modyfikacja klem akumulatora - mosiężne dedykowane do DAF,Scania
- dalekosiężne halogeny ( dzięki Wąski )
- montaż DRL ( dzięki Wąski )
- boczne kierunkowskazy - clear look
- podświetlenie schowka na listwie LED
- podświetlenie bagażnika na listwie LED - mocowana do rozpórki
- modyfikacja podświetlenia suwaków nawiewu - listwa LED
- modyfikacja podświetlenia tablicy rej. - listwa LED
- podświetlenie podsufitki - z bogatszej wersji Sunny
- alternator z wtryskowej wersji 100NX
- mod przycisków w konsoli (dzięki Skażony )
Opiekę nad mechaniczną częścią samochodu oraz mody (dolot,wydech,zawieszenie, silnik) powierzyłem firmie
Dotychczasowy wynik modów - po modyfikacji wydechu i dolotu:
Obecnie silnik jest po remoncie w MD Cars
Wymienione zostało:
- panewki (wszystkie)
- pierścienie tłokowe
- uszczelniacze i uszczelki - Elring (dzięki Dylson)
- śruby głowicy - Elring
- gaźnik (składany z trzech:) )
- manżety półosi i układu kierowniczego
- prowadnice zaworowe
- sprzęgło - teraz Aisin + łożysko Valeo
- korek miski olejowej - teraz siedzi magnetyczny
- olej skrzyni biegów
- wałki rozrządu - teraz są od silnika GA16DS - prawdopodobnie z Primery P10
Ponadto wykonane zostały następujące prace:
- malowanie bloku i kolektora dolotowego
- obróbka głowicy wraz z czyszczeniem bloku - Cegliński
- montaż czujników pod dodatkowe zegary
- zmiana klem i konserwacja głównych przewodów zasilania przy aku
- zabezpieczenie komory silnika
- ogólne czyszczenie komory silnika
- naprawa wyrobionego mocowania lewej wycieraczki
- oczyszczenie i konserwacja przestrzeni pod błotnikami przednimi
- oczyszczenie podszybia
- odnowienie instalacji anteny CB
- wymiana foteli przednich na wersję z Hondy Prelude
- montaż dodatkowych wskaźników Auto Gauge
- poprawa podświetlenia schowka
- wymiana kierunków bocznych na białe
- prace blacharskie - wyszykowania maski, atrapy przedniej, ramienia wycieraczki tylnej i lotki GTI/SR
- zmiana ramion przednich wycieraczek na "delikatniejsze" z Micry K11 (dzięki ainkaa )
- zmiana kierownicy na Jacky sport - z odsadzeniem 90mm, trójramienna (model jak RRS lub MOMO)
- oklejenie lewego, przedniego błotnika stickersem
Samochód przeszedł 3 stage docierania
Silnik póki co zalany jest olejem Castrol Magnatec 10W40 (być może zmienię na Valvo lub Motul), filtry Mann (dzięki Zecikk )
LPG - zostało odcięte
PLANY:
Bezawaryjna jazda:)
A poważnie :
- zmiana hamulców - jeszcze przed zlotem
- zmiana lub mod gaźnika
- spinka dolna zawieszenia przedniego
- usunięcie drobnych usterek: DRL, silniczek reflektora lewego, naprawa mechanizmów szyb
- zmiana lusterek na elektryczne
- wymiana zbiornika wyrównawczego wraz z przewodami (na czystszy:) )
- poczernienie plastiku na zderzakach, listwach bocznych i blendzie
- zabezpieczenie i odświeżenie lakieru
- inne
Historia pewnego "odsyfiania":
FOTOSTORY
Autko prezentowało się wcześniej tak:
Ostatnio zmieniony 2016-06-16, 14:36 przez scubzik, łącznie zmieniany 105 razy.
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
No tak Fakt Zapomniałem też dodać .. planowaną wizytę u "doktora" ) Najpierw diagnoza.. potem (mam nadzieję że niewielkie) operacje
Ostatnio zmieniony 2010-03-08, 20:54 przez scubzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Bo w tym aucie jest ZUUUOOOO )Rzeznik pisze:wóz Scubzika jest najbardziej mroczny i tajemniczy ze wszystkich z łódzkiej grupy NZ
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
dlatego jak stane obok niego to mi ciary przechodząRzeznik pisze:wóz Scubzika jest najbardziej mroczny i tajemniczy ze wszystkich z łódzkiej grupy NZ nie rdzewieje, nie psuje się, nie ma problemów, po prostu jeździ gratki za stan auta i oby tak dalej! Zuooo xD
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM
no ba a po naszywki musisz się zgłosić do "góry"Rzeznik pisze:pro Scubziu jakby co to do Mżonki na szycie można się zgłaszać?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Choruję na taką .. ale 200zł za nią nie uśmiecha mi się dać... szukam nieco tańszejLimon pisze:Powiem Ci ze jedynie co mi rażąco w oczy się rzuca to tylna klapa taka goła Przydała by się lotka z Gti
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
No i wleciała przednia szyba .. Pilkingtona
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Uff .. konsola zmieniona Przy świadkach ..
[ Dodano: 2010-10-14, 16:53 ]
Lotka zakupiona .. i czekamy do wiosny na montaż
[ Dodano: 2010-10-25, 14:52 ]
Plany na wiosnę
- lotka, lakier i montaż
- wymiana dolnego łańcucha rozrządu
- dolot i BLOS (o ile kasa pozwoli)
- zmiana lub "kapitalka" gaźnika
[ Dodano: 2011-02-22, 21:43 ]
Wymieniony sworzeń , łącznik stabilizatora i tylna tuleja wachacza.. wszystko "lewy-przód" , wleciały też nowe świece NGK
[ Dodano: 2011-03-15, 22:33 ]
Dziś tj. 15.03.. wleciał tłumik WM Sport .. ojojoj .. dopiero jest zuuoooooo
[ Dodano: 2010-10-14, 16:53 ]
Lotka zakupiona .. i czekamy do wiosny na montaż
[ Dodano: 2010-10-25, 14:52 ]
Plany na wiosnę
- lotka, lakier i montaż
- wymiana dolnego łańcucha rozrządu
- dolot i BLOS (o ile kasa pozwoli)
- zmiana lub "kapitalka" gaźnika
[ Dodano: 2011-02-22, 21:43 ]
Wymieniony sworzeń , łącznik stabilizatora i tylna tuleja wachacza.. wszystko "lewy-przód" , wleciały też nowe świece NGK
[ Dodano: 2011-03-15, 22:33 ]
Dziś tj. 15.03.. wleciał tłumik WM Sport .. ojojoj .. dopiero jest zuuoooooo
Ostatnio zmieniony 2011-03-16, 17:52 przez scubzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
ciapek, już ok złapałeś mnie
wronek, ciii .. nie mów nikomu .. tajny statek o nazwie "Światowid" to nasza tajemnica
Duchu, zapraszam na spota ale może nakręcę filmik
wronek, ciii .. nie mów nikomu .. tajny statek o nazwie "Światowid" to nasza tajemnica
Duchu, zapraszam na spota ale może nakręcę filmik
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"