
Do złożenia nissana użyliśmy części z mojego poprzeniego Sunny Gti w kolorze czerwono-rdzawym z SR20DE+T na pokładzie

SILNIK: SR20VE seria z dołożonym turbo TD05 , skrzynia biegów z sunny gti, sprzęgło spiekowe 4 listkowe by Radzikowski
UKŁAD DOLOTOWY: CAI zakończony filtrem Fujita 3'' Orurowanie z polerowanej nierdzewki
FMIC 600mm,Oil catch tank.
Blow off HKS SSQV 3.
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor custom Turbina TD05 wewnetrzny WG , EBC HKS EVC5 +turbo timer Apexi
Wydech 3" przelotowy by AutoKlinika- Łomża,
UKŁAD CHŁODZENIA: Chłodnica Sunny Gti,wiatrak Mishimoto 12'', przwody do chłodziwa Samco.
ZAWIESZENIE: Gwint INRAX RS, gumy w zawieszeniu zmienione na Energy Suspension w kolorze czerwonym.Dolne poduszki silnika zamienione na poliuretanowe. Stabilizatory z sunny n14 GTI, Customowe Rozpórki przód i tył .
UKŁAD PALIWOWY:Wtryski 440ccm,
Regulator ciśnienia paliwa Sard,
Pompa paliwa zewnętrzna Bosch 044
ELEKTRONIKA:Cała instalacja przełożona z Sunny Gti z ECU , wystrojony w Coobcio Garage Ecu MajstremDET 2
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod tarcze zimermann +EBC green stuff, tył tarcze brembo +EBC green stuff (wszystko z wersji GTi) Płyn hamulcowy Motul RBF 660, Przewody w stalowym oplocie, Dodatkowy korektor siły hamowania z pokrętłem Brak ABS ,Pompa i serwo z GTi + przerobiona instalacja
KOŁA: Enkei RP01 17'' przód Toyo r888 ,tył Barum
BODY KIT: Przedni zderzak GTiR ,tylna lotka też GTiR progi
ŚRODEK:
Wydmuszka ,ogrzewanie zostało,kierownica Nardi Personal Grinta 350mm,Gała Nismo , Dwa Kubły Mirco ST01 z haftem SR20VET

CAR ADUIO: brak
Swap, regeneracje wszelkich podzespołów,orurowanie,wydech i konserwacja,malowanie itd. oj długo jeszcze wymieniać zajął się łomżyński zakład AUTO-KLINIKA a konkretnie Krzysztof któremu jestem mocno wdzięczny i lojalnie polecam!!!.
Co do Nissana jest on moim drugim autem w rodzinie generalnie ma służyć do zabawy i cieszyć oko. Nie wykluczam też że stawie się gdzieś na wyścigach na 1/4 mili( jeśli tylko znajde na to czas).Jako pasjonat marki i również modelu jakim jest Sunny n14 pochwale się ze jest to moja piąta N14-ka i pierwsza tak poważnie zmodyfikowana i w takim stanie blacharskim .(żaden element nie był powtórnie lakierowany bardzo zdrowa karoseria)
Co do planów... są ambitne ale cza$ pokaże

Fotorelacja:

By baran14 at 2011-02-25


Komora silnika po umyciu , i podwozie auta już po konserwacji


Przeróbka wzmocnienia czołowego tak aby pomieścić duży intercooler, i oszczędzić zderzak by został w swoim orginalnym stanie najwazniejsze ze się udało




Wnętrze po zerwaniu mat wygłuszających i wywaleniu wszystkiego co zbędne.No i polakierowane


wypiaskowane i pomalowane proszkowo elementy zawieszenia.
Zaciski pomalowane specjalnym lakierem, cale zregenerowane, nowe gumki itd.
Zawias dostał polibusze, wymienione łożyska kół.


Silnik na swoim miejscu.


pompa bosch 044....

