Koło zamachowe
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Koło ogarniał foo w tarnowie, a jak się wkręca to nie potrafię już sam ocenić bo najnormalniej w świecie zapomniałem jak było wcześniej:P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Generalnie to warto mieć deczko wyżej ustawione wolne obroty jeśli twój krokowiec nie jest mistrzem reakcji na zmieniające się warunki:) pół sprzęgło też jakby delikatnie się zmieniło, przy ruszaniu też jest inaczej-trzeba jakby więcej gazu dodać, a tak w trasie to wszelkie wzniesienia wcześniej odczuwasz tyle z wad. Zalety jak wiadomo zdjęcie z tego co wiruje 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Już ci mówię dokładnie sprzęgło złożyłem oparte o kit aisina a założone zostało dokładnie 2010-04-06, do tego nowy olej w skrzyni i nawet pomimo shortshiftera który potrafi ponoć zepsuć skrzynkę problemów nie mam żadnych. Wszystko pracuje ze sobą w zgodzie i porządku 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Wiesz co też sądziłem, że short nie wpływa ale ostanio czytając GT wyczytałem, że w 200sx`sie 2 skrzynie poszły się przejść i metodą eliminacji doszli do wniosku, że to short zawalał ale to nie ten temat wiec koniec OT
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
W sxie to możliwe bo w s13stce synchronizatory są bardzo wrażliwe, zwłaszcza drugiego biegu.
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 80
- Rejestracja: 2010-02-09, 20:07
- Lokalizacja: Poznań
ciekawy filmik
http://www.youtube.com/watch?v=w-2KiubBNMQ&NR=1
co może się stać w źle wyważonym kołem zamachowym, lub źle wyważonym korbowodem.
P.S. niebawem czeka mnie wymiana sprzęgła i pytanko. Toczył ktoś koło zamachowe ? ile setek musieliście ściągnąć z koła ? na jakim sprzęcie ? Mam dostęp do tokarki i balansu ( taki jak do planowania głowic ).
http://www.youtube.com/watch?v=w-2KiubBNMQ&NR=1
co może się stać w źle wyważonym kołem zamachowym, lub źle wyważonym korbowodem.
P.S. niebawem czeka mnie wymiana sprzęgła i pytanko. Toczył ktoś koło zamachowe ? ile setek musieliście ściągnąć z koła ? na jakim sprzęcie ? Mam dostęp do tokarki i balansu ( taki jak do planowania głowic ).
Nissan, Opel, Vw, Bmw, Peugeot .... jeden pies, wszystko ma 4 koła i jeździ.

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No to co odleciało z auta+pełne gacie kierowcy 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
spokojnie jeszcze nie .. chce przed włożeniem pojechać na hamownie aby zobaczyć jakie rzeczywiste zmiany przyniesie lekkie koło.
Jednak przed hamownią muszę ogarnąć, AFR sprawdzić ciśnienie paliwa i to dobrze zestroić
Myśle że jak dobrze pójdzie a na to wszystko wygląda to koniec lutego poznamy wyniki
Jednak przed hamownią muszę ogarnąć, AFR sprawdzić ciśnienie paliwa i to dobrze zestroić

Myśle że jak dobrze pójdzie a na to wszystko wygląda to koniec lutego poznamy wyniki

To ja się dopytam, może ktoś będzie wiedział. Czy koło zamachowe w micrze 1.0 jest takie samo jak w 1.3. Wiem, że tarcze sprzęgła są inne ale czy kolo ma inną średnicę/wagę 
Tarcza sprzęgła w 1.0 ma chyba średnicę 160mm a w 1.3 ma 180mm - poprawcie mnie jeśli sie mylę.
[ Dodano: 2011-03-30, 20:33 ]
Doczytałem i wygląda na to, ze jest to samo ....ale czekam na opinie

Tarcza sprzęgła w 1.0 ma chyba średnicę 160mm a w 1.3 ma 180mm - poprawcie mnie jeśli sie mylę.
[ Dodano: 2011-03-30, 20:33 ]
Doczytałem i wygląda na to, ze jest to samo ....ale czekam na opinie
Z nissanem od 2005 roku

to ja sie podlacze pod temat wlasnie jestm po zalozeniu kola zamachowego o wadze 3.850 kg kolektor 4-2-1 plus do konca przelot fi 50 zsrodkowym tlumikiem lekko wyciszajacym:)
powiem tak pierwsze wrazenie to tak jakbym mial samochod A grupy ( tak brzmi hehe) ale generalnie na plus lepiej sie wkreca i taka zywsza Nyska:) szkoda ze nie bylem na hamowni to bym wiedzial jak to wyglada z przyrostem itd ale coz nie mam na to czasu:)
teraz tylko czeka mnie przeklada zimowek na 2x r888 i 2x maxsport rb5-f3 i zoabczymy jak to bedzie kleic:)
powiem tak pierwsze wrazenie to tak jakbym mial samochod A grupy ( tak brzmi hehe) ale generalnie na plus lepiej sie wkreca i taka zywsza Nyska:) szkoda ze nie bylem na hamowni to bym wiedzial jak to wyglada z przyrostem itd ale coz nie mam na to czasu:)
teraz tylko czeka mnie przeklada zimowek na 2x r888 i 2x maxsport rb5-f3 i zoabczymy jak to bedzie kleic:)