[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2
Witam chciałbym przedstawic swoj projekt , Nissana Sunny ktory z fabryki wyjechał z skormnym Ga14ds pod maską .Dodam ze to bardzo zdrowa buda , szukałem jej grubo ponad rok i trafiłem u naszych zachodnich sąsiadów idalną baze do dalszych modyfikacji.
Do złożenia nissana użyliśmy części z mojego poprzeniego Sunny Gti w kolorze czerwono-rdzawym z SR20DE+T na pokładzie
SILNIK: SR20VE seria z dołożonym turbo TD05 , skrzynia biegów z sunny gti, sprzęgło spiekowe 4 listkowe by Radzikowski
UKŁAD DOLOTOWY: CAI zakończony filtrem Fujita 3'' Orurowanie z polerowanej nierdzewki
FMIC 600mm,Oil catch tank.
Blow off HKS SSQV 3.
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor custom Turbina TD05 wewnetrzny WG , EBC HKS EVC5 +turbo timer Apexi
Wydech 3" przelotowy by AutoKlinika- Łomża,
UKŁAD CHŁODZENIA: Chłodnica Sunny Gti,wiatrak Mishimoto 12'', przwody do chłodziwa Samco.
ZAWIESZENIE: Gwint INRAX RS, gumy w zawieszeniu zmienione na Energy Suspension w kolorze czerwonym.Dolne poduszki silnika zamienione na poliuretanowe. Stabilizatory z sunny n14 GTI, Customowe Rozpórki przód i tył .
UKŁAD PALIWOWY:Wtryski 440ccm,
Regulator ciśnienia paliwa Sard,
Pompa paliwa zewnętrzna Bosch 044
ELEKTRONIKA:Cała instalacja przełożona z Sunny Gti z ECU , wystrojony w Coobcio Garage Ecu MajstremDET 2
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod tarcze zimermann +EBC green stuff, tył tarcze brembo +EBC green stuff (wszystko z wersji GTi) Płyn hamulcowy Motul RBF 660, Przewody w stalowym oplocie, Dodatkowy korektor siły hamowania z pokrętłem Brak ABS ,Pompa i serwo z GTi + przerobiona instalacja
KOŁA: Enkei RP01 17'' przód Toyo r888 ,tył Barum
BODY KIT: Przedni zderzak GTiR ,tylna lotka też GTiR progi
ŚRODEK:
Wydmuszka ,ogrzewanie zostało,kierownica Nardi Personal Grinta 350mm,Gała Nismo , Dwa Kubły Mirco ST01 z haftem SR20VET dodatkowe wskażniki EGT , BOOST ,TEMPERATURA OLEJU, wszystkie zbednę plastiki śrubki i inne pierdy zostały usunięte.
CAR ADUIO: brak
Swap, regeneracje wszelkich podzespołów,orurowanie,wydech i konserwacja,malowanie itd. oj długo jeszcze wymieniać zajął się łomżyński zakład AUTO-KLINIKA a konkretnie Krzysztof któremu jestem mocno wdzięczny i lojalnie polecam!!!.
Co do Nissana jest on moim drugim autem w rodzinie generalnie ma służyć do zabawy i cieszyć oko. Nie wykluczam też że stawie się gdzieś na wyścigach na 1/4 mili( jeśli tylko znajde na to czas).Jako pasjonat marki i również modelu jakim jest Sunny n14 pochwale się ze jest to moja piąta N14-ka i pierwsza tak poważnie zmodyfikowana i w takim stanie blacharskim .(żaden element nie był powtórnie lakierowany bardzo zdrowa karoseria)
Co do planów... są ambitne ale cza$ pokaże stage 1 prezentuje się tak jak jest to przedstawione w opisie wyżej .Prace nad autem nadal trwają ... będe informował o wszelkich nowościach .Pozdrawiam mam nadzieje że moje Nismo się Wam spodoba.
Fotorelacja:
By baran14 at 2011-02-25
Komora silnika po umyciu , i podwozie auta już po konserwacji
Przeróbka wzmocnienia czołowego tak aby pomieścić duży intercooler, i oszczędzić zderzak by został w swoim orginalnym stanie najwazniejsze ze się udało
Wnętrze po zerwaniu mat wygłuszających i wywaleniu wszystkiego co zbędne.No i polakierowane
wypiaskowane i pomalowane proszkowo elementy zawieszenia.
Zaciski pomalowane specjalnym lakierem, cale zregenerowane, nowe gumki itd.
Zawias dostał polibusze, wymienione łożyska kół.
Silnik na swoim miejscu.
pompa bosch 044....
Do złożenia nissana użyliśmy części z mojego poprzeniego Sunny Gti w kolorze czerwono-rdzawym z SR20DE+T na pokładzie
SILNIK: SR20VE seria z dołożonym turbo TD05 , skrzynia biegów z sunny gti, sprzęgło spiekowe 4 listkowe by Radzikowski
UKŁAD DOLOTOWY: CAI zakończony filtrem Fujita 3'' Orurowanie z polerowanej nierdzewki
FMIC 600mm,Oil catch tank.
Blow off HKS SSQV 3.
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor custom Turbina TD05 wewnetrzny WG , EBC HKS EVC5 +turbo timer Apexi
Wydech 3" przelotowy by AutoKlinika- Łomża,
UKŁAD CHŁODZENIA: Chłodnica Sunny Gti,wiatrak Mishimoto 12'', przwody do chłodziwa Samco.
ZAWIESZENIE: Gwint INRAX RS, gumy w zawieszeniu zmienione na Energy Suspension w kolorze czerwonym.Dolne poduszki silnika zamienione na poliuretanowe. Stabilizatory z sunny n14 GTI, Customowe Rozpórki przód i tył .
UKŁAD PALIWOWY:Wtryski 440ccm,
Regulator ciśnienia paliwa Sard,
Pompa paliwa zewnętrzna Bosch 044
ELEKTRONIKA:Cała instalacja przełożona z Sunny Gti z ECU , wystrojony w Coobcio Garage Ecu MajstremDET 2
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod tarcze zimermann +EBC green stuff, tył tarcze brembo +EBC green stuff (wszystko z wersji GTi) Płyn hamulcowy Motul RBF 660, Przewody w stalowym oplocie, Dodatkowy korektor siły hamowania z pokrętłem Brak ABS ,Pompa i serwo z GTi + przerobiona instalacja
KOŁA: Enkei RP01 17'' przód Toyo r888 ,tył Barum
BODY KIT: Przedni zderzak GTiR ,tylna lotka też GTiR progi
ŚRODEK:
Wydmuszka ,ogrzewanie zostało,kierownica Nardi Personal Grinta 350mm,Gała Nismo , Dwa Kubły Mirco ST01 z haftem SR20VET dodatkowe wskażniki EGT , BOOST ,TEMPERATURA OLEJU, wszystkie zbednę plastiki śrubki i inne pierdy zostały usunięte.
CAR ADUIO: brak
Swap, regeneracje wszelkich podzespołów,orurowanie,wydech i konserwacja,malowanie itd. oj długo jeszcze wymieniać zajął się łomżyński zakład AUTO-KLINIKA a konkretnie Krzysztof któremu jestem mocno wdzięczny i lojalnie polecam!!!.
Co do Nissana jest on moim drugim autem w rodzinie generalnie ma służyć do zabawy i cieszyć oko. Nie wykluczam też że stawie się gdzieś na wyścigach na 1/4 mili( jeśli tylko znajde na to czas).Jako pasjonat marki i również modelu jakim jest Sunny n14 pochwale się ze jest to moja piąta N14-ka i pierwsza tak poważnie zmodyfikowana i w takim stanie blacharskim .(żaden element nie był powtórnie lakierowany bardzo zdrowa karoseria)
Co do planów... są ambitne ale cza$ pokaże stage 1 prezentuje się tak jak jest to przedstawione w opisie wyżej .Prace nad autem nadal trwają ... będe informował o wszelkich nowościach .Pozdrawiam mam nadzieje że moje Nismo się Wam spodoba.
Fotorelacja:
By baran14 at 2011-02-25
Komora silnika po umyciu , i podwozie auta już po konserwacji
Przeróbka wzmocnienia czołowego tak aby pomieścić duży intercooler, i oszczędzić zderzak by został w swoim orginalnym stanie najwazniejsze ze się udało
Wnętrze po zerwaniu mat wygłuszających i wywaleniu wszystkiego co zbędne.No i polakierowane
wypiaskowane i pomalowane proszkowo elementy zawieszenia.
Zaciski pomalowane specjalnym lakierem, cale zregenerowane, nowe gumki itd.
Zawias dostał polibusze, wymienione łożyska kół.
Silnik na swoim miejscu.
pompa bosch 044....
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:02 przez lukasz84, łącznie zmieniany 17 razy.
Hoho Szacunek ogromny za pracę jaką wykonałeś. Nigdzie nie widzę informacji w jakie moce celujesz rozumiem, że 3 z przodu będzie
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dzięki panowie za miłe słowa odrazu lepiej się na duszy robi .Odnośnie nissana już został cały zakonserwowany także na razie spokój choć rdzy na nim nie było...
No właśnie ta maska to dla mnie ciut za tłusta i chyba nie znajdzie sie na moim aucie..
A wizyta na Fundamentowej nie unikniona
.. moc noooo licze na te 3 z przodu.
No właśnie ta maska to dla mnie ciut za tłusta i chyba nie znajdzie sie na moim aucie..
A wizyta na Fundamentowej nie unikniona
.. moc noooo licze na te 3 z przodu.
Ostatnio zmieniony 2011-02-27, 22:38 przez lukasz84, łącznie zmieniany 3 razy.
Siema.
Projekcik naprawdę profi. Mało osób robi takie prace przy aucie, bo wiadomo $$$$ potrzebne to będzie naprawdę fajne wozidło i każdy czeka na więcej foto i filmik jak to się odpycha. życzę powodzenia, bo jest to coś pięknego robić takie wozy, które opuściły fabrykę dobrych parę lat temu
Co do maski to rzecz gustu
Projekcik naprawdę profi. Mało osób robi takie prace przy aucie, bo wiadomo $$$$ potrzebne to będzie naprawdę fajne wozidło i każdy czeka na więcej foto i filmik jak to się odpycha. życzę powodzenia, bo jest to coś pięknego robić takie wozy, które opuściły fabrykę dobrych parę lat temu
Co do maski to rzecz gustu
Gratuluje takiej profi roboty Widzę, że kolejny VE+T nam rośnie na forum
Ile docelowo chcesz tam dmuchać? Bo 3 z przodu to raczej pewnik będzie...przy tej wadze, będzie wymiatał, tylko nad trakcją trzeba będzie popracować (u mnie z nią największe problemy)
Powodzenia w dalszej robocie!
Ile docelowo chcesz tam dmuchać? Bo 3 z przodu to raczej pewnik będzie...przy tej wadze, będzie wymiatał, tylko nad trakcją trzeba będzie popracować (u mnie z nią największe problemy)
Powodzenia w dalszej robocie!
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Andrzejek_21
- aktywny forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2011-01-18, 20:48
- Lokalizacja: Warszawa - SM
Super dzięki panowie!!! naprawde fajne że się Wam podoba kto mnie zrozumie lepiej jak nie drugi nissanmaniak
Heble przód i tył pochodzą z wersji Gti, i powiem ze ten zestaw który jest u mnie zamontowany powinien dawać rade, jeśli sie nie sprawdzi pomyśle nad wydajniejszym zestawem...
Zuru82 tobie to należą sie podziękowania z mojej strony za zbudowanie twojej Primery z VE+T na pokładzie.Przetarłeś szlak chłopie hehe nawet nie wiedziałeś że masz cichego fana projektu chwała Ci za to.. Co do trakcji to bede śmigał na toyo r888, nie wiem jeszcze tylko jaki rozmiar ,no i marzy mi sie pare wspomagaczy łapania trakcji
Odnośnie maski może ktoś miał styczność lub posiada jakiekolwiek informacje w jaki sposób wykonane są te wloty na masce?podobają mi sie i była by to alternatywa dla tłustej maski Gtir-owej
Heble przód i tył pochodzą z wersji Gti, i powiem ze ten zestaw który jest u mnie zamontowany powinien dawać rade, jeśli sie nie sprawdzi pomyśle nad wydajniejszym zestawem...
Zuru82 tobie to należą sie podziękowania z mojej strony za zbudowanie twojej Primery z VE+T na pokładzie.Przetarłeś szlak chłopie hehe nawet nie wiedziałeś że masz cichego fana projektu chwała Ci za to.. Co do trakcji to bede śmigał na toyo r888, nie wiem jeszcze tylko jaki rozmiar ,no i marzy mi sie pare wspomagaczy łapania trakcji
Odnośnie maski może ktoś miał styczność lub posiada jakiekolwiek informacje w jaki sposób wykonane są te wloty na masce?podobają mi sie i była by to alternatywa dla tłustej maski Gtir-owej
Ostatnio zmieniony 2011-02-27, 22:41 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Piekny projekt.
Osobiscie zgadzam się z twoją opinia na temat maski z GTI-r.
mam pytanie odnosnie układu hamulcowego. Jaki korektor masz?? czy zapiołeś na nim obie osie czy tylko tylną?? A drugie pytanie to czy zadowolony jesteś z przewodów hamulcowych z allegro??
Osobiscie zgadzam się z twoją opinia na temat maski z GTI-r.
mam pytanie odnosnie układu hamulcowego. Jaki korektor masz?? czy zapiołeś na nim obie osie czy tylko tylną?? A drugie pytanie to czy zadowolony jesteś z przewodów hamulcowych z allegro??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Dzięki wielkie jeszcze raz ! mam nadzieje ze wszystko pojdzie dalej gładko i wkrótce silnik odpali
Korektor siły hamowania.
Dzisiaj zostało już zamontowane turbo i przy okazji uszczelnione , powiększony został równeż DP
Korektor uniwersalny dokładnie ten na zdjęciu, co do jakości przewodów nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń no i wizualnie super a jak bedą sie sprawować zobaczymy.mam pytanie odnosnie układu hamulcowego. Jaki korektor masz?? czy zapiołeś na nim obie osie czy tylko tylną?? A drugie pytanie to czy zadowolony jesteś z przewodów hamulcowych z allegro??
Korektor siły hamowania.
Dzisiaj zostało już zamontowane turbo i przy okazji uszczelnione , powiększony został równeż DP
Ostatnio zmieniony 2011-11-28, 23:23 przez lukasz84, łącznie zmieniany 2 razy.
Hehe, nie ma za co Ja budowałem swoją Prime na dojazdy do pracy i do sklepu po bułki Na początku miało być te 160 KM w wolnossaku, ale potem się porobiło To już choroba chyba hehe. Ja też myślę, o Toyo R888, a i maskę bym pociął kiedyś, bo chłodniej duuużo by było myślę...lukasz84 pisze:Super dzięki panowie!!! naprawde fajne że się Wam podoba kto mnie zrozumie lepiej jak nie drugi nissanmaniak
Heble przód i tył pochodzą z wersji Gti, i powiem ze ten zestaw który jest u mnie zamontowany powinien dawać rade, jeśli sie nie sprawdzi pomyśle nad wydajniejszym zestawem...
Zuru82 tobie to należą sie podziękowania z mojej strony za zbudowanie twojej Primery z VE+T na pokładzie.Przetarłeś szlak chłopie hehe nawet nie wiedziałeś że masz cichego fana projektu chwała Ci za to.. Co do trakcji to bede śmigał na toyo r888, nie wiem jeszcze tylko jaki rozmiar ,no i marzy mi sie pare wspomagaczy łapania trakcji
Odnośnie maski może ktoś miał styczność lub posiada jakiekolwiek informacje w jaki sposób wykonane są te wloty na masce?podobają mi sie i była by to alternatywa dla tłustej maski Gtir-owej Obrazek
Teraz ja jestem fanem Twojego Będę śledził wątek i kibicował...a może i kiedyś uda się nam spotkać Powodzenia.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie