Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Sprzęgło do SR20 moce 200KM+

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Sprzęgło do SR20 moce 200KM+

Post autor: bombel » 2010-03-14, 11:35

Co możecie polecić do auta po turbo lub VE w zakresie mocy 200-300 KM

Jakie różnice między spiekiem a organicznym??

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-14, 21:56


Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-14, 22:58

W polsce dostępny AISIN z seri NG z 12 żebrowym słoneczkiem znosi do ok 350-370Nm...

W zalerzności od modów przy tych Nm możesz mieć od 200 do 400KM...

PS. VE ma nie wiele Nm więc doskonale poradzi sobie seryjne sprzęgło...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-14, 23:32

Coobcio, a te co Ryba wrzucił podoła do 300 KM??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-15, 07:38

miałem to w S14 - bez nadziejnie miękki docisk i jedynie mocniejsza tarcza tzn podwujne nity, nie polecam, seria ma lepszy docisk i więcej momentu przeniesie...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-15, 10:42

Dobrze ze napisałeś :) nie miałem pojęcia ze jest taka lipa z tym sprzęgłem;/

Czy może wiesz jaka cena jest za tego Asina z tej serii ?

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-15, 22:21

No a Exedy Stage 1 nie podoła? albo i 2.

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-03-15, 22:27

Bombel uderz może z tematem do Katoda z driftteamu. Zna się na rzeczy i pewnie w S14 przetestował kilka opcji. Może nawet będzie potrafił Ci pomóc w zakupie.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-15, 22:46

p'xxl pisze:Bombel uderz może z tematem do Katoda z driftteamu. Zna się na rzeczy i pewnie w S14 przetestował kilka opcji. Może nawet będzie potrafił Ci pomóc w zakupie.
włala :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-16, 00:20

Ja u siebie w SX na poczatku mialem XTD stage I potem przesiadlem się na EXEDY Stage I no różnica prze kosmiczna... na pierwszy rzut oka widać że XTD ma podwują spręzynę od docisku a EXEDY potrujną, pod pedałem to czuć chodzi wyraźnie ciężej ale jak na III biegu kopnę w sprzęgło trzymając pedał w podlodze to bez problemu zrywa trakcję na oponach 255/40R18 :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-16, 08:44

No to się nie pomyliłem co do EX Stage 1 ;)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-18, 21:21

niebawem i ja zanabędę jakieś mocnioejsze EXEDY

ps bombel zadał pytanie odnośnie ORGANICZNEGO sprzęgła wiec czym ono sieróżni od SPIEKA??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-19, 09:32

organiczne to tradycyjne, normalna okładzina...

A Spiek, ma podobny skład do sportowych klocków hamulcowych tzn. "metalowych"... spiek ma małą powierzchnię przylegania i montuje się go na tarczy w kostkach przez co jest o wiele większy nacisk punktowy i większa jego skuteczność.

Wadą jego jest że szybko się zużywa i niszczy powierzchnię koła zamachowego i docisku w tempie ok. 20 razy szybszym niż tradycyjna okładzina Organiczna...

Ponadto nie płynnie przekazuje moc w niskim zakresie obrotów silnika przez co skutecznie męczy poduszki silnikowe :D

Kolejna wada to że z powodu braku uślizgu przy agresywnej jeździe skutecznie niszczy skrzynie biegów, przykładowo Sasbowska skrzynia biegów z modelu 9000 AERO na organicznym mocnym sprzęgle SPEC jest w stanie wytrzymać bezawaryjnie przenieść blisko 700Nm natomiast po zastosowaniu popularnego sprzęgła np. od radzika rozrywa ją przy niespełna 500Nm - konkretnie chodzi i o przypadek Marcina...

Za to Spiek jest w stanie przenieść o wiele więcej Nm niż organiczna tarcza...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-19, 13:44

Ktoś pamiętam, w N16 Turbo miał ceramiczne sprzęgło?


Login Spooty, z Lublina bodajże.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-20, 02:20

Ja miałem w Primerze P10 z uturbionym SR20De, xTomek mają też w primerze P10 2.0 SR20VE... Sporo tego jeździ...

Ps. Spooty z warszawy też miał ceramiczną tarczę :D - hehe sam mu ją montowałem w lublinie przy Swapie tego silnika...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Filipo
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2010-12-27, 15:43
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Filipo » 2011-01-27, 11:34

Panowie potrzebuję jakiś namiar gdzie mogę kupić sprzęgło Aisina wzmacniane do sunny sr20de. Dzieki z góry

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-01-27, 13:13

Filipo, w Poznaniu Intercars, Interteam, Japamoto
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Filipo
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2010-12-27, 15:43
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Filipo » 2011-01-27, 13:52

bonzo dzwoniłem, nie wiedzą o co mi kaman.potrzebuję coś mocnego, tak jak pisałeś wyżej aisin ng albo exedy stage 1.coś organicznego wzmacnianego, nie spiek. Dzieki za pomoc.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-01-27, 14:44

stage 1 exedy to juz spiek...

oem exedy to tarcza organiczna są dostepne dwa rodzaje 4 i 6 sprężynowe. Ilość sprężyn nie robi różnicy co do przekazywanej mocy na koła. Jest to samo o tyle że 6 sprężynowy jest lepszy w ruchu ulicznym i lepiej eliminuje drgania z związane z przejściem miedzy biegami...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-27, 23:49

Stage 1 to jest organic z wzmocnionym dociskiem
Stage 2 to już spiek 3 łopatkowy + wzmocniony docisk
Stage 3 to już wielotarczowe...

Także jest zwykłe EXEDy żadne tuningowe ale i tak jest bardzo dobre i dużo przeniesie.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-01-28, 14:36

hmmm to coś kurcze chyba moja wiedza była błędna.. sugerowałem się tą stroną:

http://www.exedy.pl/NISSAN-k4200-0-3-default.html

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-01-29, 01:38

Ryba pisze:hmmm to coś kurcze chyba moja wiedza była błędna.. sugerowałem się tą stroną:

http://www.exedy.pl/NISSAN-k4200-0-3-default.html
No i tam jest gitara wszystko, klikasz z boku "sprzęgła sportowe Stage 1" i jest:

"EXEDY - Zestaw sprzęgła organicznego Normal Series do NISSAN Pulsar SR20DET - NK01H472"

:)

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2011-02-04, 20:03

http://www.exedy.pl/EXEDY_Zestaw_sprzeg ... 2-454.html

to sprzęgło podejdzie nissana 100nx z silnikiem z primery p10?
I żeby wytrzymało moce 250-300KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-02-04, 20:06

Ale po co Ci sprzęgło stg 1 do zwykłego silnika ?

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2011-02-04, 22:05

chciałem przygotować samochód do większej dawki mocy..a jakie proponowałbyś mi sprzęgło do silnika sr20de z turbo?(kwiecień-maj prawdopodobnie wpada VE samo albo z z utrbiną)..sory ale jestem zielony w temacie
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-02-04, 22:56

No jeśli turbo to trzeba brać takiegos stage, jeśli ve to coobcio lata swoim sunnym na zwykłym asin-ie czy jakos tak to sie zwie ;-) Zależy wszystko od tego jaki masz budźet, ja tam najpierw bym kupił silnik potem martwił sie o sprzęgło itp ;-)

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2011-02-05, 11:23

teoretycznie to już silnik zamówiony tylko nie wiem dokładnie kiedy będę mógł kase ruszyć na Ve :p czyli ten stage 1 do pulsara powinien podpasować? pzdr ;)
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2011-02-05, 19:06

Marcinek pisze:http://www.exedy.pl/EXEDY_Zestaw_sprzeg ... 2-454.html

to sprzęgło podejdzie nissana 100nx z silnikiem z primery p10?
I żeby wytrzymało moce 250-300KM
To sprzęgło raczej nie podejdzie,GTI-R ma inne koło zamachowe i co za tym idzie ma inne sprzęgło.

Z exedy podejdzie to sprzęgło :exedy stage II ale to już spiek.

Ps. Możesz nabyć tylko docisk i tarczę łożysko pasuje te co masz.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-02-05, 20:31

Marcinek pisze:teoretycznie to już silnik zamówiony tylko nie wiem dokładnie kiedy będę mógł kase ruszyć na Ve :p czyli ten stage 1 do pulsara powinien podpasować? pzdr ;)
Sory że sie dopytuje ale gdzie zamówiony ? xD

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-02-05, 23:29

To ja może z małą ciekawostką wyskoczę .... wyczytałem, iż sprzęgło w W GTiR jest takie same jak w Maximie 8-)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”